proshlo je 10 meseci od garancije od 36Kad si ti kupio tu ploču? Koliko je prošlo? Da ti vrate pare, nisi zadovoljan proizvodom i gotovo..... Ili traži da ti daju drugu ploču od drugog proizvodjača. doplati nešto sitno, tako uvek hoće da pristanu na zamene
ma kod njih je uzeta samo plocha od komponenti koje su u kutjishtu koju sam uredno poslao o svom troshku. ne znam shta bi moglo da bude ako sve komponente rade sa drugom plochom. aj ako te ne mrzi izlozhi predloge na pm jer mi se zaista ne otvara thread.Ipak, ako je naznacheno u garantnom listu da rachunar treba doneti ceo, onda treba to poshtovati ili ne treba pazariti kod tog prodavca. Toliko jednsotavno....
Sa druge strane, mozda kod tebe nije problem u plochi Pada mi josh par stvari na pamet, ali to je offtopic. Otvori thred pa da ih izlozim
zaista odlichan gest sa tvoje strane. nije mala stvar predloziti kontakt svakom potroshachu ponaosob, pa chak i kada se govori o zajednichkom reshenju za potencijalni problem.Posto se iskreno nadam da se ovaj forum nece pretvoriti u nesto slicno "onom forumu",a istovremeno smatram da je jedan ozbiljan IT forum,kao ovaj,neophodan nasem drustvu,dajem sebi slobodu da napisem par reci.
Kao direktor i vlasnik kompanije Gigatron,naravno da mi tesko padaju neke od poruka koje sam imao prilike da procitam na "onom forumu" a vidim da ima par negativnih postova i na forumu PCAXE.
Ne zelim ovde nista da opravdam,niti da pricam o tome koliko se mi trudimo,zalazemo itd.Jednostavno greske se u poslu desavaju i to je prirodno.Cilj je svesti greske na minimum,ali je za to potrebna obostrana saradnja i nas kao prodavaca i Vas kao kupaca.U tu svrhu bih zamolio sve clanove foruma da me ubuduce slobodno kontaktiraju na PM bilo da imaju neki problem sa mojom kompanijom,problem sa uslugom ili da imaju neki predlog po pitanju asortimana isl.Ukoliko budemo imali dobru komunikaciju svaki eventualni problem ce biti resen urgentno i svakako u korist Vas kupaca.
Sa druge strane kompanija Gigatron ce podrzati ovaj forum koliko god je to moguce i pomoci da ova zajednica opstane.
Vladan Jankovic
Gigatron GM
Pa ako ne zelish da "pljujesh", poredish sa "onim" forumom i slicno, onda za pocetak to nemoj ni da radish, i samo za nijansu smanji negativnost u svojim postovima, shvatam ja da te nervira shta neko pishe i sve, ali jedan krug otrci oko zgrade i samo polako, nema potrebe za nervozom, imamo je dovoljno svi oko nas i zaista nam i na ovom mestu nije potrebna. Dakle da se razumemo, apsolutno nemam nishta protiv tebe samo mi se ton i "negativnost" u tvojim postovima ne svidja .Ne stigoh ranije da se javim, ali da probam sad.
@darkado - prodavac je konstatovao da ploča radi i ponudio ti dijagnostiku celog compa koji nisi kupio kod njih već samo ploču. Ne znam šta više očekuješ od njih, da dođu oni do tebe sa kombijem komponenti da istestiraju šta ne radi? NHF, ali ako si bio spreman da naručiš komponentu iz BG za 200-300-500 din razlike umesto da si je kupio u svom gradu, onda moraš da budeš spreman i na rizik od toga da ti comp ne radi par dana ako nešto treba nositi na reklamaciju. Ne vidim potrebu da kritikuješ prodavca zbog toga.
Što se tiče Gigatrona, pozdravljam prisustvo vlasnika i želju da se izađe u susret kupcima, ali sa druge strane mi se taj momenat i ne sviđa preterano. Ako Gigatron ima probleme sa (ne/osnovanim) lošim iskustvima kupaca, onda to treba da rešava preko svog sajta, odeljenja za odnose sa kupcima, odnosom radnika u prodavnicama, a ne jurenjem nečijeg pisanija po forumima. Jel' zormi iz Imtela ima potrebu da otvara nalog negde da juri kritike po forumima? Ili Marko (Joka)? Ili su taj problem rešili onako kako se rešava - nema šta da se kritikuje. Da li poslednji pasus može da se protumači i kao 'daćemo povremeno neki i7 za test sesiju ako se budu moderisali neosnovani postovi'? U čemu je onda razlika između ovog i onog foruma? Meni je potpuno jasno da sve ovo postaviti i održavati zahteva trud, odvajanje slobodnog vremena, novac, sponzore i sl. ali ta cela priča je ispričana i na onom forumu i cela ova oblast je takva da je teško samofinansirati se.
Da ne davim više, nemam ništa protiv da se bilo ko učlani (bio on vlasnik firme, serviser, komercijalista u računarskoj firmi) i kao entuzijasta razgovara o novim pločama i drugim komponentama. Ne bih da i ovde čitam o novoj MSI ploči zato što se 'subliminalno' najavljuje njeno prispeće na naše tržište u nečijoj firmi, već zato što je recimo to tek 3. uATX ploča za i7, pa bih ja radije da vidim neku diskusiju o prednostima i manama u odnosu na druge dve i tako to... Opet, bitno je i da to što se pojavilo možemo negde i da kupimo, a ne samo da se nad testovima po netu, ali taj neki komercijalni momenat mi je malo zasmetao na onom forumu i iskreno, ne znam kako bi mogao da bude rešen ovde.
Cela stvar nije uopste jednostavna vec dosta komplikovana. Cinjenica je da ljudi sa vremena na vreme imaju "problem" sa nekom firmom pa zele to da podele sa drugima a takodje je cinjenica da je dobar deo tih "problema" plod nesporazuma, sticaja okolnosti...a naravno ima i gresaka i kupaca i prodavaca. Ako recimo Gigatron dnevno ima 30 kupaca sasvim je normalno da ce se recimo jednom sedmicno pojaviti neko ko subjektivno ili objektivno nije zadovoljan uslugom/cenom/tretmanom... problemi sa HW mogu biti vrlo sirokog spektra i jednostavno nemoguce je svima udovoljiti imajuci u vidu cenu/vreme/kvalitet usluge.Što se tiče Gigatrona, pozdravljam prisustvo vlasnika i želju da se izađe u susret kupcima, ali sa druge strane mi se taj momenat i ne sviđa preterano. Ako Gigatron ima probleme sa (ne/osnovanim) lošim iskustvima kupaca, onda to treba da rešava preko svog sajta, odeljenja za odnose sa kupcima, odnosom radnika u prodavnicama, a ne jurenjem nečijeg pisanija po forumima. Jel' zormi iz Imtela ima potrebu da otvara nalog negde da juri kritike po forumima? Ili Marko (Joka)? Ili su taj problem rešili onako kako se rešava - nema šta da se kritikuje. Da li poslednji pasus može da se protumači i kao 'daćemo povremeno neki i7 za test sesiju ako se budu moderisali neosnovani postovi'? U čemu je onda razlika između ovog i onog foruma? Meni je potpuno jasno da sve ovo postaviti i održavati zahteva trud, odvajanje slobodnog vremena, novac, sponzore i sl. ali ta cela priča je ispričana i na onom forumu i cela ova oblast je takva da je teško samofinansirati se.
Pozdrav,Posto se iskreno nadam da se ovaj forum nece pretvoriti u nesto slicno "onom forumu",a istovremeno smatram da je jedan ozbiljan IT forum,kao ovaj,neophodan nasem drustvu,dajem sebi slobodu da napisem par reci.
Apsolutno pozitivna i apsolutno negativna iskustva sa nekom od racunarskih firmi. Osnovane kritike treba uvaziti, i truditi se da se te stvari poprave, a neosnovane pobiti, kao fikciju.Kao direktor i vlasnik kompanije Gigatron,naravno da mi tesko padaju neke od poruka koje sam imao prilike da procitam na "onom forumu" a vidim da ima par negativnih postova i na forumu PCAXE.
Gresiti je ljudski, ali je osecaj bozanski . Pristup resavanju problema je sa jedne strane vrlo lican, a sa druge vrlo profesionalan i kulturan. Meni, kao jednom od ljudi kojima je vise od pola masine kupljeno u Vasoj firmi ovo puno znaci.Ne zelim ovde nista da opravdam,niti da pricam o tome koliko se mi trudimo,zalazemo itd.Jednostavno greske se u poslu desavaju i to je prirodno.Cilj je svesti greske na minimum,ali je za to potrebna obostrana saradnja i nas kao prodavaca i Vas kao kupaca.U tu svrhu bih zamolio sve clanove foruma da me ubuduce slobodno kontaktiraju na PM bilo da imaju neki problem sa mojom kompanijom,problem sa uslugom ili da imaju neki predlog po pitanju asortimana isl.Ukoliko budemo imali dobru komunikaciju svaki eventualni problem ce biti resen urgentno i svakako u korist Vas kupaca.
Gigatron nijedan proizvod nije sam *napravio*, vec samo uvezao, distribuira, prodaje ili sta vec... tako da tu nema sta ko da se ljuti (sam Gigatron... ili pak neko *na* Gigatron) ako je neki proizvod los, nisu ga oni pravili, losim ga je napravio sam proizvodjac.Dakle to shto Gigatron hoce nama da pomogne ne znaci da ce svaki njihov proizvod biti ishvaljen do besvesti, naprotiv, koji ne valja, bice u skladu sa tim i opisan.
Evo imam ja primedbuPosto se iskreno nadam da se ovaj forum nece pretvoriti u nesto slicno "onom forumu",a istovremeno smatram da je jedan ozbiljan IT forum,kao ovaj,neophodan nasem drustvu,dajem sebi slobodu da napisem par reci.
Kao direktor i vlasnik kompanije Gigatron,naravno da mi tesko padaju neke od poruka koje sam imao prilike da procitam na "onom forumu" a vidim da ima par negativnih postova i na forumu PCAXE.
Ne zelim ovde nista da opravdam,niti da pricam o tome koliko se mi trudimo,zalazemo itd.Jednostavno greske se u poslu desavaju i to je prirodno.Cilj je svesti greske na minimum,ali je za to potrebna obostrana saradnja i nas kao prodavaca i Vas kao kupaca.U tu svrhu bih zamolio sve clanove foruma da me ubuduce slobodno kontaktiraju na PM bilo da imaju neki problem sa mojom kompanijom,problem sa uslugom ili da imaju neki predlog po pitanju asortimana isl.Ukoliko budemo imali dobru komunikaciju svaki eventualni problem ce biti resen urgentno i svakako u korist Vas kupaca.
Sa druge strane kompanija Gigatron ce podrzati ovaj forum koliko god je to moguce i pomoci da ova zajednica opstane.
Vladan Jankovic
Gigatron GM
E ovo je vec korektno i ovaj potez cenimStigao je procesor kako smo i obecali.Posle 17h ce moci da se preuzme u radnji na brdu a od ujutru i u svim ostalim radnjama.
Nije bilo sutra ...Pozitivno iskustvo sa pakomom. Odneo graficku na garanciju (crkao video out i krenula da baca artefakte u igrama), lepa teta sa ogromnim grudima mi je rekla da zovem u ponedeljak i da bi to trebalo do utorka da bude reseno (odneo u prosli cetvrtak). Danas zvao. Rekli su mi da mi je odobrena zamena za graficku i da dodjem sutra da vidim sta i kako...
Javljam vam epilog sutra xD!
Uf, znaci riknuo XFX... Dobro si prosao za garanciju, prosto ti dodje drago sto je nesto crkloNije bilo sutra ...
Ali da stavim . na pricu. Za 8800GT sam dobio ni manje ni vise vec ASUS ATi Radeon 4870 Glaciator... Sad djipam po stanu od srece...
Jedan veliki + za pakom!