• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Iskustva sa prodavnicama komp. opreme

dadoo

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.07.2009.
Poruka
736
Rezultat reagovanja
5
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600 + Noctua NH-U12S
Motherboard:
Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5
RAM:
16GB G.Skill Ripjaws V DDR4 3000MHz
VGA & cooler:
Gigabyte GTX 750Ti
Display:
LG IPS224
HDD:
Samsung EVO 850 240GB (system) & 2x Seagate Skyhawk 10TB (storage)
Sound:
Sennheiser HD598
Case:
Fractal Design Define C + 3x Noctua NF-S12A ULN + 2x Noctua NF-A14 ULN
PSU:
Corsair HX450 + Mixer PC extenders "Noctua Edition"
Cek.. imam jedno pitanje za tebe:

Da li ti hoces da kazes da musterija koja ima reklamaciju na uredjaju koji je kupila u tvom shopu, isti legalno i moralno mora da nosi na servis kod ovlascenog servisera (uvoznika), i da ti vise nemas nista sa tim?

U tvom slucaju, AKO SE NE VARAM, proizvod se kupuje u Kikindi, a onda musterija mora da ga nosi u BG?

Stvarno zelim da se varam..
 

CAMEL

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.07.2010.
Poruka
283
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Upravo. I to NECU ja da kazem, TO KAZE DAVALAC GARANCIJE! Jer da je bilo kako drugacije, moj shop bi bio na spisku ovlascenih servisera.

Da bih izasao u susret musterijama, moj shop preuzima uredjaj i vrsi taj deo umesto njih. E onda se nadje neko pametan, i krene o famoznih 45 dana, preti inspekcijama, u nekim slucajevima dovodi inspekciju kod mene. E onda ja taj isti zakon izvadim, TRESNEM na sto i kazem, zasto niste sami poslali, lepo sam vam rekao, mi NISMO servis i samo umesto vas mozemo da uradimo slanje i NISTA vise. Za sve ostale informacije, imate ovlasceni servis pa sa njima pricajte.

Spomenuo sam ves masinu kao primer. Kupis ves masinu, sporet, bilo koji drugi uredjaj koji nije iz IT polja, recimo u Tehnomaniji. Da li ides u tehnomaniju ukoliko se kvar desi nakon izvesnog vremena (nije DOA) ili imas spisak servisa na jednoj strani garantnog lista, prelistas, nazoves najblizi i resis stvar. Zasto misliste da je drugacije sa IT opremom?!

Stvarno vas ne razumem...
 
Poslednja izmena od urednika:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
a sta cemo sa ovim?
7. Tehnički proizvodi
Član 23.
Prodavac tehničkih proizvoda, dužan je da za tehnički proizvod koji prodaje potrošaču obezbedi, u skladu sa zakonom kojim se uređuje standardizacija i ovim zakonom :
1) deklaraciju, garantni list, atest, sertifikat, tehničko uputstvo, uputstvo za upotrebu i druge podatke i oznake;
2) rezervne delove, priključne aparate, pribor i druge proizvode bez kojih se tehnički proizvod ne može koristiti prema svojoj nameni;
3) kontinuirani tehnički servis, odnosno održavanje i popravku.
Stavka 3 kaze da prodavac mora obezbediti popravku ;)
 

CAMEL

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.07.2010.
Poruka
283
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Slazem se, nema nista sporno u tome. Ali ne vidim gde tu pise da je prodavac duzan da uradi bilo sta po pitanju servisa?! On je duzan da OBEZBEDI servis, i to lepo pise u garantnom listu ko je servis. Da u garantnom listu ne pise ko je ovlasceni servis, onda bi to bilo krsenje zakona.

Znam ja sta bi ti voleo tu da pise: Prodavac je duzan da BUDE servis :D

Ali to ne ide tako... :P
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Ne, gresis, sto se mene tice, ja kupujem uglavnom tamo gde je i servis ;) Meni je totalno nebitno sta kazu zakoni u vezi toga, ja uvek nosim robu direkt na servis..
Stvar je u tome da imamo jako ali jako los menadzment u domacim prodavnicama. Umesto da prodavci trce da izadju u susret kupcima na raznorazne nacine (a jedan je da uzimaju robu na reklamaciju iako to nije njihova obaveza), ne bi li zadrzali kupca. To ti vrlo dobro znas i sam si rekao da prihvatas robu na reklamaciju i dalje je saljes servisu.
Ali sad, nije to samo ni problem prodavaca, vec imamo i problem koji dolazi od kupaca.
Kupci ne zele da se zale nikome jer smatraju da nece proizvesti nikakav efekat.

Jednostavno, kupci u nasoj zemlji ocekuju od prodavca da ih zakine u necemu (neko rece teorija zavere) a opet prodavci se ni ne trude da im promene to razmisljanje. I tako mi stagniramo..
 

dadoo

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.07.2009.
Poruka
736
Rezultat reagovanja
5
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600 + Noctua NH-U12S
Motherboard:
Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5
RAM:
16GB G.Skill Ripjaws V DDR4 3000MHz
VGA & cooler:
Gigabyte GTX 750Ti
Display:
LG IPS224
HDD:
Samsung EVO 850 240GB (system) & 2x Seagate Skyhawk 10TB (storage)
Sound:
Sennheiser HD598
Case:
Fractal Design Define C + 3x Noctua NF-S12A ULN + 2x Noctua NF-A14 ULN
PSU:
Corsair HX450 + Mixer PC extenders "Noctua Edition"
Mnogo toga "ne ide tako", a sa tim stavom i nastupom ces izgubiti podosta musterija...
 

CAMEL

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.07.2010.
Poruka
283
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ne, gresis, sto se mene tice, ja kupujem uglavnom tamo gde je i servis
Zasto je to tako? Zato sto ce se reklamacije resiti brzo i razgovaraces direktno sa onim ko je popravljao/zamenio uredjaj.

Stvar je u tome da imamo jako ali jako los menadzment u domacim prodavnicama.
Ako ovim aludiras na mene, da te pitam nesto, ko treba da plati troskove trasporta te robe do Beograda i nazad? Da li shvatas da onda ne mozemo da ispostujemo rok od 45 dana, jer se roba NE SALJE brzim postama, vec kada ti dodje vozilo od uvoznika, ne ranije ne kasnije.

Mnogo toga "ne ide tako", a sa tim stavom i nastupom ces izgubiti podosta musterija...
Ovo sve vam govorim ne bi li vam UBRZAO reklamacije posto sam vlasnik shopa i znam kako to funkcionise. Od vas dobijam napade, vec neki put, propasces iako nismo radili nikad nista.

Sve sto sam vam naveo je TACNO i u skladu sa zakonom. To sto bi vi da menjate zakon je jedno. Sto ga tumacite kako vi hocete je drugo. Sto ga ni ne procitate je trece.

Mnogo toga "ne ide tako", a sa tim stavom i nastupom ces izgubiti podosta musterija...
Ne, izgubicu takve kao ti, sto sve znaju a nemaju pojma kako stvari funkcionisu. Na moje pitanje daj mi clan zakona, ti mi dajes ceo zakon. Kada izdvojis deo zakona, izdvojis glupost koja nema veze sa temom. Nijednom nisi demantovao nekim dokazom gde ja nisam u pravu?! Samo iznosis spam, off i ako moram vec tako da kazem, nebulozna predvidjanja.
 
Poslednja izmena:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Ne znam sto se vredjas, ja sam rekao da ti ako prihvatas robu na reklamaciju, gledas malo dalje od zakonodavca, gledas u svom interesu, onako kako i treba menadzer (sto ti jesi u svom shopu) da se ponasa.
Kupac ne mora da bude pravnik, prodavac ako zeli da bude uspesan, mora da bude delom i pravnik i da ramatra zakone. Za prodavca je bitno da se drzi zakona za svoje dobro a za kupca je bitno da dobije kvalitetnu uslugu.
Ako ti vec uzimas robu koju si prodao na reklamaciju, zasto to ne bi radili i veci prodavci? Zasto ne bi radili u interesu kupca, iako zakonodavac nije tako propisao? Zasto kupac treba da dobije minimum koji mu zakonodavac propisuje, zasto ne bi dobio i neki bonus? I otisao kuci sa osmehom, pa njegov prijatelj kupio nesto na istom mestu pa i prijatelj prijatelja, pa i ovaj rodjak pa i onaj rodjak..

Sledeca stvar koja nas, kupce ne tangira ali uopste jeste koliko kosta transport i koliko traje transport.
Ja to gledam tako da je to jedan lanac i ona karika koja je losa, mora da ispada.
Prodavac A salje robu u servis B, servis B ne ispostuje rok za servis, tako da prodavac A probije rok od 45 dana. Prodavac A je duzan da kupcu obezbedi nov uredjaj ili povracaj para onako kako je zakonom propisano i naravno, nezadovoljan je time jer je na gubitku. lekacija koju je prodavac A dobio od servisa B mu sad govori da izbaci servis B iz lanca kojim se on inace ranije koristio i ode kod servisa C i vidi kako ce biti.
Ukoliko prodavac A ne moze da posluje sa servisima B, C, D, E... ni sa jednim, e onda tu nesto ne valja sa samim prodavcem A i tu na scenu dolazi prodavac X koji nalazi i servis B kao servis koji ce mu obezbediti normalno poslovanje.

Mislim, zasao sam ja tu sad malo duboko ali to je problematika, svi prebacuju loptu kod drugih a ne pitaju se gde kod njih skripi.

Kupac u celoj toj prici nije spomenut jer se kupac ni ne treba da nalazi u toj prici.

Ja kad nemam grejanje, ja zovem toplanu i samo ona meni odgovara za to. Bas me briga jesu Rusi zavrnuli slavinu ili njima moj komsija ne placa racun. Ja sam svoj racun platio i mene dalje ne interesuje. Ako ne dobijem uslugu koju sam platio, ja je sledeci put necu platiti ili jednostavno necu ni otici u neki shop gde sam izasao nezadovoljan. I ne da necu, nego cu svima i reci kako i na koji nacin sam ostecen.
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
as110022 je napisao(la):
Ne, izgubicu takve kao ti, sto sve znaju a nemaju pojma kako stvari funkcionisu. Na moje pitanje daj mi clan zakona, ti mi dajes ceo zakon. Kada izdvojis deo zakona, izdvojis glupost koja nema veze sa temom. Nijednom nisi demantovao nekim dokazom gde ja nisam u pravu?! Samo iznosis spam, off i ako moram vec tako da kazem, nebulozna predvidjanja.
A zašto ti ne stavljaš ime koga si quote-ovao? Zašto ne poštuješ osnovne zakone forumskog života? Zašto u roku od pola sata ne edituješ post već pišeš nov, kada to nije po pravilima/zakonu PCAXE foruma? (samo aludiram na to, koliko je bemisleno terati mak na konac ;))
Vidim ja da ce ići lock na ovu temu jer ne znate da vodite civilizovanu raspravu... Zar je toliko teško da se iznese mišljenje, ostave linkovi, bez upiranja prstom jedni u druge i oslobađanja negativne energije?

P.S. Stvari funkcionišu ovako. Prodavac nije dužan da preuzme na sebe garanciju, već da preusmeri kupca na uvoznika. Međutim, takvim stavom će izgubiti dosta mušterija, ponajviše zbog toga što prodavac nikada ne kaže kupcu da u slučaju garancije nije dužan da se ganja sa istom, već da to radi uvoznik, a sa druge strane jedva čeka da nešto proda...
 

dadoo

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.07.2009.
Poruka
736
Rezultat reagovanja
5
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600 + Noctua NH-U12S
Motherboard:
Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5
RAM:
16GB G.Skill Ripjaws V DDR4 3000MHz
VGA & cooler:
Gigabyte GTX 750Ti
Display:
LG IPS224
HDD:
Samsung EVO 850 240GB (system) & 2x Seagate Skyhawk 10TB (storage)
Sound:
Sennheiser HD598
Case:
Fractal Design Define C + 3x Noctua NF-S12A ULN + 2x Noctua NF-A14 ULN
PSU:
Corsair HX450 + Mixer PC extenders "Noctua Edition"
Ne, izgubicu takve kao ti, sto sve znaju a nemaju pojma kako stvari funkcionisu.
Mislim da je ovo upuceno meni..
Posto ja nemam pojma oko tih stvari i nisam imao iskustva sa prodajom racunara i nervoznim musterijama, povukao bi se..

.. vi nastavite.. :kokice:
 

MegaSkot

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
2.606
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
Jedan od apsurda na temu: kupim lap u Pakomu (Bog mi pomogo grešnom), hoću da ubacim još memorije, koju sam isto kupio kod njih i lik mi kaže: morate u servis da to odradite, pošto je pod garancijom a servis je u BG. Sticajem okolnosti, radio sam u maloprodaji IT opreme i znam dosta ljudi koji tamo rade i samim tim KAKO rade i zatražim da mi ubaci on ako nije frka i to se odradi bez problema. Lap crkne, odnesem opet njima tu u NS da vidim šta i kako i opet je odgovor: odnesite VI u servis u BG. Naravno, nije mi padalo na pamet da to uradim, nego ga odnesem u jednu NS firmu, koju ne želim da reklamiram ali ću ih pohvaliti i ustanove da je crkla ploča, kao i na predhodnom HP laptopu i jednostavno prodam đubre za 100e (plaćen 500e), prvom koji se javio na oglas i samim tim za sva vremena završio sa Pakomom i njima sličnim.
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Zaista...? Ovo je tvoj jedini argument?
Zaista!

Da bi se opstalo mora se raditi, ko ne zeli da radi ne mora, ima onih koji zele!

A to je praksa u mnogim gradovima Srbije pokazala!

Ti ako ne zelis da radis sa maloprodajom ne moras, niko te ne tera, na osnovu stavova koje iznosis malo je verovatno da ce neko od kupaca i zaliti.
 

Jafazec

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.07.2009.
Poruka
198
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonX2 @3,2ghz & OCZ Vendetta
Motherboard:
Biostar TA770
RAM:
Kingston 800mhz CL5 2x1gb @ 916mhz
VGA & cooler:
Asus 4850
HDD:
Hitachi SATA II 320gb
Case:
Thermaltake Soprano
PSU:
LCP
Optical drives:
komaTa 2!
Mice & keyboard:
Intelli 3.0/A4tech X710F & Logitech
Internet:
Cable
Mog' li ja da priupitam nesto u jeku ove rasprave?:)
Elem,kad sam kupovao komp u jednoj od radnji ovde u Nisu,dobio sam nepopunjenu garanciju za graficku karticu,tj fotokopiju Pakomove garancije koja nije bila popunjena i overena/ili je koliko se secam imala samo fotokopirani pecat.Pakom je na graficku kartu davao garanciju 3 godine.Na garantnom listu,tj na onoj profakturi za komp sto se dobije uz garantni list sklopljene konfiguracije,gde je prikazana specifikacija racunara,za svaku komponentu pise 1 god garancije zato sto je tako genericki u programu koji stampa tu profakturu i racun.Interesuje me da li sutra ta ili neka druga firma moze u slicnom slcuaju kao sto je moj da kaze da je meni npr posle godinu dana istekla garancija na kupljeni proizvod iako je uvoznik sam davao garanciju znatno duzu?Cisto da napomenem,ne radi se o gotovoj konfi,vec sam je sam "sklopio" tj birao komponente..
P.S.Pitam ovo jer na ovakvu situaciju nisam mogao da naidjem u zakonu-ili je nema ili sam prevideo..Mene iskreno ne tangira jer sam u dobrim odnosima sa gazdom tako da sigurno necu imati rpoblema ako ne daj Boze zatreba,nego sam primetio da mnoge prodavnice rade ovako pa rekoh cisto da mi neko razjasni..
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Prodavac A salje robu u servis B, servis B ne ispostuje rok za servis, tako da prodavac A probije rok od 45 dana. Prodavac A je duzan da kupcu obezbedi nov uredjaj ili povracaj para onako kako je zakonom propisano i naravno, nezadovoljan je time jer je na gubitku. lekacija koju je prodavac A dobio od servisa B mu sad govori da izbaci servis B iz lanca kojim se on inace ranije koristio i ode kod servisa C i vidi kako ce biti.
Nažalost u dosta slučajeva važi pravilo da servisi C, D... ne daju robu na odloženo, pa je prodavac A "osuđen" na servis B.

Garantni listić od uvoznika...
U većini slučajeva, prodavac izdaje ne popunjeni garantni list od uvoznika. Pre dve nedelje sam imao situaciju da sam morao da se natežem zbog ne popunjenog garantnog lista. Izašao sam napolje sam popunio garanciju i vratio se nazad :D.

Ako prodavac nije popunio garanciju, dužan je da primi robu na servis.
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
@as110022

Ne znam kako stvari funkcionišu van BG-a, s obzirom da je konkurencija manja... U BG-u svaka ozbiljnija maloprodaja itekako vodi računa o svojim kupcima (ogroman broj ljudi i maloprodaja, konkurencija je čudo).

PS
Što se tiče dadoo-a čovek je sigurno pričao s poenom, pre nego što je napustio temu. Daću sebi za pravo da kažem da je radio u jednoj većoj firmi dok je živeo u BG-u...
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Kupio TV LG 72cm u Tempo-u pre par godina, posle 2 meseca crko. Uzeo garantni list, procitao gde je servis.
Organizovao prevoz jer je TV ogroman, odneo u servis koji je na drugom kraju grada, posle popravke (3 nedelje otprilike) otisao po njega.

E sad, sta da radi covek koji nema uslove da dostavi robu u servis, sta se desava ako je servis kilometrima daleko, drugi grad itd...normalno je da ce se obratiti radnji u kojoj je kupio robu, a ako ta radnja odbija da ima ista sa tim, kupac ce se najmanje osecati razocaranim a najcesce uz to i besnim i isfrustriranim.
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Moje neko misljenje je da u toj situaciji prodavac mora da organizuje transport robe koja treba da ide na servis, pa makar i na kupcev racun ali jednostavno, mora mu obezbediti servis, kako pise u zakonu... Mislim, kako definisati stavku 7 clana 23?
Prodavac tehničkih proizvoda, dužan je da za tehnički proizvod koji prodaje potrošaču obezbedi, u skladu sa zakonom kojim se uređuje standardizacija i ovim zakonom :
3) kontinuirani tehnički servis, odnosno održavanje i popravku.
 

CyberKuryber

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
19.10.2010.
Poruka
39
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Motherboard:
Asus M5A97 R2.0
RAM:
4x4Gb Silicon power @ 1600MHz
VGA & cooler:
R7 370 4Gb
Display:
Acer S240HLbid
HDD:
2X1Tb WD+250Gb SSD
Sound:
On board
PSU:
Cooler master 700w
Internet:
ADSL
OS & Browser:
XP,Win7,Ubuntu
@CyberKuryber: Zar Gainward ne naziva sve svoje graficke Golden Sample zadnjih par godina?
Kasnim par desetina postova:),da nazivaju ali samo one koje jesu GS tj grafe koje su fabricki kloknute i imaju vece taktove od redovnih...


tvoja je greska drug. Naime, sem uvoznika niko drugi nije ovlašćeni servis. To ti piše u garantnom listu. Kad kupiš veš mašinu, da li je ako je neispravna vraćaš u prodavnicu ili u najbliži servis sa garantnog lista? Razmisli malo...

Mozda i jeste tako ali na garanciji koji su oni meni dali NEMA nikakvog spiska servisa ili necega slicnog pa se tako valjda podrazumeva da moram njima da vratim u slucaju nekog problema.Plus da napomenem da oni imaju i servis racunara pa `oce valjda oni prvi da provere u cemu je fora...
 

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.194
Rezultat reagovanja
431
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Pročitao sam nekoliko poslednjih postova i mogu da kažem da je stavka u zakonu u kojoj se prodavac ne mora obavezati da primi robu na reklamaciju veoma loša. Naravno, ovo je očigledno...
Ako zakon kaže da ne mora, onda ne mora, što dalje dovodi da kupac verovatno automatski više neće kročiti u tu prodavnicu a kamoli kupiti nešto ( za šta mu prodavac ni prvi put SIGURNO nije rekao da ne mora da primi na reklamaciju ). To je možda opet najmanji problem - veći problem za prodavca je potencijalni molotovljev koktel u izlogu u ranim jutarnjim časovima kao odgovor na trošak prevoza i transporta reklamirane robe do zvaničnog servisa (koji u pojedninim slučajevima može da bude fina suma)!

Međutim, to su već neke druge priče... Ono što je meni zapalo za oko jeste da ja, kao kupac, dolazim u prodavnicu da kupim ISPRAVNU robu koju PLATIM kao ISPRAVNU na LICU MESTA u trenutku preuzimanja. Ako se roba pokvari u garantnom roku, tu je samo kupac oštećen - i to mnogo oštećen! Oštećen je zato što npr. grafičku karticu, mora da izvadi iz kompa ( možda čovek ima veoma važnog posla koji u ovom slučaju neće moći da završi ), da odnese prvo u prodavnicu ( ukoliko mu prodavac nije rekao da ne prima robu, a sigurno nije ), pa da je onda šalje, verovatno lično, ko zna koliko kilometara daleko i da pritom čeka 45 dana da dobije zamenu! Za proizvod koji je platio npr. 200evra, mora da plati još npr. 50+evra troškova reklamacije i pritom da čeka nenormalno dug vremenski period!

Mentalno stanje dotičnog se u tom periodu ne može opisati rečima

Ne znam za ostale, ali meni kada bi se nešto tako desilo, odležao bih tog prodavca!

Zakon jeste zakon, ali su svi zakoni na Balkanu obličeni na taj način da se mogu dvosmisleno tumačiti! Znam iz iskustva! Svi se drže samo onog zakona koji njima gode u datom trenutku... Šta li je sa zakonom o zaštiti potrošača???
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
Gospodo,hitno m ije potreban uvod u materiju i informacije u vezi trzisne inspekcije za podrucje beograda to jest njihov broj i mail obavezno ukoliko neko zna. Evo vec je proslo mesec dana kako se gospoda iz jedne firme(verovatno je zabranjeno reklamiranje) B...ec ne javlajju vec 4 puta u posledbnja 3 dana ni na jedan broj teelfona sa sajta i pritom su mi se samo jednom javili i rekli da mi slaju plocu jos proslog cetvrtka da stigne je trebalo,lik koji se javio je rekao samo: aha,da vasa ploca stize vam u crtvrtak na kcunu adresu,cao zdravo i zalupio slusalicu! Bez ikakvih daljih objasnjanja cime kako i kada tacno da ocekujem,dal inesto treba da platim,sta je bilo sa njom ma nista..i evo sad pre 2 sata zovem i nema nikoga da se jave,te resih vama da se obratim u nadi da mi objasnite sta je sada moej pravo i kako da postupam posto m iej ovo prva reklamacija u zivotu.
 
Poslednja izmena od urednika:

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.950
Rezultat reagovanja
147
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6

OCz

PCAXE Member
Učlanjen(a)
04.04.2009.
Poruka
948
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i5 750 / Megashadow (lapped) Push-Pull (Scythe GT AP-15)
Motherboard:
Gigabyte P55A-UD6
RAM:
12GB Mushkin & Exceleram
VGA & cooler:
Palit StormX GTX 1050
Display:
LG 32LK450
HDD:
Samsung 840 EVO 128GB & F3 HD153WI
Sound:
Cerwin-Vega! VE-15 / Denon PMA-1500R / AKG K702 / Shanling PH300 / Asus Xonar STX
Case:
Corsair Obsidian 650D
PSU:
Thermaltake Smart SE 530W
Optical drives:
Nemam
Internet:
Imam
OS & Browser:
Windows 8 Pro x64
322 7788 im je broj, a nalaze se u 27 Marta.

Inace imam i ja jednu pricicu vezanu za doticnu firmu: Pre nekih mesec i po dana ja ih zovem i pitam u vezi neke podloge za misa koju drugar zeli da pazari - ona neka popularna za ~350din. I kazu mi nemaju trenutno ali ce dobijati kroz par dana. Okrenem ih ja i nakon nedelju dana i opet dobijem odgovor da stize kroz par dana. Tako se ohladi cela ta prica sve dok mi pre par dana drugar ne spomene ponovo tu istu podlogu i natera me da ponovo vidimo da li je sada ima u doticnoj firmi. Pozovem ih i ponovo dobijam isti odgovor kao i pre mesec i po dana. "Nema trenutno, stize kroz par dana". Pitam ih a kada ju je zadnji put bilo, posto je na sajtu uvek ima ? Kaze mi "Stvarno ne bih znao ..."

A mozes naci i na Google ..
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
hvala gospodo..reci te mi samo jos nesto..kome tacno treba da se obratim trzisnom inspektoru jel tako,i predpostvaljam da neko mora da ide sa njim kod njih?
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1227762

Da, inspekciji, e sad to je duga prica. Nesto kao nase sudstvo.

Na osnovu iskustva koje sam imao moj savet ti je da odes tamo nadrkan sa jos nekim i izna****vas ih. Zasto? Zato sto to sa inspekcijom ide bolno. Prvo trebas da odes na Novi Beograd, kopiras racun, das kopiju i original na uvid, jos neke podatke i onda cekas jedno 2 meseca ili vecnost. Uglavnom sve se svede na to da se zakon mora uzeti u svoje ruke jer inspektori nece da se bakcu oko manjih firmi, znaju da ne mogu uzeti kes, a izostanak veze je razlog vise ili postojanje veze sa druge strane.
 

Pakito

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
14.12.2009.
Poruka
1.476
Rezultat reagovanja
237
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
ACER ASPIRE V5 531G
CPU & cooler:
Intel Core i5 8400 + LC-CC-120
Motherboard:
Asus Z370 Prime
RAM:
32GB DDR4 3200Mhz G.Skill Trident Z b/w
VGA & cooler:
EVGA GTX 970 SC
Display:
2x LG 25UM58
HDD:
120 Samung Evo 840 + 3TB Toshiba P300
Sound:
2.1 white waterdance speakers
Case:
NZXT Phantom 410 white
PSU:
Corsair tx650w
Optical drives:
Asus sdrw-08d2s extern
Mice & keyboard:
Fantech K611 / Logitech MX510 Hero Legendary
Internet:
sbb - 100mbit
OS & Browser:
Win 10 PRO
Other:
Redmi Note 7
e dodjavola sad ja treba iz pozarevca da putujem za novi beograd,pa kod ovih lele..niti imam kako niti imam finansijskih mogucnosti trenutno za to...nista moracu da prodam desktop..
 
Vrh