Rezultati u 3DMark softveru
3D Mark06
3D Mark06 je možda i najpopularnija verzija Futuremark softvera, i dan danas se masovno koristi kao benchmark program. Pored Shader model 2.0 testa ubačeni su i novi Shader Model 3.0 testovi kao i novi metod testiranja CPU-a.
Nedostatak L3 keša gotovo da uopšte ne utiče na rezultat u radu sa diskretnom grafikom u poređenju sa FX procesorima. U prevodu – koliko modula/jezgara toliko muzike.
Iako i7 4770K sa Haswell jezgrom poseduje mnogo procesorske snage, a CPU rezultat utiče na krajnji rezultat u 3D Marku 06, to nije dovoljno da se približi performansama integrisanog „Devastator“ GPU-a unutar Trinity i Richland APU-ova.
3D Mark 11
Izašao krajem 2010. godine zajedno sa pojavom nove generacije nVidia i AMD grafičkih karti, ovaj 3D Mark intenzivno koristi prednosti DX11. Kroz više grafičkih testova karte su opterećenje intenzivnom teselacijom, a koristi se i najnoviji Shader Model 5.0, a tu je i podrška za Multi Threading.
U radu sa grafikom, Richland bolje radi i od Trinity, a i od Haswell grafičkih jezgara.
3D Mark
Izašao je u februaru 2013. Kao i prethodnik 3D Mark 13 koristi napredne DX11 mogućnosti. U sebi sadrži tri različita testa, od kojih je Ice Storm namenjen tablet računarima, Cloud Gate notebook i slabijim desktop PC računarima sa integrisanim grafikama, a najekstremniji i najzahtevniji – Fire Strike, je namenjen igračkim PC zverima opremljenim snažnim grafičkim procesorima. Detaljniju recenziju pisali smo na ovoj adresi.
Izvršavanje ovog endžina preko integrisane grafike je čak 30% brže nego na Trinity APU. Otkud tolika razlika za gotovo isti GPU? Pa caka leži u power managmentu, koji ne „trotluje“ GPU zarad CPU-a. Drugim rečima, postoji bolji balans između zahteva CPU-a i GPU-a. Očigledno da je ovo bilo usko grlo Trinity APU-a.
Dodaj komentar