dadoo
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 08.07.2009.
- Poruka
- 736
- Rezultat reagovanja
- 5
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600 + Noctua NH-U12S
Motherboard:
Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5
RAM:
16GB G.Skill Ripjaws V DDR4 3000MHz
VGA & cooler:
Gigabyte GTX 750Ti
Display:
LG IPS224
HDD:
Samsung EVO 850 240GB (system) & 2x Seagate Skyhawk 10TB (storage)
Sound:
Sennheiser HD598
Case:
Fractal Design Define C + 3x Noctua NF-S12A ULN + 2x Noctua NF-A14 ULN
PSU:
Corsair HX450 + Mixer PC extenders "Noctua Edition"
Cek.. imam jedno pitanje za tebe:
Da li ti hoces da kazes da musterija koja ima reklamaciju na uredjaju koji je kupila u tvom shopu, isti legalno i moralno mora da nosi na servis kod ovlascenog servisera (uvoznika), i da ti vise nemas nista sa tim?
U tvom slucaju, AKO SE NE VARAM, proizvod se kupuje u Kikindi, a onda musterija mora da ga nosi u BG?
Stvarno zelim da se varam..
Da li ti hoces da kazes da musterija koja ima reklamaciju na uredjaju koji je kupila u tvom shopu, isti legalno i moralno mora da nosi na servis kod ovlascenog servisera (uvoznika), i da ti vise nemas nista sa tim?
U tvom slucaju, AKO SE NE VARAM, proizvod se kupuje u Kikindi, a onda musterija mora da ga nosi u BG?
Stvarno zelim da se varam..