Prošlo je svega šest meseci od kada je AMD FidelityFX Super Resolution tehnologija otvorenog koda postala dostupna developerima i razvojnim studijima. Iz kompanije navode da je u tako kratkom vremenskom roku, preko 80 developera i razvojnih studija je podržalo AMD FSR.
„To znači da je FidelityFX Super Resolution najbrže prihvaćena softverska tehnologija u AMD-ovoj istoriji“, navodi se u saopštenju. AMD FSR stiže u 47 naslova, a u najavi je još 24 igre koje će kada izađu doneti podršku za FidelityFX Super Resolution.
Podsećanja radi, pre samo šest meseci svega 7 igara je podržavalo FSR. Iz kompanije poručuju da su developeri prepoznali pun potencijal ove OpenSource tehnologije i benefite koje ona donosi ogromnoj bazi korisnika sa različitim grafičkim karticama u svojim računarima, i zaključili da kompletna igračka zajednica može imati samo koristi od implementacije FidelityFX Super Resolution tehnologije.
Najveću podršku širokom omasovljenju FSR tehnologije otvorenog koda donela je objava njene implementacije u dva najmasivnija igračka razvojan okruženja na tržištu – Unreal Engine i Unity Engine. Novi naslovi koji budu razvijani u ova dva popularna razvojna rešenja će u startu omogućiti adekvatnu FidelityFX Super Resolution podršku.
Neki od ovogodišnjih naslova koji podržavaju FSR su Horizon Zero Dawn Complete Edition za PC, F1 2021, Far Cry 6, Resident Evil Village, Farming Simulator 22, Ghostrunner, Hellblade: Senua’s Sacrifice, Lego Builder’s Journey, World War Z: Aftermath, Warhammer: Vermintide 2, Arcadegeddon , Baldur’s Gate 3, kao i Grounded.
U ovim igrama možete videti kako AMD FidelityFX Super Resolution donosi ubrzanja kada se koristi „Performance“ režim – na primer, u Ghostrunneru, koji je nedavno ažuriran sa FSR-om, čelnici tvrde da možete dobiti do 2,9 puta više performansi pri 4K na „Epic“ grafičkim postavkama sa uključenim Raytracingom.
Što se tiče onoga što nam donosi 2022. možete očekivati još puno novih naslova sa FSR podrškom, kao i par iznenađenja o kojima će AMD uskoro moći izneti više detalja.
Izvor: AMD
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar