drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Daleko je to od MJET-a u dizel svetu. Nije loš taj 1.6 16V, ali nije ni nešto, ako ga porediš sa Hondom npr. 1.6 Vtec, koji se pokazao izdržljivim, ali i brzim. Mada da se razumemo, većina atmo benzinaca iz tog vremena koriste old school proverenu tehnologiju izrade, gusani blok, alu glavu, jednostavan sistem podmazivanja koji ne može da otkaže, dok su posle 2000te postali teška konfekcija i obično smeće i to od skoro svih proizvođača.@drfedja
Kablovi (Facet 5k rsd) pre 1500km, svecice (NGK koje propisuje fabrika) takodje pre 1500km i pre 500km ociscene dizne, rail, zamenjene gumice, testirano sve kod Milana na Banjici.
Dajem glavu da ima 100ks (na kvalitetnom gorivu), vozio sam i druge, znam kako idu
Sljakaju ti Fiatovi 1.6 16v dugo ako su odrzavani. Posle onih SOHC motora, jedan od najboljih i najdugotrajnijih italijanskih benzinaca. Neko kao Mjet u dizel svetu
Možda si vratio snagu sa kablovima i svećicama, ali računaj na to da je motor prešao koliko je prešao, da ventili ne dihtuju više 100%, da su dizne uglavnom prljave i s***ane od plina, tako da tu nema 100KS nikako, a kršine koje si vozio nemaju ni 80KS.