| Vesti | Softver | Najnovija verzija NVIDIA DLSS tehnologije je bolja pri renderovanju pokretnih objekata
Softver

Najnovija verzija NVIDIA DLSS tehnologije je bolja pri renderovanju pokretnih objekata

NVIDIA je objavila veliko ažuriranje za svoju Deep Learning Super Sampling (DLSS) tehnologiju. Sa verzijom softvera 2.3, kompanija kaže da AI algoritam pametnije koristi vektore pokreta kako bi poboljšao izgled objekata kada se kreću.

Update takođe pomaže pri smanjivanju pojavljivanja duhova, da efekti čestica izgledaju jasnije i da se poboljša vremenska stabilnost. Samim tim, 16 igara ima podršku za DLSS 2.3. Najznačajniji su Cyberpunk 2077, Deathloop i Doom Eternal.

Ako ne posedujete RTX GPU, ali i dalje želite da iskoristite prednosti povećanja performansi koje možete da dobijete upscaleing-om igre, NVIDIA je ažurirala svoju tehnologiju za skaliranje slike kako bi poboljšala performanse. Dostupna preko NVIDIA Control Panela, alatka koristi prostorno povećanje da bi obavila posao.

To znači da rezultat nije tako čist kao temporalni metod koji DLSS koristi, ali prednost je što vam ne treba poseban hardver. Samim tim, NVIDIA objavljuje SDK koji će omogućiti bilo kom GPU-u, bez obzira na proizvođača, da iskoristi prednosti tehnologije.

Na taj način, NVIDIA kaže da programeri igara mogu da ponude najbolje od oba sveta: DLSS za najbolji mogući kvalitet slike i NVIDIA Image Scaling za podršku na više platformi.

 

Izvor: NVIDIA

 

Komentarišite na forumu…