Ace Rimmer
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 15.11.2009.
- Poruka
- 547
- Rezultat reagovanja
- 534
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 9 5900X @ Scythe Mugen 5
Motherboard:
ASRock B550 Extreme4
RAM:
Kingston FURY Beast 128GB
VGA & cooler:
SPARKLE Intel® Arc™ B580 TITAN OC 12GB
Display:
HP 23"
HDD:
Samsung 980 PRO 1TB
Sound:
onboard
Case:
Corsair 4000D Airflow
PSU:
Riotoro ENIGMA G2 850W
Mice & keyboard:
Logitec G305 / Keychron K8 MAX
Internet:
DSL
OS & Browser:
Linux / Windows
C5 ... ovaj zadnji, je fino dizajniran auto s dosta švapskih linija. Ko pada na Audi i VW , past će i na to
.
Što se tiče odnosa želja i mogućnosti, prije kojih godinu i po sam bio u dvojbi da li ganjati polovnu mazdu/pola/golfa/fiata/... ili igrati na sigurno i uzeti nova kola neke manje "popularne" marke. Na kraju je ispao novi mali Koreanac kao kompromis jer ne nudio najviše u toj klasi za novac + što mi je ovlašteni serviser blizu + što je marka na glasu kao pouzdana + što nisam morao tražiti po oglasnicima i nazivati švercere. Da je neko poznati tada prodavao polovni auto, onda bi bila druga priča.
Uglavnom, da kupujem danas, uzeo bih još manjeg: i10
.
Treba zatomiti malo osjećaje i staviti neke stvari na papir jer auto se ne kupuje svake godine, npr:
- koliko godišnje radim kilometara i na kojim relacijama (da li je to od kuće do posla dnevno 15km, ili dnevno 100km na autocesti)
- koliko mi velik auto realno treba
- koju max ratu kredita mogu podnijeti i na koliko godina, jer budimo realni: većina kredita danas je s varijabilnom kamatom + što si smanjuješ slobodu izbora poslodavca jer za kredit treba imati stalni poso
- koliko me više košta kasko samo zato što se radi o VW ili sličnoj lopinama popularnoj marki (obično cca 20% više) i da li to mogu (ili sam spreman) platiti
- trebam li ugraditi mehaničku zaštitu protiv krađe
- da li ću ugrađivati plin, jer nije svaki motor podoban za to
- koliko me više koštaju 16 colne u odnosu na 14 colne gume (ipak je preporučljivo imati 2 kompleta dobrih guma)
- koliko me više košta porez/obvezno osiguranje/cestarina i slični nameti s obzirom na veću snagu i kubikažu
- kakva je generalna pouzdanost marke/modela, servisna mreža, prosječna cijena servisa, dužina servisnog intervala
....

Što se tiče odnosa želja i mogućnosti, prije kojih godinu i po sam bio u dvojbi da li ganjati polovnu mazdu/pola/golfa/fiata/... ili igrati na sigurno i uzeti nova kola neke manje "popularne" marke. Na kraju je ispao novi mali Koreanac kao kompromis jer ne nudio najviše u toj klasi za novac + što mi je ovlašteni serviser blizu + što je marka na glasu kao pouzdana + što nisam morao tražiti po oglasnicima i nazivati švercere. Da je neko poznati tada prodavao polovni auto, onda bi bila druga priča.
Uglavnom, da kupujem danas, uzeo bih još manjeg: i10

Treba zatomiti malo osjećaje i staviti neke stvari na papir jer auto se ne kupuje svake godine, npr:
- koliko godišnje radim kilometara i na kojim relacijama (da li je to od kuće do posla dnevno 15km, ili dnevno 100km na autocesti)
- koliko mi velik auto realno treba
- koju max ratu kredita mogu podnijeti i na koliko godina, jer budimo realni: većina kredita danas je s varijabilnom kamatom + što si smanjuješ slobodu izbora poslodavca jer za kredit treba imati stalni poso
- koliko me više košta kasko samo zato što se radi o VW ili sličnoj lopinama popularnoj marki (obično cca 20% više) i da li to mogu (ili sam spreman) platiti
- trebam li ugraditi mehaničku zaštitu protiv krađe
- da li ću ugrađivati plin, jer nije svaki motor podoban za to
- koliko me više koštaju 16 colne u odnosu na 14 colne gume (ipak je preporučljivo imati 2 kompleta dobrih guma)
- koliko me više košta porez/obvezno osiguranje/cestarina i slični nameti s obzirom na veću snagu i kubikažu
- kakva je generalna pouzdanost marke/modela, servisna mreža, prosječna cijena servisa, dužina servisnog intervala
....