S
stalja
Guest
Šibni link od projekta ako imaš, živo me interesuje kako su to zbudžili
Impresivno :curimibala:Evo, poceli su projekat jos 2005. , a zavrsili su ga 2010.
http://www.golf2tfsi.de/html/golf_2_tfsi.html
Auuuu bizzardo bre, nauci vise nije :curimibala: nego : balavim: samo spoji prve tacke i dobijes smajli kako trebaImpresivno :curimibala:
6 somica za dresinu? Pa taj auto je bio g... i kad je bio nov.Vidite ovo, pokidao sam se od smeha kada sam video
Samo 6000€ za drešinu od Fiat Argente 1983, pa još 8 godina nije vožen - znači da su mu sva creva i gumeni delovi u ku..u
Najjača slikaEvo, poceli su projekat jos 2005. , a zavrsili su ga 2010.
http://www.golf2tfsi.de/html/golf_2_tfsi.html
Ako je ovo neki brabus, ortak ima slichnog... ludilo od auta.
taj rad
Pa trebalo bi da je ima ako hoces da budes shvaceni "umetnik". A i zanimalo me je u cemu je fora sa tom meckom iako sam primetio da je unutra CDI motor. Budzenje elektronike?Zar mora da je ima? Kakva je poenta onog golfa dvojke sa TFSI motorom?
Kad su vec pakovali CDI motor, ne vidim zasto nisu spakovali i ESP sa nove mecke?U ovaj Merc je spakovan 250CDI motor. U gepeku postoji ceo racunarski sistem cija je uloga da zavara elektroniku motora i da ga ubedi da automobil ima ESP. Do stotke stize za 6.2 sekunde. Za bilo kog dizelasa danasnjice, vrlo impresivno.
A to ovde nije? NIje ulozen trud da se ubaci motor i modernizuje jedan instant klasik automobil (sto bejbi mercedes svakako jeste). Mislis da ne moze da se uziva u jednom ovakvom automobilu?A ako nisi shvatio, poenta Golfa 2 TFSI je projekat, rad, trud i rezultat. Auto je uradjen ne tamo za neki drag race na 402m, vec za svakodnevno uzivanje i voznju, frajer je odradio sve, od konverzije motora do svakog detalja na enterijeru.
Nije fora samo u ESP. Merc iz kojeg je iscupan ovaj motor ima i agility control, vazdusne jastuke, presafe mehanizam, ABS, CAN Bus... Ko zna sta sve ne. Ako neki od tih mehanizama zakaze, merc neces ni startovati. Zbog toga ti treba onaj racunar u gepeku.Kad su vec pakovali CDI motor, ne vidim zasto nisu spakovali i ESP sa nove mecke?
Jel imas link za ceo projekat kako je odradjen i zbog cega ona skalamerija u gepeku? Kad se radi konverzija, onda se prebacuje sve sto je neophodno za rad novog motora. Ne vidim razlog da se bilo sta emulira, osim ako bas to nije cilj teme.
A da li ovaj 190D ima sve te za***ancije ili je komp instaliran samo da emulira ove sisteme, samo da bi se motor startovao? Ako je tako, onda je bez poente. Celu stvar su mogli mnogo jeftinije da izvedu - da stave supercharger na 2.3E 16v i auto bi verovatno bolje isao.Nije fora samo u ESP. Merc iz kojeg je iscupan ovaj motor ima i agility control, vazdusne jastuke, presafe mehanizam, ABS, CAN Bus... Ko zna sta sve ne. Ako neki od tih mehanizama zakaze, merc neces ni startovati. Zbog toga ti treba onaj racunar u gepeku.
Ili cist primer chipovanog 2.2 CDI motora....Konacno u necemu da se slozimo
OM651 je cist primer inzenjerske genijalnosti.