Ace Rimmer
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 15.11.2009.
- Poruka
- 520
- Rezultat reagovanja
- 439
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Xeon x5675 @ LC-CC-120
Motherboard:
Asus P6T Deluxe V2
RAM:
24GB Kingston HyperX Genesis 1600
VGA & cooler:
MSI RX 480 Gaming X 8GB
Display:
Samsung 971p
HDD:
više komada
Sound:
Asus Xonar DG
Case:
CM Stacker
PSU:
Corsair RM650x
Optical drives:
ASUS DVD-RW
Mice & keyboard:
Glorious Model O & HyperX Alloy Elite RGB (brown)
Internet:
DSL
OS & Browser:
Linux / Windows
C5 ... ovaj zadnji, je fino dizajniran auto s dosta švapskih linija. Ko pada na Audi i VW , past će i na to .
Što se tiče odnosa želja i mogućnosti, prije kojih godinu i po sam bio u dvojbi da li ganjati polovnu mazdu/pola/golfa/fiata/... ili igrati na sigurno i uzeti nova kola neke manje "popularne" marke. Na kraju je ispao novi mali Koreanac kao kompromis jer ne nudio najviše u toj klasi za novac + što mi je ovlašteni serviser blizu + što je marka na glasu kao pouzdana + što nisam morao tražiti po oglasnicima i nazivati švercere. Da je neko poznati tada prodavao polovni auto, onda bi bila druga priča.
Uglavnom, da kupujem danas, uzeo bih još manjeg: i10 .
Treba zatomiti malo osjećaje i staviti neke stvari na papir jer auto se ne kupuje svake godine, npr:
- koliko godišnje radim kilometara i na kojim relacijama (da li je to od kuće do posla dnevno 15km, ili dnevno 100km na autocesti)
- koliko mi velik auto realno treba
- koju max ratu kredita mogu podnijeti i na koliko godina, jer budimo realni: većina kredita danas je s varijabilnom kamatom + što si smanjuješ slobodu izbora poslodavca jer za kredit treba imati stalni poso
- koliko me više košta kasko samo zato što se radi o VW ili sličnoj lopinama popularnoj marki (obično cca 20% više) i da li to mogu (ili sam spreman) platiti
- trebam li ugraditi mehaničku zaštitu protiv krađe
- da li ću ugrađivati plin, jer nije svaki motor podoban za to
- koliko me više koštaju 16 colne u odnosu na 14 colne gume (ipak je preporučljivo imati 2 kompleta dobrih guma)
- koliko me više košta porez/obvezno osiguranje/cestarina i slični nameti s obzirom na veću snagu i kubikažu
- kakva je generalna pouzdanost marke/modela, servisna mreža, prosječna cijena servisa, dužina servisnog intervala
....
Što se tiče odnosa želja i mogućnosti, prije kojih godinu i po sam bio u dvojbi da li ganjati polovnu mazdu/pola/golfa/fiata/... ili igrati na sigurno i uzeti nova kola neke manje "popularne" marke. Na kraju je ispao novi mali Koreanac kao kompromis jer ne nudio najviše u toj klasi za novac + što mi je ovlašteni serviser blizu + što je marka na glasu kao pouzdana + što nisam morao tražiti po oglasnicima i nazivati švercere. Da je neko poznati tada prodavao polovni auto, onda bi bila druga priča.
Uglavnom, da kupujem danas, uzeo bih još manjeg: i10 .
Treba zatomiti malo osjećaje i staviti neke stvari na papir jer auto se ne kupuje svake godine, npr:
- koliko godišnje radim kilometara i na kojim relacijama (da li je to od kuće do posla dnevno 15km, ili dnevno 100km na autocesti)
- koliko mi velik auto realno treba
- koju max ratu kredita mogu podnijeti i na koliko godina, jer budimo realni: većina kredita danas je s varijabilnom kamatom + što si smanjuješ slobodu izbora poslodavca jer za kredit treba imati stalni poso
- koliko me više košta kasko samo zato što se radi o VW ili sličnoj lopinama popularnoj marki (obično cca 20% više) i da li to mogu (ili sam spreman) platiti
- trebam li ugraditi mehaničku zaštitu protiv krađe
- da li ću ugrađivati plin, jer nije svaki motor podoban za to
- koliko me više koštaju 16 colne u odnosu na 14 colne gume (ipak je preporučljivo imati 2 kompleta dobrih guma)
- koliko me više košta porez/obvezno osiguranje/cestarina i slični nameti s obzirom na veću snagu i kubikažu
- kakva je generalna pouzdanost marke/modela, servisna mreža, prosječna cijena servisa, dužina servisnog intervala
....