| Vesti | Ostalo | Kaspersky Lab proširio saradnju sa Ferarijem
Ostalo

Kaspersky Lab proširio saradnju sa Ferarijem

uvodna

Kompanija Kaspersky Lab, vodeći proizvođač sigurnosnih sistema za upravljanje sadržajem, najavila je proširenje saradnje sa poznatom italijanskom auto kompanijom Ferrari. Kompanije će zajedno raditi na identifikovanju sinergija u informacionim tehnologijama i unapređivanju nivoa međusobne saradnje.

 

„Drago nam je da smo ušli u novu fazu uspešne saradnje sa kompanijom Ferrari. Naše kompanije imaju iste osnovne vrednosti: savremenu tehnologiju, inovacije, najbolji kvalitet i ogromnu želju za napredovanjem”, rekao je Eugene Kaspersky, izvršni direktor i osnivač kompanije Kaspersky Lab. „Naša kompanija se bori protiv sajber kriminala i neprestano razvija rešenja već 15 godina, a zahvaljujući ovom zajedničkom projektu, nastojaćemo da zaštitimo sisteme i vozila kompanije Ferrari pomoću naših najnovijih tehnologija”, dodao je Kaspersky.

„Kompanija Ferrari je ugovorila saradnju sa kompanijom Kaspersky kako bi se uverila u mogućnosti njenog antivirusnog softvera. Cilj je da bude završena sveobuhvatna procena do kraja četvrtog kvartala 2012.godine. Aplikacija ima cilj da obuhvati upravljanje kako za Industrial GT tako i za Gestione Sportiva radi eventualnog daljeg razvoja”, rekao je Vitorio Boero, glavni i odgovorni za informisanje u kompaniji Ferrari.

 

Projekat podrazumeva nekoliko faza:

Prvi korak je osnivanje komiteta za tehničko pregovaranje koju će činiti IT stručnjaci i analitičari iz kompanije Kaspersky Lab, kao i viši IT menadžeri i inženjeri iz tima Scuderia Ferrari. Cilj je da stručnjaci iz obe kompanije poboljšaju metodološke i tehničke strane IT infrastrukture i usluga obe kompanije.

Sledeća faza, koja će početi krajem 2012, biće analiza Ferarijevog kompleksnog IT pejzaža i procena portfolia proizvoda kompanije Kaspersky Lab kako bi bio napravljen plan za prilagođavanje i sprovođenje aplikacije.

 

Sponzorstvo između kompanija Kaspersky Lab i Ferrari

 

f1 bolid

 

Kompanija Kaspersky Lab je ušla u svet moto trka u maju 2010, tako što je sponzorisala AF Corse tim i njegova vozila Ferrari GT u trci Le Mans Series, i bila je „zvanični snadbevač“ za tim Scuderia Ferrari. Pola godine kasnije kompanija Kaspersky Lab je postala zvanični sponzor tima, a logo kompanije se nalazio na vozilima Formule 1.

Ove dve kompanije su predstavile i zajednički proizvod: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Ovo sigurnosno rešenje podrazumeva korisnički interfejs u Ferrari stilu i video igru Ferrari Virtual Academy kako bi bile usklađene najbolje antivirusne tehnologije sa svetski poznatom slikom tima Scuderia Ferrari.

Formule na kojima se nalazi logo kompanije Kaspersky Lab, moći će da se vide na svim trkama Formule 1 za sezonu 2012 i 2013. To je deo novog, proširenog ugovora o sponzorstvu između trkačkog tima Scuderie Ferrari i kompanije Kaspersky Lab, koji je objavljen na poslednjem Formula 1 Gran Priju za sezonu 2011 u Sao Paolu.

 

Izvor: Kaspersky Lab


Komentarišite na forumu

Ivan Vujić

Software, storage, network etc editor @ AXE
Database migration @ RC ETF

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar