| Vesti | Hardver | ADATA DAY globalna kampanja
Hardver A-Data

ADATA DAY globalna kampanja

ADATA Technology najavljuje online kampanju ADATA Day kojom će proslaviti svoj 18. rođendan. Aktivnosti u okviru kampanje ADATA Day počele su 4. maja i trajaće do početka juna.

„Sa velikim oduševljenjem pokrenuli smo ADATA Day koji slavi naše nasleđe i potvrđuje naše stremljenje ka budućnosti,” rekao je predsednik i glavni izvršni direktor kompanije ADATA, Simon Chen.

„Ova kampanja naglašava našu pomoć korisnicima da prigrle i sačuvaju svoja najlepša sećanja, ali isto tako pruža pogled unapred, prema budućnosti stvorenoj kroz inovacije.”

ADATA Day počeo je 4. maja i trajaće do 3. juna. Putem web-stranica kreiranih za ovu kampanju, korisnici će kreirati poruku za budućnost. Ona će na odabrani datum tokom 2019 godine biti elektronski dostavljena primaocima koje korisnici sami odaberu.

Svi koji pošalju ovakvu poruku biće u prilici da osvoje brojne proizvode. Veći broj poruka sa sobom donosi i veće šanse. U ovoj aktivaciji mogu učestvovati korisnici iz 50 zemalja, uključujući Srbiju. Prilikom posete stranici, potrebno je iz menija u donjem desnom uglu odabrati engleski jezik.

„ADATA je osnovana 2001. godine, kada je zapošljavala svega 20 ljudi. Od početka smo bili mala kompanija, ali s velikim snovima. Danas imamo više od 1400 zaposlenih širom sveta, vlasnici smo više od 500 patenata i među vodećim smo svetskim proizvođačima DRAM modula i vlastitih SSD modula.“

 

Izvor: ADATA

 

Komentarišite na forumu…