Vrlo lako mozes da napravis da ne izgura ni nedelju dana u sustini ne volim to,ali oni se ciganisu bez potrebe, od proizvodjaca ce dobiti novu umesto pokvarene. Ali su u gubitku jer su im za to vreme zarobljene pare, sto je vrlo gramzivo. Treba ih nauciti pameti,i ne samo njih.Pazi kada si u pravu. Danas sam zvao servis i kazu da su zamenili ventilatori da je jos testiraju.
Ako se nesto opet desi pozvacu se na ovo:
Iskreno se nadam da nece izdrzati celu godinu pa da lepo uzmem novu kartu, neki R9 280
Ako se opet desi, ok je da budes ljut i da trazis pare nazad ili zamenu, ali iskreno, savete na nivou "sredi sam da se desi" zaobidji, to ti ne treba u zivotu. Ako mi ovde o tome pricamo (mi koji smo ipak vise od obicnog kupca), da se nesto namerno pokvari, da li mozes da zamislis onda broj ljudi koji je to stvarno uradio, verujem i sa totalno ispravnim uredjajima, samo da bi naplatili nesto sa fiskalnog racuna ili dobili nesto bolje.Pazi kada si u pravu. Danas sam zvao servis i kazu da su zamenili ventilatori da je jos testiraju.
Ako se nesto opet desi pozvacu se na ovo:
U praksi jako retko koji proizvodjac daje komad za komad u slucaju reklamacije, mnogo je cesci slucaj koji je animan opisao ili davanje kredita u buducoj nabavci za tipa 20% od cene reklamirane robe. S obzirom da smo mi trziste kakvo jesmo i da se robe proda koliko se proda, uslovi koje distributer dobija od proizvodjaca su uglavnom takvi da se sa troskovi reklamacije pokriju taman, a u vecem broju slucajeva distributer je u gubitku sa te strane...Vrlo lako mozes da napravis da ne izgura ni nedelju dana u sustini ne volim to,ali oni se ciganisu bez potrebe, od proizvodjaca ce dobiti novu umesto pokvarene. Ali su u gubitku jer su im za to vreme zarobljene pare, sto je vrlo gramzivo. Treba ih nauciti pameti,i ne samo njih.
I ja sam izigravao medijatora izmedju njihovog predstavnistva u Podgorici i servisa u Bijelom polju....Ovi iz PG su ga drzali 20 dana kod sebe prije nego su ga poslali u BP, kad je proslo zakonskih 45 dana rekli su mi da je upravo krenuo nazad za PG i da je problem rijesen....Onda su me nazvali 3-4 dana kasnije i rekli da je jos u BP i da je serviser utvrdio da postoji problem i da je "neko" vec pokusavao da otvori/pristupi pumpi (tj. na fin nacin su me optuzili da sam pokusavao sam da izigravam majstora ne bi li ponistio garanciju), ja kad sam ih nazvao rekli su da ce biti zamjena i da ce me zvati sledeci dan...posto me niko nije zvao par dana, ja sam opet nazvao njih i tu mi se javio drugi serviser i objasnio mi gore pomenutu stvar sa odlomljenim parcetom metala i "kako buka nije strasna i da kuler radi svoj posao". Na kraju su mi ga vratili posle skoro 2 mjeseca sa gomilu iskrivljenih rebaraca na radijatoru i gomilu ogrebotina oko mjesta za sarafe.Jeste da sam morao izigravati medijatora između servisa, maloprodaje i call centra da bi se to rešilo što brže, tj. pre praznika, ali se rešilo, i većina sa kojim sam komunicirao u tom periodu je bila vrlo ljubazna.