Prilikom odabira rešenja za bezbednost na nivou kompanije, ne bi trebalo uzeti u obzir samo karakteristike proizvoda, već i faktore kao što su efikasnost, cena i reputacija proizvođača. Da bi pomogli kompanijama da odaberu bezbednosni softver koji izlazi u susret svim njihovim poslovnim potrebama, stručnjaci u kompaniji Info-Tech Research Group uradili su istraživanje među vodećim proizvođačima antivirus programa i njihovim korporativnim rešenjima. Istraživanje je završeno dodeljivanjem statusa „šampiona” kompaniji Kaspersky Lab, a njeno rešenje Kaspersky Business Space Security dobilo je nagradu Best Overall Value Award.
Kompanija Info-Tech Research Group prikupila je informacije o deset velikih proizvođača i analizirala je rešenja koja oni nude i to u vidu osiguranja korporativne IT strukture. Analitičari su upozorili da su mete sajber kriminalaca i radne stanice, i laptopovi, i tablet uređaji i smart telefoni, tako da kompanije treba da preduzmu sve potrebne mere da obezbede svoju sigurnost.
Svaki proizvođač je ocenjen prema brojnim kriterijumima: uspešnost kompanije, plan za budući proizvod, strategija prodajnog kanala, domet proizvoda i tehnička podrška.
Ocene prema Info-Tech istraživanju
Prilikom ocenjivanja rešenja za korporativnu bezbednost, najvažniji kriterijumi bili su funkcionalnost i upotrebljivost. Prema ovim parametrima, program Kaspersky Business Space Security pokazao je odličan rezultat, a stručnjaci su ovo rešenje okarakterisali kao fleksibilno i posebno su pomenuli njegovu sposobnost da podrži brojne platforme za desktop i mobilne uređaje, kao i Kaspersky Security Center – centralizovanu konzolu za upravljanje korporativnom sigurnošću.
Pored toga, stručnjaci iz kompanije Info-Tech Research Group uporedili su rezultate o funkcionalnosti za svaki proizvod sa njegovom ukupnom cenom da bi izračunali indeks vrednosti. Korporativno rešenje kompanije Kaspersky Lab dobilo je najviši indeks razmere, čineći ga najisplativijim za kupce, i vrednim nagrade Best Overall Value Award.
Komentarišući rezultate istraživanja, Aleksandar Erofejev, direktor marketinga u kompaniji Kaspersky Lab, izjavio je: „Dobijanje statusa ’šampiona’ jeste priznanje da imamo snažnu poziciju na tržištu korporativne bezbednosti. Takođe, srećni smo što smo dobili nagradu Best Overall Value Award, koja je priznanje i za visok kvalitet i za povoljnu cenu našeg korporativnog rešenja“.
Potpuni rezultati nezavisnog istraživanja o tržištu korporativne bezbednosti su dostupni na zvaničnoj internet stranici kompanije Info-Tech Research Group na sledećem linku.
Izvor: Kaspersky
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar