• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Iskustva sa prodavnicama komp. opreme

CooLa

I didn't ask for this
Urednik
Učlanjen(a)
02.03.2009.
Poruka
1.271
Rezultat reagovanja
50
Ovo je tema gde cete moci da iznesete svoja iskustva sa prodavnicama kompjuterske opreme. Naravno, postoji par pravila (smernica) koja bi trebalo da ispostujete.

1. Nema psovanja!!! Cak i da vam je firma naplatila nesto 30x vise nego sto bi trebalo, ne postoji razlog za psovanje ovde.

2. Pozeljno bi bilo da, ako prodavnica ima vise lokacija (Npr WinWin Banovo brdo, 27. marta) navedete lokaciju.

3. To bi bilo to. Trudite se da komunikaciju odrzite na pristojnom nivou

Pozdrav :wave:
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
evo, ja kao pokretach moderatorske diskusije o gigatonu, da se izjasnim za Gigatron, pogotovo ekipu sa B brda -

ljudi su fenomenalni, a evo i razloga:

1. odlichan izbor. ok, kasne sa isporukom naruchenog, shto sam lichno iskusio prilikom kupovine Gainward 4850, jer sam je chekao duze nego predvidjeno, ali nisam se zalio, ne znachi mi nishta ~3 dana za chekanje necheg shto cu koristiti oko godinu dana i vishe.

2. Gifts - ljudi su me isposhtovali nevidjeno mnogo puta, a evo kako ide - kosmati lik, valjda menadzer radnje, zapamtio me je, i prilikom kupovine moje konfe, dobio sam veoma solidan Samsung inkjet, sa kojim i dan danas shtampan na prvo punjenje.

kada sam im doveo drugara i sastavio Dragon AMD konfu u fullu, i naplatili mu 70.000 dinara za sve shto je uzeo - dobio sam 4 igre po izboru, originalne.

tako i treci put, dobio sam popust na kupovinu lap topa, koji cu tek da iskoristim.

3. trud radnika u radnji - mozda to nekom nije bitno, ali ja sam prezadovoljan uslugom, jer je dechko cupkao oko mene, i pritom, za stvari koje sam ja znao, a on nije, uljudno se zahvalio na informacijama sa svoje strane (mi PC manijaci izgleda znamo vishe od svakog moguceg prodavca) i za svaku moju molbu se chovek potrudio da ostvari.

4. podrshka banaka u radnji (shto je meni takodje jako bitno) - saradjuju sa Raifaisen-om, i Intesa-om, i imaju devojke koje u drugoj sobi sve obavljaju instant, kada se radi preko bankovnog rachuna.
 

CooLa

I didn't ask for this
Urednik
Učlanjen(a)
02.03.2009.
Poruka
1.271
Rezultat reagovanja
50
Pozitivno iskustvo sa Win Winom u 27. marta.

Kupio plocu iz potpisa kod njih (DFI... P45-T2RS+) i kutija je bila pocepana na jednom mestu, pitao sam ih da li mogu da dobijem drugu kutiju, i odmah su mi dali. S'tim sto sam ja ***** pa je ponovo pocepao na istom mestu pri otvaranju :)...

Kupio 2x1Gb Kingston Value Ram (DDR2 - one tanke) nisu radile u startu, vratio i odmah dobio nove... Testirali su kasnije...
 

ZoNi

Free SW Guru
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
3.254
Rezultat reagovanja
0
Kupio plocu iz potpisa kod njih (DFI... P45-T2RS+) i kutija je bila pocepana na jednom mestu, pitao sam ih da li mogu da dobijem drugu kutiju
Ovo moram da pitam: zašto si tražio drugu kutiju :confused:

A da prekopiram ovde svoje poslednje iskustvo sa Gigatron-om (o kome imam generalno veoma pozitivno mišljenje) - prodavnica u Ušću:

Po mom mišljenju, Gigatron ima solidne cene i solidan izbor robe. S druge strane, kad sam kupovao laptop (Asus M51Va) niko od prodavaca (ni u Gigatronu, niti u BILO KOJOJ drugoj prodavnici, a zvao sam bar 10ak) nije znao da mi kaže koja je rezolucija monitora, iako piše jasno na nalepnici ispod tastature WXGA+!

Takođe, u svim prodavnicama, pa i u dve Gigatronove, su mi rekli da ne mogu da uključe komp, jer nema OS - što i nije baš tačno. Taj laptop se isporučuje sa ExpressGate-om, mini Linuxom, što i piše na malopre pomenutoj nalepnici ;)

I za kraj, kad mi je prodavac popunjavao garanciju, pitao je mene šta treba da popuni na tom papiru :D Sva sreća, tu je bila neka prodavačica (možda i neka šefica?), koja je priskočila u pomoć, tako da je sve odrađeno kako treba. Ovo poslednje mi ne smeta, jer je dečko verovatno bio nov...
 
Poslednja izmena:

warmaster

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.687
Rezultat reagovanja
8
evo, ja kao pokretach moderatorske diskusije o gigatonu, da se izjasnim za Gigatron, pogotovo ekipu sa B brda -

ljudi su fenomenalni, a evo i razloga:

1. odlichan izbor. ok, kasne sa isporukom naruchenog, shto sam lichno iskusio prilikom kupovine Gainward 4850, jer sam je chekao duze nego predvidjeno, ali nisam se zalio, ne znachi mi nishta ~3 dana za chekanje necheg shto cu koristiti oko godinu dana i vishe.

2. Gifts - ljudi su me isposhtovali nevidjeno mnogo puta, a evo kako ide - kosmati lik, valjda menadzer radnje, zapamtio me je, i prilikom kupovine moje konfe, dobio sam veoma solidan Samsung inkjet, sa kojim i dan danas shtampan na prvo punjenje.

kada sam im doveo drugara i sastavio Dragon AMD konfu u fullu, i naplatili mu 70.000 dinara za sve shto je uzeo - dobio sam 4 igre po izboru, originalne.

tako i treci put, dobio sam popust na kupovinu lap topa, koji cu tek da iskoristim.

3. trud radnika u radnji - mozda to nekom nije bitno, ali ja sam prezadovoljan uslugom, jer je dechko cupkao oko mene, i pritom, za stvari koje sam ja znao, a on nije, uljudno se zahvalio na informacijama sa svoje strane (mi PC manijaci izgleda znamo vishe od svakog moguceg prodavca) i za svaku moju molbu se chovek potrudio da ostvari.

4. podrshka banaka u radnji (shto je meni takodje jako bitno) - saradjuju sa Raifaisen-om, i Intesa-om, i imaju devojke koje u drugoj sobi sve obavljaju instant, kada se radi preko bankovnog rachuna.
Ljudi su stvarno fenomenalni ;).. Gigatron na Banovom Brdu ima ekstra uslugu. Ljudi su stvarno fini, i na svaki nacin pokusavaju da ugode :). Ima i dosta fanova Digital-a ^^
 

Oki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.866
Rezultat reagovanja
1
Najpozitivnije iskustvo sa racunarskim radnjama je definitivno Pc Practic negde u Cvijicjevoj ili tako nekako pre 29-og ulica.

Zashto ? Pa zato shto samo za mesec dana zbog mnogo razloga promenio 4 laptopa i na kraju sam ipak dobio ono shto sam zheleo. Sledecji put cju pisati zashto sam menjao laptopove...Ali shto se mene tiche i serviseri i ekipa koja radi tamo su mi izashli u susret i vishe nego shto se kazhe maksimalno.

Negativna iskustva, pa iskren da budem i nemam neka negativna iskustva ali chitajucji masu ljudi izbegavam Pakom zbog ozloglashenog servisa na primer i Gigatron isto zbog garancije.

Takodje sve najpozitivnije ide u prilog Marku [ Joki ] kome sam chak i nabacio jedno 3-4 konfiguracije a kod njega sam pazario i napajanje i svashta neshto.
 

Shiki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.609
Rezultat reagovanja
0
Samo ne znam gde cesh garanciju da ostvarish u prve dve koje si naveo :D

:wave:
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.591
Rezultat reagovanja
12

Shiki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.609
Rezultat reagovanja
0
Ne, ne nisi shvatio tupsone :D , Eurolink davno zatvoren, OC House nije josh ali racunaj kao da jeste ;)

:wave:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Ovo moram da pitam: zašto si tražio drugu kutiju :confused:
A zasto da ne trazi novu kutiju... ?
Covek kupio novu stvar, nece valjda da to bude u pocepanoj kutiji. Tebi ako ne smeta, tvoj problem.

Ako si to uradio, Čolo, i ja bih.
A jel' su oni tebi menjali samo kutiju, tj. prepakovali u drugu... ili su uzeli tu kutiju (sa plocom) i dali ti drugu (kutiju... sa plocom :))?
 
S

stalja

Guest
Ja imam primedbu na oc house. Mnogo bezobrazni [sad vec bivshi] radnici pogotovo onaj mladi. :d

Atom sve pohvale
Gigatron nikad problema [banovo (dozvoli) brdo radnja]
Desk pohvale [iznenadjujuce]

Kudjenje imam samo za radnje koje su uglavom napravljene u garazi i mame sa cenama.
 

ZoNi

Free SW Guru
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
3.254
Rezultat reagovanja
0
Najpozitivnije iskustvo sa racunarskim radnjama je definitivno Pc Practic negde u Cvijicjevoj ili tako nekako pre 29-og ulica.
Kad sam ja kupovao laptop, model koji sam želeo bio je ubedljivo najskuplji u PC Practicu (čak 9.000din skuplji nego u Gigatronu ili Laptop Srbija, ili kako se to već zove) ;)

Mada, devojka je uzela kod njih laptop, kao i jedan drug. Cene su za te modele bile solidne, usluga ok...

A zasto da ne trazi novu kutiju... ?
Covek kupio novu stvar, nece valjda da to bude u pocepanoj kutiji. Tebi ako ne smeta, tvoj problem.
Ček malo, tebi smeta to što sam ga pitao zašto je tražio da mu zamene kutiju? Jel to neko pitanje koje ne sme da se postavlja? Ne razumem, deluje mi kao da me napadaš zbog pitanja :(

==========

Btw, Eurolink u Staklencu nema veze sa starim Eurolinkom?
 
Poslednja izmena:

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.393
Rezultat reagovanja
78
Kad sam ja kupovao laptop, model koji sam želeo bio je ubedljivo najskuplji u PC Practicu (čak 9.000din skuplji nego u Gigatronu ili Laptop Srbija, ili kako se to već zove) ;)

Mada, devojka je uzela kod njih laptop, kao i jedan drug. Cene su za te modele bile solidne, usluga ok...


Ček malo, tebi smeta to što sam ga pitao zašto je tražio da mu zamene kutiju? Jel to neko pitanje koje ne sme da se postavlja? Ne razumem, deluje mi kao da me napadaš zbog pitanja :(

==========

Btw, Eurolink u Staklencu nema veze sa starim Eurolinkom?
Ne napada te, njemu je verovatno delovalo da mislish "Ja vidi ove smarali su ih za kutiju, kao da je bitno da li je malo pocepana" :)
:wave:
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Ček malo, tebi smeta to što sam ga pitao zašto je tražio da mu zamene kutiju? Jel to neko pitanje koje ne sme da se postavlja? Ne razumem, deluje mi kao da me napadaš zbog pitanja :(
Ne, nego... ovo sto je Dule rekao. Upravo.

Kupio covek novu stvar, sasvim je normalno sto 'oce i da kutija u kojoj dolazi bude nova. Ne pocepana ili ostecena.
Sta je tu sporno?
 

Shiki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.609
Rezultat reagovanja
0
Ne zna te Zoni dovoljno dobro pa je ispao nesporazum :)
 

CooLa

I didn't ask for this
Urednik
Učlanjen(a)
02.03.2009.
Poruka
1.271
Rezultat reagovanja
50
A jel' su oni tebi menjali samo kutiju, tj. prepakovali u drugu... ili su uzeli tu kutiju (sa plocom) i dali ti drugu (kutiju... sa plocom :))?
Dali mi drugu kutiju, sa sve drugom plocom! Ali nije bitno, jer sam pocepao kutiju na istom mestu :d!
 

