• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Alti d.o.o.

Dexter013

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
19.06.2013.
Poruka
5.685
Rezultat reagovanja
332
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dark Knight
CPU & cooler:
Ryzen 7600x 5ghz + Aorus800
Motherboard:
AM5 MSI tomahawk B650
RAM:
32gb DDR5, 2x16GB 6400MHz kingston fury
VGA & cooler:
RTX 4070ti Gianward OC
Display:
Philips 32 / 2K / 1440p / 75hz
HDD:
Crusial ssd 500 gb + 500 gb Samsung HDD + Samsung 1TB ssd 870 evo
Sound:
default
Case:
Coller Master MASTERCASE H500 RGB window
PSU:
Corsair CX 850w M
Optical drives:
None
Mice & keyboard:
Logitech Hyperion + Natec RX22
Internet:
Optika MTS 500/160
OS & Browser:
Win 11 x64 PRO Legalan bato...
Other:
TV LG 55 4k
Pa ko kazu da nema onda nema, dobijes kintu nazad, ali nikako ne mogu ni dinar skuplje da naplate.
 

KalibracijaMonitora

PCAXE Member
Učlanjen(a)
28.03.2014.
Poruka
473
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Other:
Spyder4Elite
Da, al' cudno mi je da je Sikon cekao 15 dana - ako nesto imaju ili mogu da nabave, to se odradi za mnogo krace vreme. Doduse, nisam skoro nista kupovao kod njih (zapravo nigde), pa ne znam sta se desava - kontam da im je bolje da prodaju i po staroj ceni nego nikako :d
 

Sam633

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.11.2012.
Poruka
1.286
Rezultat reagovanja
26
Moja konfiguracija
Reklamiram dve stvari, HDD i napajanje.

Problem sa HDD-om je opisan ovde. S tim da se broj loših sektora, povećao na ukupno 20 i nalaze se skoncentrisano na dva mesta.








Što se napajanja tiče, u pitanju je Raidmax 850AE, kupljeno polovno sa foruma sa svim paprima. Nije u stanju da izdrži ovu MSI R9 280X u furmark-u, dogodi se restart posle nekoliko sekundi. S druge strane, imam takođe ovo napajanje i ono izdržava stoički bez problema MSI R9 280X u fumark-u.

Na obe reklamacije sam dobio odgovor pismenim putem:
Uređaj koji ste reklamirali po zapisniku blablabla, obaveštavamo Vas da Vaš zahtev za zamenu nije prihvaćen. Uređaj je poslat na servis na popravku. Reklamacija će biti rešena u zakonskom roku.
Ovaj odgovor koji sam dobio, ne znam kako da shvatim. Samo sam poslao na reklamaciju, nisam tražio zamenu ili nešto slično. Valjda se prvo utvrđuje ispravnost ili neispravnost proizvoda, pa onda se pristupa zameni ili povraćaju novca za uređaj u garanciji. Takođe mi nije jasna kakva popravka HDD-a, jer on se naprosto ne popravlja. Da li oni to mene farbaju u oba slučaja? Šta da radim?
 

Shang Tsung

Moderator
Učlanjen(a)
31.05.2011.
Poruka
4.813
Rezultat reagovanja
166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2
Mislim da je to generički odgovor od automata. Svakako proveri od ponedeljka šta se dešava pozivanjem servisa. Samo im daj broj reklamacije.
 
Vrh