Jetta nema karavan i ima poprilicno ogranicen gepek (uzan i nizak)Octavia vs Jetta pravo poređenje.
Što bi Jetta imala karavan kad postoji Golf karavan.Jetta nema karavan i ima poprilicno ogranicen gepek (uzan i nizak)
Evo npr. postoji Bora karavan i Golf karavan. U principu isti auto, razlika je u masci i farovima i par sitnica u enterijeru.Što bi Jetta imala karavan kad postoji Golf karavan.
Pa ono...mogli su da ga smanje i na 1.4...Novi Renault Megane 1.8 TCe motor sa 300 KS.
Covek sta se tobom desilo do skoro si ganjao G63 i ne znam jos kakva cuda da sada se zanimas za ove srednjoskolce ovo za talismana i da ne govorim gospodi pomilujKoja je fora sa Renoom, konkretno Talisman me zanima? Oooogromna limuzina za ne previse para, o cemu se tu radi? Deluje mi cak i vece od Superba a ima nizi cenu, ili mi se cini?
Postoji, registruješ na invalida, pa njemu platiš 100e godišnje + registraciju, a druga varijanta je da prodaš to i kupiš 2.0 sa 220KS, sa registracijom od 30.000 din. Em manje troši, em je lakši i brži.Za tu foru znam samo ne znam da li cu imati problema ukoliko me zaustavi policija i kako onda da im objasnim da automobil nije moj vec od tamo nekog desetog lika? Da li cu zbog toga placati neku kaznu ili nesto?
Jbg... opalila me realnost izgleda... dosta je bilo tih sluzbenih sotona, sad trazim privatno pa mi svaka usteda deluje k'o kucaCovek sta se tobom desilo do skoro si ganjao G63 i ne znam jos kakva cuda da sada se zanimas za ove srednjoskolce ovo za talismana i da ne govorim gospodi pomiluj
Sipam OMV gorivo uglavnom i nisam imao problema. Kao zimsko gorivo najbolje se pokazao MaxxMotion, palio je na -20 na zub. Leti sipam običan Evrodizel, dovoljan je za moj auto. Osim na OMV sipam i na NIS, UltraD ili običan Evrodizel, u zavisnosti od vremena. Prema nekim testovima ovo gorivo se pokazalo kao prilično čisto. Ne savetujem ti da sipaš na pumpama poput Knez Petrola, pošto "krste" gorivo sa kojekakvim glupostima koje mogu da ti oštete auto zbog par dinara uštede.Gde u Bg sipati dizel? Prosli put sam napunio na OMV i prilikom paljenja je verglao par sekundi duze... i ima li razlike izmedju obicnog i euro tu kod nas?
Sipao sam 100-tku na OMV-u prvih 4-5 hiljada km, onda sam presao na MOL-ov 95 sa aditivima, bez neke promene, dok nisam sipao GDrive 100 na NIS pumpi i video potrosnju 0.5 litre manju nego sto sam ikada video u prethodnih 22.000km od kako sam kupio auto. Da li je stvarno bolje ili se slucajno nesto potrefilo, ne znam - moracu potrositi par rezervoara tako pa videti.Samo OMV