DR4C0Ni4N
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 20.02.2011.
- Poruka
- 3.005
- Rezultat reagovanja
- 772
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i9-10900F | Cryorig C7
Motherboard:
ASRock Z590M-ITX/ax
RAM:
16GB 3200MHz Vengeance LPX
VGA & cooler:
Zotac GTX 1070
Display:
Dell U2722DE (27" QHD IPS)
HDD:
1TB Samsung 970 EVO Plus
Sound:
Focusrite Scarlett 2i2 | Presonus Eris 3.5 | AKG K550 | SMSL iDEA
Case:
Lian-Li A4-H2O X4
PSU:
Corsair SF750
Mice & keyboard:
MX Master 2S & Thor 300 TKL
Other:
ThinkPad T580 (i5-8250U, 24GB DDR4, 256GB M.2, Intel UHD 620)
Specificno je pitanje, preporucujem ti da se konsultujes sa zastitom potrosaca. Oni su tu i u informativne svrhe, ne samo kada prodavac pokusava da te zavrne.Interesuje me ako mi sada vrate "opravljenu" kartu, sto sad citam da postoji kao mogucnost, kolika mi je servisna garancija da proverim da je sve ok posto je redovna garancija u medjuvremenu istekla.
Isto me zanima dali da ih cimam pre 30 dana od kako sam je predao, sto ce biti za koji dan ili da cekam taj rok pa tek onda?
Mozes i Alti da pitas, ali nemoj telefonom vec im posalji mejl, cisto da bi imao neki pisani trag o tome sta su ti rekli.
Sto se tice drugog pitanja, ne moras da cekas da prodje 30 dana, to je rok za resavanje reklamacije. Mozes i pre toga da ih kontaktiras i informises se dokle je stigla reklamacija.