Kompanija NVIDIA je predstavila NVIDIA GeForce GTX 1080, 1070 i 1060 GPU-ove za laptop računare. Novi modeli laptopova su dostupni širom sveta Bazirani na NVIDIA Pascal GPU arhitekturi, GTX grafički procesori serije 10 se proizvode u FinFET 16nm procesu i ne samo što su dizajnirani za najviše perfomanse, već su i optimizovani za odnos performansi i potrošnje na šta ukazuju minimalne razlike u odnosu na desktop varijante GPU-ova. Pascal arhitektura čini GTX seriju 10 idealnom osnovom za razvoj laptop platformi koje omogućavaju korisnicima da iskuse VR u pokretu.
Proizvođači gejming laptop računara visokih performansi koriste pomenute grafičke procesore u modelima koji su tanki čak do 18mm, lagani do 1,8 kg i opremljeni sa najnovijim tehnologijama kako bi omogućili fenomenalne performanse za 4K gejming na 120Hz.
Grafički procesori bazirani na NVIDIA Pascal arhitekturi predstavljaju veliki skok u perfomansama kada je u pitanju prelazak na novu arhitekturu. Dostupni modeli idu od tankih i lakih laptopova do pravih zamena za desktop računar. U poređenju sa Maxwell arhitekturom prošle generacije nova serija 10 omogućava do 75% više perfomanse. Uz Dual-FET napajanje i kontrolere u dve faze postoji do tri puta viši overklok potencijal za još bolje performanse.
Nova GTX 10 serija grafičkih procesora uključuje podršku za najnoviju NVIDIA Battery Boost tehnologiju koja omogućava do dva puta duži rad na bateriji pri gejmingu i osigurava značajno stabilnije performanse kada laptop radi na bateriji. Uz NVIDIA G-SYNC tehnologiju, najbolji gejming displeji postaju još bolji i sada po prvi put vidimo 2500×1400 rezoluciju i osvežavanje od 120Hz na laptop računarima. Kao i svi Pascal grafički procesori nova GTX 10 serija za laptopove takođe podržava NVIDIA VRWorks tehnologije. One uključuju NVIDIA Simultaneous Multi-Projection tehnologiju koja omogućava do tri puta više VR perfomanse u odnosu na prošlu generaciju. Ovaj napredak omogućava laptop gejmerima da igraju VR igre u višem kvalitetu za realniji i bolji doživljaj. Simultaneous Multi-Projection tehnologija se takođe integriše u najpopularnije gejming endžine na svetu – Unreal i Unity. Više od 30 igara kao što su Unreal Tournament, Poolnation VR, Everest VR, Obduction, Adr1ft i Raw Data je trenutno u razvojnoj fazi.
Takođe tu je i NVIDIA Ansel tehnologija za snimanje sadržaja u igrama. Sa Ansel tehnologijom korisnici mogu da urade kompoziciju snimaka u igri, onako kako oni žele, pomeranjem kamere u bilo kom pravcu i iz bilo kog ugla u igri. Čak mogu i da snime 360° stereo fotosfere koje se mogu kasnije pogledati korišćenjem VR naočara ili Google Cardboard dodatka za telefon. Mirror’s Edge: Catalyst, Witcher 3: Wild Hunt i The Witness su prve igre koje dolaze sa podrškom za Ansel.
Izvor: NVIDIA
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar