Instagram testira novu vrstu naloga koji bi koristile poznate ličnosti, umetnici i influenseri, gde bi imali veću kontrolu unutar platforme.
Naime, „Creator nalozi“ daju korisnicima direktne filtere za poruke, kao i detaljnije statistike o svojim pratiocima.
Trenutno je mali broj ljudi imalo priliku da testira ove profile, a očekuje se da će sledeće godine biti predstavljeni i ostalim influencerima.
Creator nalozi nude „fleksibilne oznake“ za korisnike, kako bi precizirali kako žele da budu kontaktirani.
Uz to, i dodatno obezbeđuju podatke koji ukazuju na to koji postovi, update-i IGTV-a ili Stories-i dovode do porasta ili pada u pratiocima, te da kreatori mogu imati naznaku šta njihovi gledaoci vole da prate.
Korisnici koji imaju Creator naloze mogu takođe filtrirati poruke na pročitane, nepročitane i flag-ovane, i dati prioritet relevantnim pending zahtevima.
„Želimo da Instagram bude najbolje i najlakše mesto da izgradite zajednice fanova i da pravite lične brendove“, izjavila je menadžerka proizvoda iz Instagram-a, Ashley Yuki.
Izvor: Instagram
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar