Kompanija Lenovo je na 2012 EMEA Channel forumu u Berlinu prikazala strategiju kojom bi sa trenutnog petog, dospela na treće mesto na tržištu Evrope, Afrike i Bliskog Istoka. Đanfranko Lanči, SVP (Senior Vice President) Lenovo Grupe, predstavio je strategiju koja je fokusirana na očuvanje osnovne delatnosti u preduzeću i javnom sektoru dok čvrsto prati poslovanja u srednjim i manjim preduzećima i potrošačkom sektoru. Kompanija takođe planira da proširi mogućnosti i samim tim pomogne da budu uvećani prihodi partnera sa proizvodima Mobile Internet Digital Home, posebno tabletima, kao i novim linijama proizvoda sa serverima.
Kompanija Lenovo je nedavno regionalizovala svoje poslovanje na oblasti Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, Azije i Pacifika, Latinske Amerike, Kine i Severne Amerike. Ovaj potez će, po tvrdnjama Đanfranka Lučija, omogućiti da se regioni “brže kreću, budu efikasniji i fokusirani – sa većom lokalnom fleksibilnošću, odgovornošću i brzom reagovanju kada su u pitanju potrebe partnera, potrošača i klijenata na nivou cele zemlje“.
„Evropa, Bliski Istok i Afrika jesu za nas starteški kritična tržišta. Moramo održati naše komercijalno liderstvo, a pri tom znatno proširiti prisustvo u malim i srednjim preduzećima kao i kod potrošača širom regiona, i tako ćemo uspeti da napredujemo u svakom segmentu tržišta zajedno sa našim partnerima”, izjavio je Đanfranko Lanči. „To će nam pomoći da uvećamo udeo za 10 odsto u Evropi, Bliskom Istoku i Africi i ostavrimo naš dugoročni cilj, a to je da uđemo u top 3”, dodao je Lanči.
Nova divizija EMEA Products and Channels osmišljena je pod rukovodstvom Vinsenta Fokenoa i ona će obezbediti pravu strategiju i program, koji ne samo da će privući nove partnere, već će i uvećati postojeće akcije kompanije. Ova divizija će obezbediti najbolji portfolio proizvoda za kompaniju, mala i srednja preduzeća i potrošače širom Evrope, Bliskog Istoka i Afrike i razviće najbolje kanale.
„EMEA Channel igra važnu ulogu u našim izvanrednim rezultatima. Naši partneri su nam pomogli da postanemo druga najveća PC kompanija na svetu, se najbržom stopom razvoja i taj uspeh smo postigli zajedno sa njima”, rekao je Fokenoa. „Sada se moramo razvijati i preći na sledeći nivo i suočiti se sa uslovima na lokalnom tržištu. EMEA channel je ključ uspeha kompanije Lenovo i naša želja je da se zadržimo među top tri PC kompanija do 2013”.
Izvor: Lenovo
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar