Na GDC-u je Microsoft najavio DirectX raytracing. DirectX raytracing, skraćeno DXR, je svojstvo DirectX 12 čime se mogu postići realističniji efekti u igrama. Futuremark je na samom predstavljanju tehnologije prikazao svoj demo tj. u ovom slučaju real time prikaz nove tehnologije.
Vrlo je teško renderovati tačno refkesije u realnom vremenu. U do sada postojećim metodama postoje mnoga ograničenja, i proteklih par meseci su inženjeri iz Futuremarka istraživali načine kombinovanja DirectX 12 raytracinga sa već postojećim metodama i na kraju je sve to rezultovalo demo-om koji je predstavljen. Raytracing nije nova tehnologija, ali je do sada bila previše kompleksna kako bi se koristila u realnom vremenu u igrama.
Sa modernim grafičkim čipovima je moguće koristiti rasterizaciju za većinu renderovanja i manju količinu raytracinga kako bi se poboljšale senke, refleksije koji se teško postiže tradicionalnim metodama.
Predstavljeni DXR demo radi u realnom vremenu na grafičkim kartama koje su aktuelne, a biće deo novog benchmark alata tj. budućeg 3D Marka koji bi trebalo da izađe krajem ove godine.
Izvor: Futuremark/UL
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar