prashinar
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 27.03.2011.
- Poruka
- 198
- Rezultat reagovanja
- 1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Celeron G1820 2.7GHz
Motherboard:
Gigabyte GA-B85M-D3H
RAM:
2x4gb Crucial Balistic 1600MHz
VGA & cooler:
MSI 5850TFII 1gb ddr5
Display:
Phillips 230 OC + Samsung 940N
HDD:
Hitachi 500gb
Sound:
Logitech X230 2.1 & Oticon Sumo Xp
Case:
Chieftec
PSU:
TT 630W
Mice & keyboard:
Logitech Internet Keyboard + Logitech MX518
Internet:
SBB Fiber duo 30/6mbs
Fedjo,
Civic 1.8 VTi 2006 ne postoji. Poslednji VTI primerak je napravljen 1999-2000. Verovatno misliš na popularnog svemirca, običnog 1.8 sa 140KS. Inače, taj 1.8 se odlično pokazao. Dobre perfomanse uz finu potrošnju. A zašto je taj primerak na merenju izbacio 127 KS zavisi od vlasnika, ali da, opadne snaga kod benzinaca. No, bilo je primera da se posle osvežavanja motora nakon X godina snaga vrati blizu deklarisane vrednosti.
Što se tiče turba, isti je ubačen u VTi sa 160KS[1999]. Dobijeno je bilo negde oko 250. Ne sećam se tačno. Međutim, pukao je blok, jer ovi iz radionice koja se bavi ubacivanjem turba nije obratila pažnju na pritisak. Ugradili su kvalitetne delove, sve su to fino namestili, ali su zanemarili tako očiglednu stvar i ceo projekat je otišao u dim. Vlasnik je skinuo turbo, koji je u međuvremenu prodat, i motor, i sad ponovo pakuje motorni prostor.
A momak koga znam pakuje svemirca CTR. Možda ga je neko video na NAVAK-u. Bud3net trek dej.
Na pomenutoj stazi trenutno dominira Kupra
Civic 1.8 VTi 2006 ne postoji. Poslednji VTI primerak je napravljen 1999-2000. Verovatno misliš na popularnog svemirca, običnog 1.8 sa 140KS. Inače, taj 1.8 se odlično pokazao. Dobre perfomanse uz finu potrošnju. A zašto je taj primerak na merenju izbacio 127 KS zavisi od vlasnika, ali da, opadne snaga kod benzinaca. No, bilo je primera da se posle osvežavanja motora nakon X godina snaga vrati blizu deklarisane vrednosti.
Što se tiče turba, isti je ubačen u VTi sa 160KS[1999]. Dobijeno je bilo negde oko 250. Ne sećam se tačno. Međutim, pukao je blok, jer ovi iz radionice koja se bavi ubacivanjem turba nije obratila pažnju na pritisak. Ugradili su kvalitetne delove, sve su to fino namestili, ali su zanemarili tako očiglednu stvar i ceo projekat je otišao u dim. Vlasnik je skinuo turbo, koji je u međuvremenu prodat, i motor, i sad ponovo pakuje motorni prostor.
A momak koga znam pakuje svemirca CTR. Možda ga je neko video na NAVAK-u. Bud3net trek dej.
Na pomenutoj stazi trenutno dominira Kupra