| Vesti | Hardver | Novi direktor marketinga u kompaniji SES
Hardver

Novi direktor marketinga u kompaniji SES

astra_logo

Varšava, 15. novembar, 2011 – Barbara Uzunowa-Drymer, koja je donedavno radila u kompaniji Symantec Poljska, preuzela je poziciju direktora marketinga u kompaniji SES S.A. za region centralne i istočne Evrope. Martin O. Kubacki, potpredsednik i regionalni direktor kompanije Astra CEE, biće nadređeni Barbari.

 

Barbara Uzunowa-Drymer specijalizovana je za korporativne komunikacije i marketing, i poseduje veliko iskustvo na polju telekomunikacija, a posebno u oblasti IT industrije. Od januara 2011. godine, bila je na poziciji direktora marketinga u kompaniji Asbis PL. Pre ovoga, u kompaniji Symantec provela je 7 godina, i bila je odgovorna za marketing za istočnu Evropu. Bila je takođe odgovorna za kreiranje i održavanje imidža brendova Norton i PC Tools u istočnoj Evropi.

 

Barbara Uzunowa-Drymer

 

Barbara Uzunowa-Drymer radila je u IT oblasti od 1997. Diplomirala je na Univerzitetu u Lođu, kao i na Skarbek Univerzitetu u Varšavi, gde je stekla MBA diplomu iz međunarodnog marketinga.

„Drago mi je što ću biti u prilici da radim za SES, posebno u tako važnom trenutku za kompaniju. Evolucija kompanije SES realizovana kroz strukturalne promene, kao i predstavljanje novog imidža kompanije – koherentnog, globalnog SES brenda, zahteva velike napore i stalne komunikacijske i promotivne aktivnosti. Za mene je to velika čast, a istovremeno i veliki izazov“, izjavila je Uzunowa-Drymer.

Do promena je došlo ne samo u Varšavi, već i u centrali SES-a u Luksemburgu. Niclas Friese-Greene postavljen je za višeg potpredsednika marketinga i korporativnih komunikacija u kompaniji SES. Biće odgovoran za marketinške aktivnosti na globalnom nivou, uključujući tržišne komunikacije, kao i korporativne komunikacije. Niclas poseduje gotovo 20 godina iskustva na polju upravljanja razvojem, marketingom i prodajom proizvoda, uglavnom u tehnološkim kompanijama.

U septembru 2011. godine, tokom jednog od najvažnijih trgovinskih sajmova ove oblasti, IBC u Amsterdamu, SES S.A. predstavila je novi brend identitet, kao i logo. Novi brend fokusiran je na stalnu upotrebu imena i logoa SES na svim tržištima na kojima kompanija posluje, širom sveta. To je aktivnost koja treba da podrži napore kompanije u vezi sa stvaranjem koherentnog globalnog prisustva i jednakog interfejsa za klijente, i na postojećim, i na tržišima u razvoju. Ovo predstavlja još jedan korak napred u razvoju kompanije kao vodećeg i inovativnog satelitskog operatera. Dok stremi napred, SES ne zaboravlja na svoje uspehe. ASTRA će se i dalje razvijati, kao renomirani i priznati SES brend, u oblasti DTH usluga.

 

Komentarišite na forumu

 

Tagovi

Ivan Vujić

Software, storage, network etc editor @ AXE
Database migration @ RC ETF

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar