• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

hsv.stoned

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.04.2011.
Poruka
1.478
Rezultat reagovanja
15
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD RYZEN 7 2700/LC-CC-120
Motherboard:
MSI B450 Tomahawk Max
RAM:
Kingston HyperX Fury 2x16GB DDR4 3200MHz (CL16)
VGA & cooler:
Sapphire RX 580 Pulse 8GB
Display:
AOC i2481FXH
HDD:
Kingston A2000 M.2 NVMe 500GB, Toshiba P300 3TB, WD Black 750GB, 2 x WD Blue 10EALX 1TB
Sound:
FiiO K5 Pro + Fostex TR-90/Sennheiser HD650/AKG K240 Sextett/PreSonus HD7/ATH-CKX9/SFR DT6 | 2.1 50W
Case:
Cooler Master Mystique 632s Black & Silver
PSU:
Cooler Master G550M
Optical drives:
Samsung SH-222AB DVD/RW
Mice & keyboard:
Asus ROG Chakram wireless + Asus ROG Strix Scope RX, Logitech MK320 wireless
Internet:
SBB 150/10 Mbps
OS & Browser:
Windows 10 Pro || Mozilla Waterfox
Other:
Sony Xperia™ XZ2
Ne znam za vas ali ja se jako smorim kada vidim 1.4 motor u ovolikom automobilu, pa makar imao i 150ks :D



Vuce lepo ali..
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
770
Rezultat reagovanja
24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
da idem na kupovinu VW-Audija Golfa 4 ili Audija A3, benzinci me ne iteresuju samo 1.9TDi ;)
Novog da, polovnog upravo suprotno. Benzinac atmosferac je majka za jeftino odrzavanje. Kupis ga bez ugradjenog plina, ugradis kod proverenog servisa (Rasic, Dora) i teras. Najjeftinija cena/km.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
1.2TSI je odličan primer kako "prevariti" ljude. Ima i snagu i cenu otprilike kao 1.6 16v atmosferac,
Zapravo ima vecu snagu iako na papiru ima istu. Ima mnogo vise momenta na manjim obrtajima, dakle nije prevara.

ALI treba imati u vidu da za razliku od njega traži kvalitetnije gorivo (dakle skuplji evropremijum), kvalitetne i skupe originalne delove, vrlo brižljivo i redovno održavanje - dakle manje će da troši, ali će po kilometru na kraju otprilike isto da te košta.
To ne znam i ne mogu da tvrdim, a pretpostavljam ni ti, sto se tice cene odrzavanja. Redovan servis za 1.2 TSI kosta manje nego za npr. 1.6 TDI.
Koji motor ne traži originalne rezernve delove da bi radio kako valja? Nov 1.6 16v i nov 1.2 TSI, na oba ćeš morati da staviš originalne španere, kaiševe itd...a to košta.
Sto se tice goriva, tu si delimicno u pravu. 1.4 TSI u principu trazi 98 oktansko gorivo, koje u principu kod nas i ne moze da se kupi. Za 1.2TSI fabrika kaze min 95 oktana, problem je sto kod nas gorivo često nema tih 95 oktana.

Evo komšija je nedavno uzeo Fabiu 1.2 TSI, pa ću baš da ga pitam kako je zadovoljan.

Ako ga kupuješ kao polovnjaka, još i briga o turbini koja ako crkne ima da koooošta, ALU blok kod koga nema mogućnost generalke, itd... Sve u svemu, da trenutno biram polovan 1.2TSI ili 1.6 16v, mislim da bih ovo drugo trenutno izabrao.
1.2 TSI je 2010. godište, dok se 1.6 16v u VW grupaciji više ne proizvodi, tako da je poređenje besmisleno. Možeš npr. da biraš između Fabie 1.2 TSI i 1.4 16v, gde bi uvek pre izabrao 1.2 TSI, kao nov auto. Inače, VW planira da potpuno izbaci iz upotrebe atmo motore. Valjda će najslabiji model biti 1.2 TSI od 105 konja ili od 85 konja.

Što se tiče ALU blokova, rade se generalke na njima, ali je problem sa ležajeviam radilice, koji se npr. već za 1.4 ne proizvode za specijale. Tako npr. ako radilica ode na 2. specijalu, ne postoje ležajevi za to. jbg... onda mora nova radilica sa sve ležajevima, a to je baš skupo, osim ako ne nađeš polovno. :d
Što se ALU bloka tiče, problem je što u slučaju pregrevanja može da se deformiše, daleko lakše nego gusani blok. Tada nema generalke, nije moguće uraditi trnovanje tog bloka itd... Generalno, gusani blok je mnogo robusniji, dok se alu lakše zagreva i hladi. Ozbiljni trkači imaju gusane blokove.

Što se tiče turbine, pa danas svaki turbo disesel ima turbinu, uključujući i tvoju Vitaru, ako se ne varam... dizel je? Remont iste nije nešto preterano skup i to traje dosta dugo, tako da to više nije nikakav problem, niti razlog da se umesto npr. TDI motora uzme SDI, što često neki rade.
 
Poslednja izmena:

M_M

PCAXE Member
Učlanjen(a)
23.03.2011.
Poruka
277
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7-2600K, Noctua NH-D14
Motherboard:
MSI P67A-GD65
RAM:
4x2GB ExcelRAM, 1866CL8
VGA & cooler:
Asus R9 290 OC 4GB
Display:
24" Dell 2407WFP-HC
HDD:
Kingston HyperX 240GB + 6TB
Case:
CoolerMaster CM690
PSU:
Corsair HX750
Optical drives:
LG BluRay
Internet:
SBB 15Mbit
OS & Browser:
Win7HP 64bit
Other:
APC SmartUPS SU1000i
Poenta je da ako kupuješ dobrog, redovno održavanog i proverenog dizelaša polovnjaka (dakle koji nije prešao 300.000km i održavan neoriginalnim delovima i vraćen na 100.000km), sva je verovatnoća da ćeš bez većih, vanrednih troškova održavanja preći još desetine i desetine hiljada kilometara. Ako kupuješ srcem, i samo na osnovu izgleda i opreme auta, sva je verovatnoća da ćeš se pokajati...

Svojevremeno sam deo predlog one Alfe 159 2.4JTD (200ks), 2008-mo sa valjda originalnih 60-tak hiljada kilometara za 12k evra, i rekoh da je odlična kupovina za porodičnu limuzinu - prelep auto sa dovoljno snage, udobnosti i prostora i za vozača i ostatak familije...
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
Ja videh Yeti sa 1.2, upravo mi bio ispred kuce. majku ti boziju, pa koliko to trosi i kako to vuce uopste ? kapiram da je on na A5 platormi (oktavia, Leon, Audi A3) ali je opet preglomazan da bi turili u njega 1.2 motor, kaki god da je. i sto je najgrdje, seljaci po bg ga kupuju misleci da imaju SUV, a ne family car.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Poenta je da ako kupuješ dobrog, redovno održavanog i proverenog dizelaša polovnjaka (dakle koji nije prešao 300.000km i održavan neoriginalnim delovima i vraćen na 100.000km), sva je verovatnoća da ćeš bez većih, vanrednih troškova održavanja preći još desetine i desetine hiljada kilometara. Ako kupuješ srcem, i samo na osnovu izgleda i opreme auta, sva je verovatnoća da ćeš se pokajati...
To je vrlo teško naći, naročito za sitne pare. Svaki taj 1.9 TDI je sabio koliko nećeš. Isto važi i za 1.9 JTD. Ti motori se ne uzimaju da bi automobili stajali u garaži ili na parkingu.

Svojevremeno sam deo predlog one Alfe 159 2.4JTD (200ks), 2008-mo sa valjda originalnih 60-tak hiljada kilometara za 12k evra, i rekoh da je odlična kupovina za porodičnu limuzinu - prelep auto sa dovoljno snage, udobnosti i prostora i za vozača i ostatak familije...
I taj takođe traži najkvalitetniji evro dizel. ;)

Ja videh Yeti sa 1.2, upravo mi bio ispred kuce. majku ti boziju, pa koliko to trosi i kako to vuce uopste ? kapiram da je on na A5 platormi (oktavia, Leon, Audi A3) ali je opet preglomazan da bi turili u njega 1.2 motor, kaki god da je. i sto je najgrdje, seljaci po bg ga kupuju misleci da imaju SUV, a ne family car.
Veruj mi, ide bolje od maminog Yaris-a. :d

Stock 1.2 TSI u Golfu VI:


Mapiran na 133 KS u Polu:
 
Poslednja izmena:

M_M

PCAXE Member
Učlanjen(a)
23.03.2011.
Poruka
277
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7-2600K, Noctua NH-D14
Motherboard:
MSI P67A-GD65
RAM:
4x2GB ExcelRAM, 1866CL8
VGA & cooler:
Asus R9 290 OC 4GB
Display:
24" Dell 2407WFP-HC
HDD:
Kingston HyperX 240GB + 6TB
Case:
CoolerMaster CM690
PSU:
Corsair HX750
Optical drives:
LG BluRay
Internet:
SBB 15Mbit
OS & Browser:
Win7HP 64bit
Other:
APC SmartUPS SU1000i
Baš tako, kao što rekoh, za koju godinu nećeš ni moći da kupiš N/A benzinca. (N/A - Naturally Aspirated). ;)
Šteta, jer naročito visokoturažni imaju fantastičan zvuk - drugar kupio Hondu Accord 2.4 benzinca, i osećaj i zvuk u autu je fenomenalan. :)

"Problem" je što auto postaje sve više konfekcija, kao neka alatka, a sve manje objekat uživanja u vožnji. Razumljivo, većina ljudi to traži, a i nafte je sve manje, ljudi traže sve više za sve manje para itd... ali eto, malo mi je žao - izumreće uskoro sve preko 6 cilindara, a onda i preko 4. Evo i jedan BMW najavljuje trocilindrični motor... tuga za ljubitelje automobilizma. :(

Sto se tice goriva, tu si delimicno u pravu. 1.4 TSI u principu trazi 98 oktansko gorivo, koje u principu kod nas i ne moze da se kupi. Za 1.2TSI fabrika kaze min 95 oktana, problem je sto kod nas gorivo često nema tih 95 oktana.
Za neophodnost kvalitetnog goriva kod TSI motora sam u potpunosti u pravu - sa lošijim gorivom ne samo što su performanse daleko lošije od deklarisanih (procentualno veći pad performansi nego kod starijih motora), nego se motor znatno češće kvari jer su jednostavno prilagođeni kvalitetnom gorivu, kojeg kod nas još uvek nažalost nema.

Za turbinu si (delimično) u pravu, naročito kod dizelaša, koji su veooooma tromi bez iste (SDI 60ks vs TDI 105ks na primer, razlika nebo i zemlja). Ne treba bežati od turbine kao đavo od krsta, ali nema potrebe ubacivati istu svuda - možda ipak će neko želeti recimo 1.4 16v pa i sa nešto manje snage ali i za manje para od skupljeg 1.2TSI...
 
Poslednja izmena:

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.730
Rezultat reagovanja
2.361
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
Kako ja sa 1.5 motorom da bezbedno obiđem recimo kamion uzbrdo, a sedi mi još dvoje troje ljudi u kolima, pritom je npr. uključena i klima?
tesko, a i ne treba to da radis. Sacekas lepo "normalnu" deonicu puta pa to odradis. Tvoj problem nije snaga automobila vec nestrpljenje i/ili nervoza ;)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Šteta, jer naručito visokoturažni imaju fantastičan zvuk - drugar kupio Hondu Accord 2.4 benzinca, i osećaj i zvuk u autu je fenomenalan. :)
Mislim da je po tom pitanju Hondin 2.0 VVTI K20 neprikosnoven. Medjutim, fali mu torka. ;)

Po meni odličnu zabavu u vožnji može da priušti i turbina na benzincu sa manje obrtaja. Pri tom se daleko lakše tjunira. Podesnija je za overkloking. :)

Ljubitelji "puritanaca" sa atmosferskih 100+ konja po litri biće svakako razočarani, ali znaš kako se kaže: "no turbo no fun!" :P

"Problem" je što auto postaje sve više konfekcija, kao neka alatka, a sve manje objekat uživanja u vožnji.
Na žalost tako je... :(

Razumljivo, većina ljudi to traži, a i nafte je sve manje, ljudi traže sve više za sve manje para itd... ali eto, malo mi je žao - izumreće uskoro sve preko 6 cilindara, a onda i preko 4. Evo i jedan BMW najavljuje trocilindrični motor... tuga za ljubitelje automobilizma. :(
Pa rekao bih da je 599 zadnji Ferrari sa 12 cilindara, Lambo SV itd... sve to uskoro ide u penziju.
Ako išta mrzim onda su to motori sa tri cilindra. I naravno, uglavnom su se loše pokazali na duže staze. Poenta priče je opet konfekcija: trajaće dok je u garantnom roku, posle možeš da ga recikliraš.
Naravno isti je napravljen od recikliranog čelika, aluminijuma i plastike. Eko friendly. ;(

Ipak, poneke stvari koje nove dolaze i nisu tako loše. Tehnologija je uznapredovala, pa je danas turbina svakodnevica. Dobijaš ako ništa drugo pristojna međuubrzanja u vozilima koja su daleko sigurnija od onih koje smo nekada vozili, a ta sigurnost opet košta, masa je povećana, a da bi masu pokrenuo treba ti turbina.

