• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
Mozda to nije 20%, mozda je 11.5%, mozda je 8.3% zavisi od gomile faktora (cene goriva, stila voznje, doba godine, nadmorske visine, itd..)
Nije ni 20% ni 8.3 nego manja od 3%.
I primer je dva ista auta u istim uslovima. Kakva crna nadmorska visina sad sunce mu... Kakve to ima veze sa celom ovom pricom???

Inace, racunica koju si naveo vazi za potpuno fiktivni slucaj koji sam lupio (30,000din i 36,000 din) da bi ti ilustrirao poentu kako cena kilometra ne zavisi samo od potrosnje. Te dve cifre apsolutno nemaju nikakve veze ni sa cim stvarnim. Razumes valjda da je lakse ilustrirati poentu nego provesti 2-3 sata trazeci apsolutno tacne cifre i izvoditi na papiru racunice? :)
Pa naravno da je fiktivni slucaj, ali daj bilo koji primer, mogu ja da racunam na mom licnom primeru i opet bi racunica bila. Kakvih crnih 20%.

Izvini, ne ljuti se, besmisleno pricas, pa ne mogu da nastavim vise konverzaciju. Pocinjem da se nerviram..


Vule, postujem to sto ti imas jako cipovan auto i sigurno da imas vise iskustva nego ja licno i mogu da razumem tvoje rezonovanje zbog same prakse.
Ali to sto se ne slazem je moja stvar :)

Pozdrav
odjavljujem se iz ove teme do sutra :)
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold

Iv4n

Moderator
Učlanjen(a)
05.01.2010.
Poruka
1.171
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5-2500K @ 4.8GHz + EKWB Supreme HF Full Copper
Motherboard:
Asus P8P67
RAM:
16GB Exceleram EBW301A 1600MHz CL9 + Bitspower FullCover Water Block
VGA & cooler:
Asus GTX680 DCII + EKWB FullCover Water block
Display:
Dell U2713HM IPS
HDD:
Samsung 840Evo 250GB
Sound:
Asus Xonar DG & Samson C03U Microphone
Case:
Corsair Obsidian 700D + Swiftech MCR320-QP radijator
PSU:
Seasonic X-750
Mice & keyboard:
Logitech G710+ & Logitech G400
Internet:
SBB 70Mbit
OS & Browser:
Win 7 SP1 Ultimate - X64
Ok, uzmi primer Engleske onda - ako ti auto izbacuje 129g CO2 i ako izbacuje 251g CO2 - ovo drugo te kosta 400 funti vise godisnje. Na 20.000km godisnje, to je dodatnih 3din po kilometru. Ako godisnje predjes oko 20.000km i potrosis oko 1300 litara goriva (6.5 litara na 100km je razumna potrosnja, recimo) to tih 3 dinara ispadne oko 26% skuplje.

Zasto je to besmisleno?

Ne prave se automobili za Srbiju samo.


EDIT: A naravno, drugi deo moje prve poruke si potpuno ignorisao, ne znam da li si cuo za jedan standard koji se pojavio pre oko 15 godina, nazvan EURO 1, iz cega su svakih par godina nastajali novi standardi, EURO 2, EURO 3, EURO 4 i verovao ili ne, EURO 5 nakon toga. Svaki od njih je prakticno smanjivao dozvoljene kolicine odredjenih gasova i cestica u automobilima. Dozvoljena kolicina cestica u izduvnim gasovima Dizel motora se smanjila 28 puta od EURO 1 do EURO 5 standarda, recimo.

Lako je ignorisati one cinjenice koje ne podrzavaju tvoj argument...
 
Poslednja izmena:

Apple

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.01.2010.
Poruka
1.074
Rezultat reagovanja
36
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
INTEL i7-4790K 4.0GHz 8MB EK-KIT H3O - Supreme HF 360 Overclocked to 4.9GHz
Motherboard:
MSI Z87 MPOWER MAX AC
RAM:
CORSAIR 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Vengeance CML8GX3M2A1600C9 XMP
VGA & cooler:
Vega 64 EK Full Water Cooled
Display:
ASUS VG248QE 144Hz TN panel
HDD:
Samsung 860 EVO 500GB HITACHI Deskstar 1TB 32MB 7k SATA600 HDS721010DLE630
Sound:
Integrala
Case:
Cooler Master HAF X
PSU:
SEASONIC SS-1000XP
Optical drives:
LG DWD RW
Mice & keyboard:
Razer Deathadder 3500DPI
Internet:
SBB 150/10
OS & Browser:
WIN 10 x64 Pro Legal
Ja nigde nisam naveo da nisam cipovao svoj auto ...
 

sinda

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.11.2010.
Poruka
1.676
Rezultat reagovanja
110
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD R7 [email protected] 1.325V (EK Supremacy EVO waterblock)
Motherboard:
MSI B550 Tomahawk Max
RAM:
G.Skill 4x8gb DDR4 @ 3800mhz (16-16-16-36 1.42v)
VGA & cooler:
AMD Saphire Vega 64 (EK FC waterblock)
Display:
AOC 24" G2U 144hz
HDD:
ADATA XPG Gammix S11 PRO 1tb M.2 / 1TB WD Blue
Sound:
integrale
Case:
INWIN 303 Case
PSU:
Corsair HX750i
Jbt ja samo pokusah da se informishem oko chipovanja a svi se odma upalishe.......:)
 

micri

Betmen
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.528
Rezultat reagovanja
171
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Rupa bez dna
CPU & cooler:
INTEL Core i5-13600KF/NZXT X73
Motherboard:
Asus Z690G-Gaming Wifi
RAM:
G.SKILL 32GB Trident Z5 RGB DDR5 6000MHz CL40
VGA & cooler:
AsRock RX6900XT OC Formula
Display:
BenQ EX2780Q/Hisense 65u8gq
HDD:
Seagate Firecuda 520 1tb/Seagate Firecuda 520 1tb/WD 3TB RED/WD 2TB Black
Sound:
Samsung Q800c/Sennheiser GSP670/JBL Flip 5
Case:
LIAN LI PC-O11D Mini TG black
PSU:
CORSAIR SF Series SF750 Platinum 750W
Mice & keyboard:
Corsair K95 Platinum/Razer Naga 2014/Glorious Model D Wireless
Internet:
Optika 400/80
OS & Browser:
W10
Other:
Apple iPhone 13 Pro Max 128GB/iPhone XS Max 64gb/Logitech F710/Sony Playstation 5 Disc
Ljudi veruju u horoskop... zamisli koliko ih je lako prevariti ako se radi o nečemu što ne razumeju?

Evo reklama na KP:
Smanjite troškove
1L/100km manja potrošnja.‎ Doživotna garancija.Pozovite odmah.

http://www.protuning.rs/


Pa onda Magnetic fuel saver.... itd...






Dobro reci onda koliko tačno troši manje? Sve si rekao sem nekih konkretnih brojki.... Nije da ti ne verujem, nego me sad živo zanima kolika je ušteda. Ako je ušeteda 150 din na 100km kao što se reklamira... onda to i nije neka lova.

Da Fantom ima to auto bi mu proizvodio gorivo.
 
Poslednja izmena od urednika:

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
35% otvoren put (90-140 Km/h, ali uglavnom 120 Km/h) i 65% gradska vožnja, vidi se i po prosečnoj brzini da je ovo što sam naveo tačno. Klima je radila na oko 15% celog uzorka, a uzorak je na 1500 pređenih kilometara, zadovoljan sam:



Auto je čipovan, Lancia Lybra, 1.9 JTD.

P.S. STOP pričama da laže board computer mnogo ("dodaj na to još pola litra, tj bolje još litar". Dodaj ti pare pa kupi auto sa krštenim bordom :first:). Utvrđeno empirijski, 2x sam proveravao sa punjenjem do vrha nakon par stotina pređenih kilometara, i uporedio sa board potrošnjom, i oba puta je to od prilike bilo to. Prvi put 0,12l razlika u korist ručne metode, drugi put manje od 0,1 (ne sećam se tačno). Na istoj pumpi sipano na istom pištolju, mada cenim da je ta razlika zbog pištolja, pre nego što board laže...
 

Prilozi

Poslednja izmena:

Steamroller

Moderator
Učlanjen(a)
22.01.2011.
Poruka
9.655
Rezultat reagovanja
17
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7 2600K @4.8 w/HT CM Nepton 280L
Motherboard:
Gigabyte Z77X-UP7
RAM:
4x4Gb Patriot @1866MHz
VGA & cooler:
ASUS 280X + Morpheus + 2x NF-F12
Display:
2x Dell U2312HM
HDD:
Samsung 840 Evo 120GB
Sound:
Integruša
Case:
HAF XB
PSU:
Seasonic SS-620GM
Mice & keyboard:
CM Storm Recon White + Genius Imperator
Internet:
Cable 20/2
OS & Browser:
Win 7 64bit
Other:
Fluffy Cat and Dog
Sve jedno, još uvek nemamo dokaz da "čipovan auto troši manje".
 

Apple

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.01.2010.
Poruka
1.074
Rezultat reagovanja
36
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
INTEL i7-4790K 4.0GHz 8MB EK-KIT H3O - Supreme HF 360 Overclocked to 4.9GHz
Motherboard:
MSI Z87 MPOWER MAX AC
RAM:
CORSAIR 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Vengeance CML8GX3M2A1600C9 XMP
VGA & cooler:
Vega 64 EK Full Water Cooled
Display:
ASUS VG248QE 144Hz TN panel
HDD:
Samsung 860 EVO 500GB HITACHI Deskstar 1TB 32MB 7k SATA600 HDS721010DLE630
Sound:
Integrala
Case:
Cooler Master HAF X
PSU:
SEASONIC SS-1000XP
Optical drives:
LG DWD RW
Mice & keyboard:
Razer Deathadder 3500DPI
Internet:
SBB 150/10
OS & Browser:
WIN 10 x64 Pro Legal
Kako nema :troll:
 

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome

sinda

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.11.2010.
Poruka
1.676
Rezultat reagovanja
110
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD R7 [email protected] 1.325V (EK Supremacy EVO waterblock)
Motherboard:
MSI B550 Tomahawk Max
RAM:
G.Skill 4x8gb DDR4 @ 3800mhz (16-16-16-36 1.42v)
VGA & cooler:
AMD Saphire Vega 64 (EK FC waterblock)
Display:
AOC 24" G2U 144hz
HDD:
ADATA XPG Gammix S11 PRO 1tb M.2 / 1TB WD Blue
Sound:
integrale
Case:
INWIN 303 Case
PSU:
Corsair HX750i
Ja izmerio potrosnju,5.7 kombinovanr,grad,otvorena,malo chepanja po gasu......svega po malo
 

quryak

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.06.2010.
Poruka
261
Rezultat reagovanja
2
Moja konfiguracija
Chipovanje menja zasićenost goriva, povećava snagu i obrtni moment. Znači povećavaju se opterećenja na sastavne delove motora i prenosnog sistema. Motor i dalje radi jer je proračunat sa nekim stepenom sigurnosti, recimo 1,6, ali nakon čipovanja taj stepen sigurnosti je manji recimo 1,45, što znači da je radni vek čipovanog motora sigurno manji nego kod fabričkog, a kada će se to osetiti ovisi od gomile faktora. I one priče isti motor različiti softveri, to može kod elektronske industrije, kod mašinaca ne ide tako.
Inače da pojasnim koliko je sigurnost bitna kod automobilske industrije daću jedan banalan primer: jedan šraf na točku ima nosivost oko 2 tone, a stavlja se četiri ili pet šrafova po točku. Znači za ne daj bože točak će sigurno ostati na svom mestu i ako ga drži samo jedan šraf. Na sličan način se razmišlja kod konstruisanja većine bitnih delova na automobilu.
 
Poslednja izmena:

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Sve jedno, još uvek nemamo dokaz da "čipovan auto troši manje".
Ja sam vise okacio post da podelim svoje iskustvo, tek posle sam video sta ostali pisu. Inace, zapravo imamo, pisao sam vec o tome. S obzirom da sam dobio dosta startniji auto i da moram manje gasa da dam nego pre kada nije bio cipovan za iste performanse, da, trosi manje ;)

Inace, prosecna po bordu pre cipovanja u petoj brzini pri 100 km/h je bila 4,8l, sada je 4,4l - Uzorak od 30km, tempomat u oba slucaja, identicna deonica puta, bez vetra koji bi mogao drsticno da promeni stvar i u oba slucaja samo ja u automobilu (nisam nista prevozio, a razlika je u tezini automobila bila mozda 6-7kg). Jednom sam imao samo moju torbicu, a drugi put i torbicu i torbu sa objektivima i fotoaparatom. Mada nema sanse da se napravi tolika razlika zbog tih par kg vise, ali ajde da prijavim odmah pre nego sto neverne tome krenu da mi tupe kako to nije moguce i sl...
Ko ne veruje spreman sam da uzmem lakih 200 eura (ispod toga ne idem u avanturu), pa mozemo da probamo sa default mapom i mapom koja je sada na automobilu.

quryak je napisao(la):
I one priče isti motor različiti softveri, to može kod elektronske industrije, kod mašinaca ne ide tako.
Zapravo, baš tako i ide, samo treba dobro da se prouči sve, na nekim modelima je moguće, na nekim nije ;)
Kada bi ljudi kao ti vodili ekonomiju neke kompanije u automobilskoj industriji, verujem da bi se veoma brzo došlo do bankrota, koji bi prouzrokovala proizvodnja, zbog više različitih proizvodnih traka, te bih ih konkurecija lako pojela jer bi imali bespotrebna ulaganja.

P.S. Ovo ti govori mašinski inženjer i neko ko vodi ekonomiju jedne firme koja sve vreme raste ;)

:wave:
 
Poslednja izmena:

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Kao što rekoh...

Jedan primer samo, a mnogo ih je, mrzi me da nabrajam sve.

VW prodaje svoj 1.6 TDI u varijantama sa 75, 90 i 105KS.

Sva tri motora su potpuno identična hardverski, razlikuje se samo softver. Većina tuning kuća ovaj motor "podiže" na ~140KS, dakle, i onaj od 75 i onaj od 105, jer su isti, dakle isti potencijal svega, samo "uštrojeni" softverski.

Dakle matematika je jasna: VW napravi motor, izračuna troškove, kaže, ovaj automobil nas košta 10.000€. Imamo motor koji možemo da prodajemo u tri varijante, prva će da košta 15.000€, druga 17.000€ i treća 19.000€. Nas ništa dodatno ne košta ovaj skuplji, ali ćemo da zaradimo 4.000€ više na njemu nego na onom jeftinijem.

Lakše i isplatljivije je i njima da razviju jedan motor, da ga štancaju na jednoj proizvodnoj traci, i na kraju samo da uflešuju potreban softver i ćao zdravo, ide u salon, nego da kombinuju 3 turbine, 3 seta dizni, pumpi i ostalog.

I nemoj onda neko da mi kaže "zar u fabrici ne znaju najbolje", znaju oni, ali se malo kosi sa finansijama to da oni odmah iz tog motora izvuku recimo 160KS koliko on može da trpi realno, i puste ga tako u proizvodnju.

Sreća pa na svetu postoje tuning kuće...
 

Steamroller

Moderator
Učlanjen(a)
22.01.2011.
Poruka
9.655
Rezultat reagovanja
17
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7 2600K @4.8 w/HT CM Nepton 280L
Motherboard:
Gigabyte Z77X-UP7
RAM:
4x4Gb Patriot @1866MHz
VGA & cooler:
ASUS 280X + Morpheus + 2x NF-F12
Display:
2x Dell U2312HM
HDD:
Samsung 840 Evo 120GB
Sound:
Integruša
Case:
HAF XB
PSU:
Seasonic SS-620GM
Mice & keyboard:
CM Storm Recon White + Genius Imperator
Internet:
Cable 20/2
OS & Browser:
Win 7 64bit
Other:
Fluffy Cat and Dog
Ja sam vise okacio post da podelim svoje iskustvo, tek posle sam video sta ostali pisu. Inace, zapravo imamo, pisao sam vec o tome. S obzirom da sam dobio dosta startniji auto i da moram manje gasa da dam nego pre kada nije bio cipovan za iste performanse, da, trosi manje ;)

Inace, prosecna po bordu pre cipovanja u petoj brzini pri 100 km/h je bila 4,8l, sada je 4,4l - Uzorak od 30km, tempomat u oba slucaja, identicna deonica puta, bez vetra koji bi mogao drsticno da promeni stvar i u oba slucaja samo ja u automobilu (nisam nista prevozio, a razlika je u tezini automobila bila mozda 6-7kg). Jednom sam imao samo moju torbicu, a drugi put i torbicu i torbu sa objektivima i fotoaparatom. Mada nema sanse da se napravi tolika razlika zbog tih par kg vise, ali ajde da prijavim odmah pre nego sto neverne tome krenu da mi tupe kako to nije moguce i sl...
Ko ne veruje spreman sam da uzmem lakih 200 eura (ispod toga ne idem u avanturu), pa mozemo da probamo sa default mapom i mapom koja je sada na automobilu.
Znači, ušteda 0.4L ili ti 64 dinara na 100km....
Svakako kapiram da je 30km puta mala razdaljina da se efikasno izmeri potrošnja sa brodcomp-om...
Ali ako si ti srećan sa potrošnjom i ponašanjem auta, nema gareža, onda :like:
Znam da ja vrlo verovatno neću čipovati auto.

Svakako br. 2, ispada da je draftovanje mnogo isplatljivije. :D

 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Bilo je pitanje da li je manje, manje je :) Nije neka usteda, slazem se, ali mi je svaka peta pitarina do NS besplatna, npr ;)
 

warmaster

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.687
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
4690k 4.5ghz 1.25v EK custom
Motherboard:
Gigabyte Z97n Gaming5
RAM:
eXceleram 2x4Gb
VGA & cooler:
Gigabyte gtx970 itx
Display:
LG 42" LW4500 3D SBS
HDD:
Seagate Barracuda ST3000DM001
Sound:
Storm Sirus/Telefunken TLX 22/4 on Telefunken TA750
PSU:
SilverStone Strider 650W Gold
Mice & keyboard:
G105 MW3, Logitech G5
OS & Browser:
Win7 x64
Other:
Take me to the hospital

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
Koji polovan auto kupiti sa 1.3 mjet motorom a da je pikap?
Potreban za 100% gradsku voznju pa je bitna potrosnja, kao i da bude jeftino odrzavanje

Planiram mozda da pocnem sa nekim poslicem, ne treba mi veliki auto, nije potreban ni pikap, ali ajd.

Recimo do 2-3000E bolje 2 :). Nemam preko toga
 

Medolinos

Moderator
Učlanjen(a)
06.11.2010.
Poruka
5.394
Rezultat reagovanja
12
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
no name
CPU & cooler:
AMD FX 8350 / Noctua NH-U14s / NF-A15 Puss-Pull
Motherboard:
Gigabayte 990FXA-UD5 rev. 3.0
RAM:
Kingston 16gb ddr3 1866mhz HyperX Fury
VGA & cooler:
R9280X-DC2 TOP
Display:
Samsung UE32EH5000
HDD:
SSD Samsung 850 EVO 250gb, HDD Segate Baracuda 2 TB, HDD Samsung F3 1TB
Sound:
integrisan zvuk i Creative Inspire T3030 speakers
Case:
COOLER MASTER HAF XB EVO RC-902XB-KKN2
PSU:
EVGA Supernova G2 750w
Optical drives:
Lite-on
Mice & keyboard:
A4tech X-7 G800, misonja neki zalosni genius
Internet:
ADSL Telekom paket do 20 mbita
OS & Browser:
Win 10
Punto van..

Послато са LG-D605 уз помоћ Тапатока
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Upravo to, mk2b van :)
 

CoyoteKG

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.01.2011.
Poruka
207
Rezultat reagovanja
7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
zvuci kao odlicno i jeftino resenje.
Ali sta god sam video sad po oglasima, sve je razdr*ano skroz.

Jedina koju videh, a da na slikama lici na nesto, presla je 280000

Ovo mi deluje isto OK? S tim sto sam novu vozio pre neki dan pa sam jos uvek pod pozitivnim utiscima.
http://www.polovniautomobili.com/oglas3748538/fiat_panda_13mjtvan/

Koliko punto i ovakva panda trose u 100% gradskoj voznji?
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Jedan primer samo, a mnogo ih je, mrzi me da nabrajam sve.

VW prodaje svoj 1.6 TDI u varijantama sa 75, 90 i 105KS.

Sva tri motora su potpuno identična hardverski, razlikuje se samo softver. Većina tuning kuća ovaj motor "podiže" na ~140KS, dakle, i onaj od 75 i onaj od 105, jer su isti, dakle isti potencijal svega, samo "uštrojeni" softverski.

Dakle matematika je jasna: VW napravi motor, izračuna troškove, kaže, ovaj automobil nas košta 10.000€. Imamo motor koji možemo da prodajemo u tri varijante, prva će da košta 15.000€, druga 17.000€ i treća 19.000€. Nas ništa dodatno ne košta ovaj skuplji, ali ćemo da zaradimo 4.000€ više na njemu nego na onom jeftinijem.

Lakše i isplatljivije je i njima da razviju jedan motor, da ga štancaju na jednoj proizvodnoj traci, i na kraju samo da uflešuju potreban softver i ćao zdravo, ide u salon, nego da kombinuju 3 turbine, 3 seta dizni, pumpi i ostalog.

I nemoj onda neko da mi kaže "zar u fabrici ne znaju najbolje", znaju oni, ali se malo kosi sa finansijama to da oni odmah iz tog motora izvuku recimo 160KS koliko on može da trpi realno, i puste ga tako u proizvodnju.

Sreća pa na svetu postoje tuning kuće...
Koliko znam TDI 1.9 od 130 se razlikuje od onog ARL od 150, koji je opet identičan kao onaj od 160 u Cupri TDI. Razlika je u bragastoj osovini i interkuleru koji je veći na 150. Stage 1 čipom 150 ide na 193, dok 130 ide nekih 10-15KS manje, što opet nije loše. Grešim li ili sam u pravu?
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Pojma nemam za 130/150, nisam ih ni spominjao niti sam se nešto interesovao nekada :)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Pa ja znam da postoji mala razlika u hardveru, ali npr. 116 i 130 bi trebalo da su identični, možda čak i PD-105.
 
Vrh