Tim iz NVIDIA-e tvrdi da su predstavili odličnu rekonstrukciju lunarnog sletanja uz pomoć svoje RTX tehnologije, samim tim nadograđujući prethodnu verziju ovog video materijala.
Nova verzija snimka stavlja, između ostalog, svojstva raytracing-a u prvi plan.
NVIDIA navodi da možemo videti fluidan snimak gde mali zraci svetla, ubrzani od strane grafičke karte reaguju savršeno sa objektima i njihovim fizičkim kvalitetima.
Naime, sam snimak je razvijen uz Unreal Engine 4 i ray-tracing sposobnu grafičku putanju, uz pomoć koje dobijamo precizno osvetljenje.
„Prošlo je skoro pedeset godina od kada je Apollo 11 sleteo na mesec, kao i kontroverze koja je nastupila nakon nekoliko decenija.
Pre četiri godine, koristeći našu Maxwell GPU tehnologiju, NVIDIA je pričala o kontroverzi, i pokazala kako je to bilo nemoguće izlažirati.
Za Turing smo rekonstruisali jedan od najpoznatijih istorijskih snimaka – predstavljenog tokom predavanja Jensen Huang-a u GTC Europe, 10. oktobra 2018. Ova prezentacija koristi NVIDIA-inu RTX real-time ray tracing tehnologiju, kao i Unreal Engine za prikazivanje refleksije svetlosti na različitim površinama, ilustrujući kako je snimljena klasična fotografija“ – navodi se u izveštaju.
Izvor: NVIDIA
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar