| Hardver | Procesori | AMD A8 7600 i A8 6500
Procesori

AMD A8 7600 i A8 6500


Igre – Crysis 3, Battlefield 4

 

Crysis 3

Za Crysis 3 se može reći da je mali pomak napred u odnosu na Crysis 2, jer koristi isti engine – CryEngine 3.0, samo malo doteraniji što se naročito vidi kod svetlosnih efekata. Crysis 3 podržava samo DirectX 11, tako da se ne može igrati sa starim DirectX 9 i 10 grafičkim kartama. Igrač se u ovom delu nalazi u ulozi Propheta, i radnja se odvija na istom mestu – New Yorku, samo 24 godine kasnije.

 

crysis3

 

Crysis 3 je jedina igra koja za sada ne radi lepo u 1080p rezoluciji na A10 APU-ovima, a samim tim ni na A8. Dakle, nikakav overklok neće pomoći da izvučete iole normalan FPS na integrisanoj grafici. Ova igra je prilično i procesorski zahtevna i zna da iskoristi i više od 4 jezgra. U poređenju sa A8 6500, ali i A10 6790K, A8 7600 je davao znatno veći FPS, što je činilo ovu igru znatno igrivijom nego na prethodnoj Richland generaciji. Interesantno je i to da razlika u odnosu na A10 7850K nije uopšte bila velika.

 

Battlefield 4

Još jedan od dugo očekivanih naslova, novi nastavak popularne franšize – Battlefield 4 donosi dinamičnu, destruktivnu okolinu, koju će igrači moći da oblikuju rušenjem zgrada ili mostova taktički u cilju obezbeđivanja nadmoći nad protivnikom. Frostbite endžin omogućava borbu vozilima, tenkovima, letelicama, brodovima i daje dodatnu slobodu kojoj teško mogu da pariraju druge igre. Igrači će moći da zaslepe protivnike aparatom za gašenje požara, iseku struju u pojedinim prostorijama i ostave protivnike u mraku dok sami koriste naočare za nočno izviđanje, kao i da postavljaju blokade na putevima da bi sprečili prilaz neprijateljskim vozilima. Svakako jako intezivna i prelepa grafička izvedba.

 

battlefield4 1080p

 

BF4 je pokazao znatno bolje performanse na Kaveri APU-ovima u odnosu na prethodnu generaciju. Takva je situacija i ovde, pa A8 7600 daje u proseku bolji FPS nego A10 6790K, dok je razlika još veća u odnosu na A8 6500. Da smo kojim slučajem testirali Mantle API, razlika bi bila još veća, ali zbog poređenja sa prethodnom generacijom i starijim rezultatima koristili smo DirectX 11.

 

Ivan Vujić

Software, storage, network etc editor @ AXE
Database migration @ RC ETF

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar