dakle, Automobili. pravim post sa nekim smernicama, ko ima nameru da reply-je moze a i ne mora da se koristi ovakvim nachinom postovanja: 1. Izbor motora - benzin, pre dizela. uvek. 'bem ti voznju gde bez gasa idesh u prvoj brzini, i osecash se kao da papuchica nije pod tvojom nogom .. 2. tip vozacha - izludjuju me spori BG vozachi. poprilichno sam ubedjen da 90% udesa, i prekrshaja u ovom gradu ide na konto sporih, pre nego brzih vozacha. jeste da ja krshim pravilo od 40km/h u gradskoj zoni, ali je to pravilo lame. pogotov zbog chinjenice da su jedino u BG semafori nesinhronizovani (nema talasa), za razliku od ostalih zemalja. a i kako da objasnish ljudima da se benzin shtedi u gradu brzom, a ne sporom voznjom ? 3. preferiram auto proizvodnju - nemachku. cale i ja imamo VW, kum nam vozi BMW 7, brat Opela. ne znam kako da opishem, ali je definitivno najbolja stvar osetiti nemca pod nogama. vozio sam svakakve aute, i americhke, i japanske, i novije i stare, ali nemci su keva. (uzmimo kao podelu - nemachka, japanska (korejska), americhka ) 4. fantazijski izbor top 5 automobila: 5. Jimenez novia - automobil koji 3 puta godishnje izadje iz garaze jednog choveka. sastavljen od dva seta cilindara Suzuki Haybusa-e, motor ima 80 ventila, i navodi se kao jedini auto zapravo brzi od Bugatti Veyron-a - nezvanichno je na hungaro ringu obrnuo kazaljku na 430 Km/h!!! 4. Bentley Continental GT - meshavina ekskluzive i rejsniga, ovaj auto je savrshen za nekog urbanog poslovnog mladica. ujedno je i Bentley u pitanju, koji je, iznenadjujuce za mnoge srbe - zapravo na prvom mestu ekskluzivnih i fensi modela. 3. McLaren F1 GTR - boles' auto. u kokpitu jedno sedishte, kao formula. naplake motora od suvog zlata. lezi na putu bolje od vecine automobila ikada napravljenih, ujedno je satro i rembrant-ovski skup CLK GTR svojevremeno u GT shampionatu. 2. Lamborghini revanton - nema opisa. izvolte vidite ga sami - Reventon . majstori 4x4 pogona, napravili savrshen oblik, a pritom prekaljeni sa Diablo-om u pogledu proizvodnje super automobila. 1. Nissan Skyline R34 GTR left side wheel - san snova. najbolji auto IKADA, ako zelish da stignesh od tachke A, do tachke B, a put je vijugav. frka je kako i napisah u naslovu auta - volan na levoj. Nissan nikada nije radio prebachaj na levu fabrichki, au svetu ih ima shachica, koji su tako kastomajzovani po privatnim radnjama. chak i nisu skupi modeli ovog auta - 50k evra, sa volanom na levoj su, recimo oko 80k evra. i posebno - linija auta je savrshenstvo. ne znam za lepshi auto, po mom ukusu. 5. realan izbor buduceg automobila: shodno cenama + kvalitetu, dacu listu nekih auta kojima se nadam jednog dana da cu voziti: 5. Audi A6 (C5, najnoviji je C6). C5 A6 audi je zakon auto. imao sam prilike da ga vozim, i nekako mi je leg'o ... C5 varijanta (pravljen od 1998 do 2004) je sada dosta pojeftinio, i moze se naci u dobrom stanju za cirke 8k evra. 4. Chrysler Dodge Caliber - Compact SUV za 17k evra, sa svom potrebnom opremom, i karakteristikama, da se zakolje sa modelima ostalih proizvodjacha koji koshtaju i po 40k evra. 3. Volvo S60/S80 - zakon automobili. Volvo kad ih napravi ... ujedno, video sam skoro u gradu zbudzeni S80, sa zatamljenim staklima > svi mafija automobili 2. Honda Acord (CU2, 2002-danas) - sweet 24k evra sa standard, 30k evra sa full opremom. 1. My dream Car, koji je realno da kupim jednog dana - Audi RS6! (C6 oznaka, najnoviji) RS6 je karavan. da jeste, karavan. ALI kakav karavan! RS oznaka na Audi-ju stoji za najbolje modele koje audi moze da spremi. RS6 je pravljen u specijalnoj Audi diviziji koju nadgleda vlasnik Audija - Volkswagen. trenutno svi RS modeli idu u karavan obliku (pitaj boga zashto), ali nedajte se prevariti, ovo izgleda bolesno. nema te ribe koja bi se bunilada udje u kola, jer su karavan. ima motor od 5 hiljada kubika, 6 brzina, biturbo (twinturbo), nezavisnu suspenziju, kontrolu proklizavanja, pomeraj zadnjih tochkova u kontri (izmislio Nissan, prvi put primenjeno na gore opisanom Skyline-u R34), ima pomeraj Kamber-a (ugao tochkova u odnosu na osovinu) .. zlo od auta. po preformansama bolji od konkurencije - BMW M5, i Mercedes AMG A65. 3 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- N A P O M E N A : U duhu pozitivne atmosfere, pcaxe tim se slozio da dozvoli objavljivanje cena kako svojih licnih prodaja tako i preporuka ka drugim sajtovima, van sobe malih oglasa. Ova odluka vazi samo za ovu temu.
Da ne ulazim mnogo u detalje, moj izbor bi bio ford mustang, a recimo svidja mi se ovako ofarban Spojler
Ferrari F430 Novitec Rosso see the second heart in my signature Includes two superchargers with modified turbine blades and separated oil circuitry, modified and enlarged complete heat-insulated induction tract, extra large watercooled intercoolers with additional water coolers, pumps, reinforced v-ripped belts, injectors, underbody intake air tract duct and ECU modification. Max Power: 698bhp/707ps/520kW at 8350rpm Max Boost Pressure: 0.48bar Max Torque: 525lbft/712Nm at 6300rpm Top Speed: 348kmh/215mph (with Novitec gear ratios) 0-100kmh: 3.5 seconds
Stara ljubav Ferrari Testarossa Spojler Golfic je uvek gotivan Spojler Mitsubishi Lancer Spojler I jedna nerealna zalja Spojler
stvarno je nerelano...mislim vidi boju te kacige Gde to da nadjemo btw Ovaj Golfic bash izgleda cool!
1. Dizel pre Oto motora uvek, ipak je sa stanovista termodinamike i zagadjivanja okoline dizel mnogo bolji. 2. Kada bi svi postovali propise o ogranicenju brzine udesa (ili bar ne onih sa fatalnim ishodom) ne bi ni bilo ... 3. Nemci su ipak najbolji ... 4. Slazem se sa Igortitzom 5. Ovo sto imam cu voziti duuuugooooo duuuuugoooo ...
Meni benzinac ide bez gasa kao i dizel Salu na stranu, ali dizeli danas mogu da budu vrlo ozbiljni. Sta kazes recimo na Audi A5 3.0 TDI ? Benzin se stedi tako sto auto ne stoji u mestu. Isto tako stedi se i blagim pritiskom na gas i ravnomernim tempom voznje. Niski obrtaji i vise gasa trosi goriva vise nego visi obrtaji i manje gasa. Sporo nije uvek bezbedno, to stoji. Medjutim, problem je sto vozaci u BG-u ne postuju tempo voznje, voze kao da su sami na putu, guse levu traku, gnjave i nedaju ti da ih obidjes. Da ne pricamo o laganoj voznji i prestrojavanjima bez migavaca, iz krajnje desne u krajnju levu traku. :s Mogu likovi poput drajvera da pricaju da smo seljachine , ali nemacka vozila su ipak broj 1. To ne znaci da Japanska vozila nisu za respekt, daleko od toga, cesto u nekim situacijama naprave brzi auto za iste pare, ali to nije uvek najbitnije. Pored Nemaca i Japanaca ovo ostalo je sve 2. liga, osim Ferrarija, Lamborgini ne racunam vise u Italijana, to je sad Audi Opel takodje ne racunam u pravog Nemca, isto kao sto Punto nije srpski auto. Pa koliko ima cilindara onda ? 16 ili 20 ? Ako se podrazumeva da ima 5 ili 4 ventila po cilindru. Hayabussa koliko znam ima 4 ventila po cilindru. Opet VW Pogledaj crash test ovog auta ! Ne savija se uopste. odlican auto, ali si zaboravio Pagani Zondu R, zvuk motora je bolestan! Provereno krimi-DB-policijsko vozilo! Americko njesra, vozio sam ga, trom je i mnogo trosi i nije SUV. Pogon na prednje tockove. Imas CRD varijantu sa VW 2.0 TDI motorom. Auto je u klasi VW Tiguana, ali je Tiguan bolji 10x, prvo, nema krckave plastike i bolje ide. Sa ovim vozilima nema greske. Made in Turkey! Bar ovo sto se prodaje kod nas. Pre bih uzeo novi Avensis, mnooogooo je dobar. Opaaa, ne zna bata sta valja.... V10 motor je u pitanju, sa 580HP, bolesno. Pomeranje zadnjih tockova nije izmislio Nissan i nije bio prvo primenjen na Skylineu, to je bilo aktuelno mnogo ranije. Stara Honda Accord iz 80-tih godina je to imala.
nemam sad vremena da pisem sta kako samo cju prekopirati svoj potpis sa bencha Lancia Delta HF Integrale Evolution II ,1993-94, produce number: 4223,4WD,16v,Bosch WR6DTC,1998cc,215HP,0-100Km/h acceleration: 5.7S, 220Km/h medju 10 najboljih automobila ikad napravljenih
ispravka: Novia je sastavljena od 4 motora nekih jamahi, nisam davno apdejtovo info o tom autu Shto se sporih vozacha tiche - upravo zbog tog gushenja leve trake, ja umesto da odshrafim po leru, ja moram da gustiram iza mentola koji ide u paraleli sa nekim kecom iz desne trake ... Juche sam ishao iz nekog mamlaza u Porsche kajenu turbo (najbrzi fabrichki dzip na svetu) koji u vojvode stepe nije preshao 30 .. valjda ga udario kompleks, pa oce da ga vide svi, il shta ... a shto se pomeraja zadnjih tochkova tiche - jeste, imala je to honda, ali tad to nije regulisao kompjuter, ko shto radi danas
slazem se,i ako nisam u opste ljubitelj americkih automobila ovaj shelby super snake izgleda brutalno dobro.
Perverzija! Jedna od najomiljenijih stvari kod mustanga mi je prostor za noge, tj dubina papucica Mogu bre lepo da opruzim noge kao covek xD Naravno i naslon za ruku i mali menjac
Ja sam bre gangsta zar ti to ne znash http://vestisrbija.com/proglasen-za-biznismena-godine/?id=44730 hahaha shalim se bre kola kao kola mi se svidjaju zato shto su ogromna,i mogu pola ekipe da stpam unutra