| Gaming | Crash Team Racing: Nitro Fueled – Recenzija!
Gaming Recenzije

Crash Team Racing: Nitro Fueled – Recenzija!

Ako volite Mario Kart i Sonic Team Racing, volećete i Crash Team Racing.

Međutim, ako igrate kart igre zbog priče, za razliku od Sonic i Maria, Crash stvarno ima priču. Doduše, kliše priču, ali opet bolje išta nego ništa ili stvarno neka loša. Vanzemaljske sile dolaze na Zemlju i prete da će uništiti ceo svet ukoliko se Crash i njegova ekipa ne prijave za takmičenje.

Generalno, samo trkanje u Crash Team Racing je mnogo brže i dinamičnije nego u sonic. Barem takav utisak smo stekli. Staze su dosta opasnije, nego one u Sonic Team Racing, jer imate dosta nezgodnih krivina i uzanih prolaza koji mogu da naprave ozbiljne probleme i plus da vam iskoče zamke. Staze takođe imaju veliku količinu kutija sa predmetima i power-ups koji će vam pomoći tokom trkanja, međutim imaju jedan zanimljiv detalj, a to je da skupljanjem jabuka tokom vožnje, možete da unapredite power-up.

Igra se dosta brzo i dinamično , ali jedina velika smaračina je vreme učitavanja između trka. S obzirom da je ovo pravi rimejk originala, izgleda da su rešili da rimejkuju i čekanje 100 godina da se učita disk na Soni kecu. Imate jako dobru power slide foru koju možete da uradite kada vam se merač za power slide napuni kako treba. Takođe, morate da obratite pažnju na merač boost-a, jer ako ga ne iskoristite na vreme, propada vam bust. Ovo je jako zanimljiva stavka u odnosu na Sonic i Mario Kart, jer dosta otežava igru i tera vas na razmišljanje i koncentraciju.

Staze su iste kao iz originala, međutim ima i dosta novih i originalnih i to sve u visokoj rezoluciji, tako da imate pred sobom dosta sati zabave. Isto tako imate i gomilu različitih likova i delova za aute koje otključavate.

Ovo je u potpunosti rimejk u svakom mogućem smislu. Igra je preneta u sadašnjost na takav način da se i mlađe generacije vrlo brzo upoznaju sa svetom Crash Team Racing, a takođe i da se stariji Sonu kec veterani prisete mlađih dana. Ovo je odlična kart igra i može da stoji rame u z rame sa Sonic i Mario Kart, međutim ono što je razlikuje je to što nije baš namenjena porodičnom gejmingu kao Mario, jer ipak je dosta ozbiljnija, pa možda neće biti prvi izbor igračima. Vizuelno, očekujte isto što i u Crash N-sane trilogy, toliko je spektakularno.

Od AXE tima, Crash Team Racing dobija AXE PLATINUM priznanje.