Twitter proširuje svoj premium pretplatnički servis uz novu uslugu pod nazivom Twitter Blue. Twitter Blue, koji otključava dodatne funkcije kao što je mogućnost „poništavanja“ tvita ili pregledavanja vesti bez reklama, sada je dostupan korisnicima u Sjedinjenim Državama po ceni od 2.99 USD mesečno, i na Novom Zelandu po ceni od 4.49 USD mesečno.
Usluga je dizajnirana da privuče najposvećenije korisnike Twitter-a, sa vrstom specijalizovanih funkcija koje se ponekad pojavljuju u third-party Twitter klijentima. Na primer, Twitter Blue dolazi sa funkcijom „poništavanja“ (undo) koja je verovatno najbliža dugmetu za uređivanje koje će kompanija ikada napraviti.
Ukoliko ste preplaćeni, ovde takođe možete posedovati nekoliko novih alata za prilagođavanje, uključujući mogućnost preuređenja funkcija koje se pojavljuju kao prečice na traci za navigaciju aplikacije, ili mogućnost izbora novih tema boja i ikona aplikacija. Pretplate vam takođe omogućuju rani pristup novim funkcijama dok ih Twitter testira.
Za sada to uključuje otpremanje video zapisa u trajanju do 10 minuta (video zapisi su ograničeni na 2 minuta za korisnike koji ne plaćaju) i mogućnost zakačenja razgovora na vrh vašeg DM prijemnog sandučeta. Ove eksperimentalne funkcije „mogle bi na kraju postati dostupne ostatku Twitter-a, preći na funkciju Twitter Blue, u zavisnosti od povratnih informacija koje čujemo od pretplatnika“, navodi kompanija.
Najnovija iteracija Twitter Blue-a takođe dolazi sa dve nove funkcije zasnovane na nedavnoj akviziciji kompanije Scroll, startup-a koji je u partnerstvu sa izdavačima ponudio sadržaj bez reklama. Pretplatnici na Twitter Blue-u sada mogu da pristupe člancima bez reklama od više od 300 izdavača, uključujući BuzzFeed i Rolling Stone.
Konačno, Twitter Blue dolazi sa funkcijom „najbolji članci“ koja donosi neke funkcionalnosti iz aplikacije za vesti Nuzzel, koja je ukinuta ranije ove godine. Kao i originalna aplikacija, nova funkcija „najbolji članci“ će sastaviti listu najboljih priča koje su ljudi na vašoj Twitter mreži podelili u poslednja 24 sata.
Kompanija testira Twitter Blue u Australiji i Kanadi od početka juna, a iz Twitter-a su u utorak naveli da će nastaviti da dodaju nove funkcije i da će obratiti veliku pažnju na povratne informacije korisnika.
Izvor: Twitter
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar