drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Pa tako ti je to sa polovnim automobilom, troši se vremenom, a traži neko ulaganje ako hoćeš da se voziš bez čestih poseta servisu. Bitno je da ne ostavlja na putu i da su ključni delovi ispravni...a to su:Zar ima neko da nema finansijski problem?Mada, u ovom slučaju me više nervira učestalost "kvarova" nego cijena popravke istih. Zbog toga i razmišljanje o novom vozilu... Što se tiče Škodilaka, u fazonu sam "Daj popusti malo". U 3 godine nisam imao ni jedan kvar da kažem da je kvar ali postepeno crkavanje, odnosno krpljenje me počinje kvalitetno nervirati...
1.kočnice
2.trap
3.sistem za ubrizgavanje goriva, motor, turbopunjač itd...
4.električna instalacija, akumulator...itd...
Pored toga radiš redovan servis, mali, veliki i ovo proveravaš periodično i ne bi trebalo da imaš nekih problema.
Osim toga kupovina novog auta, ukoliko ne prelaziš 30-40 hiljada km godišnje se baš i ne isplati previše. Davaćeš oko 300 € mesečno samo na lizing/kredit + kasko (oko 1000 € godišnje) + dranje u ovlašćenim servisima (min 150€ mali servis) + gorivo koje inače plaćaš, to je nekih 600 € mesečno samo na auto narednih 5 godina! Ok je to ako imaš 2500 € platu, pa ti ostane 1900 €.
Za fragment te love koju bi skrcao na glupavog Hyndai-a ili Kiju sa anemičnim atmosferskim benzincem, koji usput ume da popije, možeš opušteno da kupiš još jednu škodu za delove ili da sve središ kako treba na tom autu izuzev ako ti auto nije krntija u koju ne vredi dati ni dinara. U svakom slučaju ako ti je auto u lošem stanju, možeš da ga se otarasiš, pa kupi noviji, koji zahteva manje održavanja i popravki.
Ne mogu bre to da vozim...Od drugara burazer tu kod tebe, u BiH, prodaje Hondu HR-V ako te zanima promena u visinu![]()
Pa spojler ko krilo jbt....Feđo, kakva krila? Spojler je bio baš u fazonu auta. Pogledaj slike pre i posle, pa kaži da ga nisu osakatili.
Poslednja izmena:
Mada, u ovom slučaju me više nervira učestalost "kvarova" nego cijena popravke istih. Zbog toga i razmišljanje o novom vozilu... Što se tiče Škodilaka, u fazonu sam "Daj popusti malo". U 3 godine nisam imao ni jedan kvar da kažem da je kvar ali postepeno crkavanje, odnosno krpljenje me počinje kvalitetno nervirati...
Kod mene sve radi upravo zato što ne dozvoljavam veći kvar pa kada god nešto osjetim da ne radi kako treba ja furam kod majstora. Problem je u tome što se počelo svašta nešto dešavati... Pisao sam već - brava za paljenje, uboge kočnice, motor za podizanje prozora, sijalice (juče sam mjenjao kratka i poziciju)... Sada i ovo kvačilo... Opasno počinje da me nervira. Možda ja očekujem previše od polovnog vozila ali je neki baksuzluk potjerao u posljednjoj godini a ništa veliko da kažem "ko te je*e, ode ti meni na prodaju". To su sve neke "sitne" pare ali se na kraju nakupi a nije više ni do para već do samog osjećaja u autu, u fazonu "šta će danas da crkne". Mali servis radim redovno na svakih 10000km, veliki sam radio odmah po kupovini i mogu sa njim bar još 35000km da pređem.