ZoNi

Free SW Guru
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
3.254
Rezultat reagovanja
0
Ne, nego... ovo sto je Dule rekao. Upravo.

Kupio covek novu stvar, sasvim je normalno sto 'oce i da kutija u kojoj dolazi bude nova. Ne pocepana ili ostecena.
Sta je tu sporno?
Nije sporno ništa. Da sam ja uzimao bilo šta (hardver, patike ili nešto sasvim deseto), i da sam dobio oštećenu kutiju, tražio bih odmah u prodavnici da mi zamene. Ako bih primetio da je kutija oštećena tek kad stignem kući, ne bih reagovao nikako na to... Samo sam onako pitao :)

@ Shiki: pa, ne znam ga uopšte :D
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.893
Rezultat reagovanja
71
Pre tri nedelje sam uzeo u Grappolo-u TV kartu, slali mi je iz BGD-a City-jem.
Odmah sutradan je došla (ovde su bili baš expresni iako sam naručio kartu oko 14-15h), otpakovao, instalirao, ne radi daljinski.
Probao na tri mašine, tri OS-a, uvek isto, ne radi daljinski.
Spakujem, pošaljem, ubacim u kutiju papir sa odštampanim tekstom šta sam sve probavao i čekam, čekam...
I tako, nazovem jednom, posle dva dana -u frci su, pogledaće što pre budu mogli...
Nazovem za 5 dana -traže 5 min TV kartu, nadju i naravno, niko nije pogledao šta će sa njom.
Posle par dana nejavljanja, cimam drugara koji ima drugara tamo (doduše, ne u servisu) da ubrza malo stvari.. Ovaj tamo valjda kaže par reči, ja ih nazovem sutradan (petak 11-12h). Dobijem odgovor da jeste TV karta neispravna i da ću dobiti drugu.
Ja im kažem OK ali kad, može danas da se pošalje za NS? Ne znaju hoće li stići dok rade kurirske službe, bla, bla.-. ako ne danas, u ponedeljak će...

Lepo.. Kupio sam novu stvar koja u startu nije radila, bilo je potrebno samo je staviti u jednu mašinu, instalirati softver i videti o čemu se radi. Nema tu popravke, radi se zamena.
Znači za posao koji se mogao odraditi za jedan radni dan, mene su smarali 20 dana.
Ja znam da više ništa neću kupiti tamo.
Da, rekao sam mu da pre nego mi pošalje novu, da je stavi u mašinu, uveri se da radi i onda mi je pošalje..
A evo, jedno iskustvo sa PIN-ovim servisom..
Crkne mi monitor 29.12.2008. -dva dana pred NG, xexe.. Nazovem našeg poznatog drugara što radi tamo, medjutim on na godišnjem, kaže mi da svakako odnesem tamo monitor.. Aaaa, uhvatim se za glavu, gotovo, dobiću monitor posle Pravoslavne NG..
Odnesem im monitor u 14h popodne tog dana i sutra (30.12) zove me ćovek iz servisa i kaže da dodjem po monitor. Žao mi je što PIN nema veći asortiman proizvodjača komponenti, inače bih sve kupovao tamo..:d
Takodje imam pozitivna iskustva sa Telixom, tj.servisom Telixa. Dva tri puta sam nosio neke ploče, sve su mi rešili u tom danu u roku od par sati..
Pozitivno iskustvo imam i sa Infografom, otišla matična ECS 780V i dobijem u roku od dan-dva Foxconn 780G kao zamenu.
Svoja iskustva sa prodavnicama merim servisom koji daju. Ukoliko sam kupio nešto skupo ili dobio garanciju manju od proizvodjačke, to su ipak moje greške..
Zahvaljujem još jednom ljudima iz pomenutim servisa koji su mi izašli u susret..
 
Vrh