Za neophodnost kvalitetnog goriva kod TSI motora sam u potpunosti u pravu - sa lošijim gorivom ne samo što su performanse daleko lošije od deklarisanih (procentualno veći pad performansi nego kod starijih motora), nego se motor znatno češće kvari jer su jednostavno prilagođeni kvalitetnom gorivu, kojeg kod nas još uvek nažalost nema.
Na žalost ovo je Srbija, ali i moderni dizeli se takođe kvare zbog lošeg evrodizela punog sumpora. Npr. u Italiji gde je Evrodizel skuplji od bezolovnog benzina, TSI i kojekakvi multiair motori se veoma isplate. Pre ili kasnije ovi ovde će morati da porade malo na tom kvalitetu goriva.
Problem sa niskom oktanskom vrednošću donekle može da se reši remapiranjem motora.

stage I 1.4 TSI na 95 i 98 RON
Razlika je ~5 HP.

S druge strane serijski mapirani TFSI motori za evropsko trziste ne mogu uopste da rade sa benzinom od 91 oktan, sto ne bi bilo cudno da se prodaje kod nas kao premium BMB95. Tada se aktivira "failsafe" režim i možeš da voziš sporo kao puž... što je zaista gadno. Dešavalo se ljudima.
Za turbinu si (delimično) u pravu, naročito kod dizelaša, koji su veooooma tromi bez iste (SDI 60ks vs TDI 105ks na primer, razlika nebo i zemlja). Ne treba bežati od turbine kao đavo od krsta, ali nema potrebe ubacivati istu svuda - možda ipak će neko želeti recimo 1.4 16v pa i sa nešto manje snage ali i za manje para od skupljeg 1.2TSI...
Uglavnom se slažemo po tom pitanju.
Što se tiče cene 1.4 16v i 1.2 TSI, razlika u ceni je prilično mala, do 1000 evra, gde bih ja lično izabrao pre TSI nego parking senzore i ALU felne za razliku u ceni.
Ne kažem da nema ljudi koji bi drugačije uradili, ali sudbina je takva da će 1.2 TSI po istoj ceni zameniti 1.4 16V.

Što se tiče konstrukcije samog motora, 1.2 TSI je u principu veoma prost motor, izuzev sistema za direktno ubrzigavanje goriva i turbine. Dakle, glava motora ima jednu bregastu, po cilindru imaš 2 ventila. Cena proizvodnje samog motora je verovatno ista kao za 1.4 16V.
 
Poslednja izmena od urednika:

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.730
Rezultat reagovanja
2.361
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF


ja sam postao ljubitelj nissan-a gt-r 35
 

M_M

PCAXE Member
Učlanjen(a)
23.03.2011.
Poruka
277
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7-2600K, Noctua NH-D14
Motherboard:
MSI P67A-GD65
RAM:
4x2GB ExcelRAM, 1866CL8
VGA & cooler:
Asus R9 290 OC 4GB
Display:
24" Dell 2407WFP-HC
HDD:
Kingston HyperX 240GB + 6TB
Case:
CoolerMaster CM690
PSU:
Corsair HX750
Optical drives:
LG BluRay
Internet:
SBB 15Mbit
OS & Browser:
Win7HP 64bit
Other:
APC SmartUPS SU1000i
Čak i osnovni GT-R nudi nenadje*iv odnos performanse/cena i niko ne može ni blizu da mu priđe...

Za pare za koje jedva može osnovni BMW M3 da se kupi, nudi mooooooogo bolje performanse od istog, čak bolje i od skupljih M3 CLS i M3 GTS! Ustvari, nudi bolje performanse of Ferrari-ja 458, Lamborghini-ja Murcielago i Mercedes-a Mclaren-a SLR, koji koštaju 3x toliko! Alo bre!!!

A da ne pominjem "overklokovane verzije", npr GT-R Alpha 9 ili nedaj bože Alpha 12 (1500ks, 60-130mph, približno 100-200km/h za 3.31s, na nivou formule 1 bolida koji ima samo 600kg!!!)

Poređenje:
60-130mph Comparison:

  • AMS Alpha 12 GT-R – 3.31 Seconds!
  • Bugatti Veyron – 5.6 Seconds
  • Suzuki GSXR1000 Motorcycle – 5.9 seconds
  • Ferrari Enzo – 7.3 Seconds
  • Mercedes McLaren SLR – 7.24 Seconds
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
I ima turbo, dok je F458 atmo. ;) Mada stock nije brzi od F458, al je mnooogooo jeftiniji. Necu komentarisati ona vremena sa slikovima na Nurnbergring-u.
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Ferrari-ja 458,
Kakav crni Ferari :p



Volvo WTF! :troll:

A inace price o Nisan GTR-u vec postaju smesne i dosadne realno, jer auto je objasnio neke stvari svima, za "relativno smesne" pare ;)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Volvo je objasnio! :troll:
 

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.730
Rezultat reagovanja
2.361
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF


evo vam cluster**** drag race, GT-R ih je oduvao sve. ^^ a ima GT-R R35 2012 verzija pa pogledajte i to po netu :balavim:
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.730
Rezultat reagovanja
2.361
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
pfffffttt... to je nista :D

gle ovo :rotf:



@POCETNIK:

pa dobro sta ako postoje? I price o alfi 147 postoje na sve strane pa sta onda? :P A kao sto rekoh, ima i novi model tako da eto, nova prica. Meni svakako interesatnija od precenjene konfekcije zvane Audi i BMW...
 
Poslednja izmena:

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
tesko, a i ne treba to da radis. Sacekas lepo "normalnu" deonicu puta pa to odradis. Tvoj problem nije snaga automobila vec nestrpljenje i/ili nervoza ;)
Nemam ja nikakav problem, sa JTD-om sa 150KS mogu sve :)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
pa dobro sta ako postoje? I price o alfi 147 postoje na sve strane pa sta onda? :P A kao sto rekoh, ima i novi model tako da eto, nova prica. Meni svakako interesatnija od precenjene konfekcije zvane Audi i BMW...
Ako je nesto konfekcija onda je to Alfa 147, mnogo pre nego Audi i BMW. Precenjena... :d

Evo ti malo konfekcije:



 
Poslednja izmena od urednika:

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Zasto ne bi pricali malo o pneumaticima. Nesto od cega bi svi imali koristi. Koje koristite, da li leti punite N2O, koliko cesto balansirate iste, proveravate pritisak i slicno.

Evo ja sam trenutno u dilemi da li na leto menjati energy saver sa novim energy saver ili uzimati continental eco kontakt 5...? A, sta mislite? Ili nesto trece?

Pa na primer da li premazujete soferku iznutra necim protiv magljenja, kao na primer sonaxovo resenje ili kombinacija limunovog soka sa malo destilovane vode na magicnoj.

Pa onda sijalice halogene, nightbreaker iskustva, philipsovih sijalica iskustva ako ima neko, dakle oni malo ekstravagantniji modeli...
 

gx-x

Display Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
7.730
Rezultat reagovanja
2.361
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Chernobyl
CPU & cooler:
Intel i7 9th gen / LFII 360
RAM:
16gb
VGA & cooler:
Gigabyte RX 5700 XT 8GB OC
Display:
AOC 27G2U/BK (LF1F)
HDD:
SSD
Sound:
Xonar U5, Monitor Audio, JBL 1202D
PSU:
Enermax Platimax D.F. 1200W
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core + Razer Basilisk
Internet:
SBB kabl
OS & Browser:
Winjdows 10 Pro, FF
Nemam ja nikakav problem, sa JTD-om sa 150KS mogu sve :)
mozes al neces jos dugo sudeci po onom garezu sto ti izlece iz auspuha :p a to je i dalje fiat :p (imas li torque dijagram od tih ECU tjuninga? Bas me zanima da ga vidim)


@drfedja: nisam mislio na taj "tip" konfekcije, a nisam ni naveo sve, vec samo neke...I da, mislim da su i audi i bmw precenjeni. Ima boljih automobila za te novce, po meni. (Uglavnom, Japanci)

PS. Sta ti ti crash testovi znace kad vidis da pola mase ovde oce da vozi 180+ kmh po autoputu jer su ogranicenja za juga, a ako im izleti jez/lisica/kunic/macka/visa sila ne vredi im ni rollbar...tu samo "sreca" pomaze :(
 
Poslednja izmena:

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Ma da, evo već godinu dana izleće, raspao mi se auto skroz :d

I pošto si editovao: imam dijagram, ali ne dam :troll: A i ne znači mnogo, s obzirom na sve prepravke koje će se dogoditi u narednih par meseci. Kad se to završi, onda ću okačiti finalni, pa gledajte koga zanima :)
 
Poslednja izmena:
Vrh