RESEARCH TRIANGLE PARK, NC – 30. novembar, 2010: Kompanija Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) danas je objavila da su njeni ThinkPad laptop računari proglašeni najboljim u istraživanju koje je sprovela kompanija Technology Business Research (TBR) za treći kvartal 2010. godine pod nazivom „Studija o korporativnom ponašanju prilikom kupovine IT opreme i zadovoljstvu korisnika“. Ovo je šesti put zaredom da srednja i velika preduzeća koja su učestvovala u istraživanju kompanije TBR ocenjuju ThinkPad laptop računare
kompanije Lenovo kao najbolje. Lenovo ThinkPad računari su zauzeli vodeću poziciju na osnovu konkurentnih performansi koje pokazuju na polju kvaliteta i pouzdanosti hardvera, lakoće sa kojom zadaci bivaju završeni, servisa i tehničke podrške putem telefona.
„Zadovoljstvo korisnika je suština našeg poslovanja, i fokusirani smo na proizvodnju čvrstih kompjutera i kreiranje sveobuhvatne mreže prodajne podrške“, izjavio je Dilip Batia, izvršni direktor sektora za maketing ThinkPad računara. „Naši korisnici znaju da kupovinom ThinkPad računara dobijaju trajan i izdržljiv proizvod.“
ThinkPad poboljšava poslovanje
Lenovo nudi bogatu paletu ThinkPad laptop računara namenjenih korisnicima u malim i srednjim preduzećima ali i onima u multinacionalnim korporacijama. Pored vrhunske tehnologije i inovacija usmerenih ka kupcima, veliki broj ThinkPad laptop računara, uključujući T410, X220, X220t i L412, poseduje i nekoliko vojnih specifikacija za izdržljivost. Na tržištu su ThinkPad računari znak kvaliteta i pouzdanosti: kompanija Lenovo prodala je više od 60 miliona ThinkPad laptop računara širom sveta u oktobru, a Lenovo udeo na tržištu komercijalnih laptopova iznosi 16,2 odsto, i na najvišem je nivou ikada.
Pored dugoročne posvećenosti kompanije Lenovo da isporučuje kvalitetne i pouzdane proizvode, kompanija nastavlja da insvestira u servis i podršku. Tehnička podrška preko telefona, dostupna u nekim zemljama, unaprediće kapacitete preuzimanja na daljinu i set alatki za utvrđivanje problema kako bi se korisniku pomoglo u najkraćem mogućem roku. Pored svega toga, Lenovo ima i snažno razvijenu online mrežu koja obuhvata elektronsku podršku, forume, alatke za otkrivanje i otklanjanje tehničkih kvarova i integrisanje društvenih mreža.
Studija kompanije TBR sprovedena u trećem kvartalu pokazuje da su korisnicima pri kupovini važniji pouzdanost hardvera i podrška, nego cena.
U istraživanju kompanije TBR učestvovalo je više od 500 nadležnih za IT sektore u srednjim i velikim preduzećima u Severnoj Americi.
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar