CAMEL
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 01.07.2010.
- Poruka
- 283
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
Logika ti nije dobra, a da si procitao garantni list video bi gde treba da saljes i ko je ovlasceni servispo mojoj logici tamo gde si kupio proizvod treba da odneses
Ovako :no:




) nacin, tj. radio bih da sam imao "nesrecnih slucajeva" u skorije vreme, i ako mogu, video bih da preskocim maloprodaju... bas iz razloga eventualnog dodatnog cekanja dok oni to posalju ka servisu, kao i druge stavke, meni mozda i bitnije: sta ima koji djavo da cami par dana (da je samo par) u maloprodaji, da ga svako tamo pogleda, prepipa, umaze i izgrebe - kad ionako *mora* da zavrsi u servisu?
sa tamo nekim servisima za koje nisu ni culi. Nego lepo u radnju gde su i kupili. Nema cimanja, tj. minimalno je (ipak je crklo, ipak mora da se servisira; znaci, neko cimanje, nazalost, ipak mora da postoji
)... a i deluje logicno, slazem se opet
) i ne zna gde su bre te Viline vode, a kamo li koji je tamo servis,... al smo culi za te radnje..