• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Inženjering je uvek na strani japanaca.
Ma jel? Vecinu stvari koje su ugradili u svoje motore su vec izmisljene davno u evropi.

Japanci su samo unapredili izume koji su odavno izmisljeni i korisceni u nekim motorima dizajniranim u Evropi. NPR. varijabilno otvaranje ventila je izmisljeno jos 1920. godine za potrebe avionskog motora. Kasnije ga je koristio Fiat, GM, Alfa Romeo, itd...

Japanci poseduju preciznost, konzistentan kvalitet i stabilne elektricne instalacije u vozilima. VTEC motor generalno je posebna prica gde se vidi koliko su unapredili postojecu tehnologiju.

S druge strane, Japanci do 2000. godine nisu imali ni jedan pristojan dizel motor. Tek pojavom Toyote D4D moze da se kaze da imaju solidne dizele.

U Formuli 1 su uvek iza Evropskih konkurenata, mada im dobro ide sa Toyotom, ali su i dalje iza Ferrarija i McLarena.

Nemac radi po principu, ne diraj dok ne postane zastareo (TDI motori npr.)
Jao, kenja mi se od te price o TDI motorima. Novinarska serachina koja prolazi vec vise godina. Traktor je traktor, bez obzira da li je TDI ili je HDI.
Oces da kazes da je 2.0 TDI CR zastareo agregat? 1.9 TDI je 1991. godine bio ispred svog vremena i pokazao se kao veoma pouzdan i stedljiv agregat. Ono sto su japanci pravili od dizela u to vreme je bila obicna gomila gvozdja u poredjenju sa tim TDI agregatom o kojem seru novinari kako je zastareo. To sto je neko nabudzio CR sistem i turbinu promenjive geometrije ne znaci da je napravio dobar motor. Takvih primera ima koliko hoces.

BTW, 1.9 TDI postoji u mnogo varijanti od kad je poceo da se pravi. Izmedju ostalog tu su i varijante motora sa turbinom promenjive geometrije. Najjaci 1.9 TDI je 160KS, sto je za to vreme kada je motor napravljen izvanredan uspeh.

PD sistem je takodje usavrsavan tokom vremena. Jedina zamerka TDI motorima je nesto grublji zvuk sto je posledica koriscenja PD pumpi visokog pritiska.

Trpanje kojekakvih pumpi visokog pritiska i kojekakve tehnologije koja nije dovoljno razvijena ne smatram preterano dobrim stvarima u komercijalnoj auto industriji.

Isti taj VAG kojeg pljujes kako ima zastarela tehnicka resenja i los kvalitet je izmislio "Twin Clutch Gearbox" iliti DSG. Prvo na trkackim Porsche-ima 80-tih godina, da bi kasnije prilagodio putnickim automoblima.

Drugo, nije tu samo VAG grupacija. Tu su BMW i Mercedes, a zna se kakve motore i inzenjering imaju, oduvek. Ne bih sad da nabrajam sta su sve napravili da je valjalo.

, a japanac napravi i uvek teži ka boljem.
Svi teze ka boljem, samo se autoindustrija razvija u razlicitim pravcima u zavisnosti od politike proizvodjaca. Japanac pravi automobil koji nudi odlican kvalitet i performanse za ulozene pare i tu se zavrsava prica. U poslednje vreme se ni oni ne mogu pohvaliti preteranim kvalitetom, barem je tako prema ADAC-ovoj statistici, o broju kvarova u godini dana na 1000 automobila.

A da prave ruzne automobile, prave ih.... :d Malo su se popravili u poslednje vreme, ali i dalje su ruzni.

Da vw ne pravi ružne automobile je čist primer golf 5, nit lep nit ružan već prosečan (a proizvodnja koštala boga oca) i uopšte se nije zadržao na tržištu ko mk4 npr već je imao kraći vek proizvodnje nego fiat stilo npr. (koji je jedan od fiatovih promašaja)
Fiat Stilo je kudikamo ruzniji auto od petice. Rekao bih cak da je na granici odvratnog i ruznog.... :d

Golf 6 je identicna platforma kao Golf 5.

DSG menjač je za devojčice :D
Jel si vozio neki DSG pa znas ? DSG menjac je trenutno najbolji polu-automatik koji mozes da imas. U Audiju se to zove S-tronic ili tako nekako, a u Porscheu PDK.

Shift od 8ms ne bih rekao da je samo za devojcice, kao ni "kontrola rucka". ;) Ako ti vise preferiras kvacilo, onda te razumem.... ;)
 
Poslednja izmena:

bungynik

PCAXE Member
Učlanjen(a)
27.08.2009.
Poruka
132
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core2Duo E8400 + Xigmatek HDT-D1284 poliran + Gelid GC-2 pasta
Motherboard:
Asus P5Q-E
RAM:
4Gb Kingston HyperX KHX8500D2T1K2/4G 1066Mhz Extended hetasinks
VGA & cooler:
Asus EN9800GX2 TOP
Display:
Asus VH242H 24" WIDE, 1920x1080 (16:9), Full HD 1080P
HDD:
4xWD750Gb RE2 + 2xWD500Gb RE3 + WD500Gb Black
Sound:
Creative AudigyII Platinum eX
Case:
Lian Li PC-71 Full Tower (Enermax front Multipanel)
PSU:
Chieftec APS-750C
Optical drives:
Optiarc AD-7200A
Mice & keyboard:
Gigabyte GM-M8000 Laser Gaming Mouse, MS Sidewinder X6 keyboard
Kao prvo najpouzdaniji automobil kao i automobil sa najvecim MTBF je Toyota. Ima vecu pouzdanost nego BMW i Mercedes zajedno. to je zvanicna statistika! Drugo sve sto se sada radi na motorima je srvar finesa a ne nekih revoluciobarnih pronalazaka. Sve je to vec izmisljeno i pravilo se pre WWII, samo je bilo gabaritno i ugradjivano u borbena vozila i avione. Jedino sto elektronika sada omogucava precizniju izradu i kontrolu motora, te se time otvorila mogucnost za razne varijacije na datu temu. A cisto za neciju informaciju, vecina proizvodjaca radi iste motore vec zadnih 20-25 godina. Razlikuju se po elektronici i finesama u glavi motora, kao i po izmenjenim materijalima koji se ugradjuju!
 
Poslednja izmena:

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
fedja, ja da se nadovezem na ovo, imam jedno iskustvo skorashnje ... :)


uzmem da rasklapam vrata na mom passat-u, B3. da namestim prozor. eh moje tuge i smora kad sam video da su vrata salivena, te ne mogu da pridjem mehanizmu, pa i dalje moram da glavim prozor sa shafcigerom. kolko sam uspeo da skapiram, pukla je neka plastichica, koju vuche zica, kad se namotava, a na toj plastici lezi "lift" prozora. zadnja vrata su u pitanju.

elem - dok sam raskplapao vrata, obratio sam paznju na kvalitet: shrafova, spojnica, lima, samih reshenja za to i to, i tako dalje.

sutradan, ortak na Opel astri, klasik, zeznuo centralnu, i odemo do majstora zajedno. astra je inache 2003.

krene majstor da otvara, a ono - unutra sachuvaj boze izrada. moj auto 11 godina stariji, ima bolja reshenja, bolje spojnice, ne znam kako da objasnim, ali izgledaju daleko vishe stamena, i solidna u odnosu na ovo.

na konto te priche ide i ulubljeno krilo od ortakovog reno megana, 2005, na koje sam se naslonio sluchajno. ono plastika, ko iz kinder jajeta.


moje pitanje - jel razlog slabijih materijala, i zbrzanih reshenja stoji u procesu manufakture, izrade, i same chinjenice da ih sada namerno prave k'o da su za 3godishnju upotrebu maksimum, ili neko zaista vidi prednost u tome da materijali, i reshenja budu retardirani, a da auto izgleda mnogo lepo .. ?

neshto mi suludo ne pije pricha vodu, da su sada materijali tolko jadni, da bi auto bio lakshi, ja sa ovim mojim mogu da preletim 80 preko lezeceg, ako je zurba, ne daj boze, dok sve mislim da bi mi se Citroen C4 raspao u 50 komada, kad bi to uradio ..
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Kao prvo najpouzdaniji automobil kao i automobil sa najvecim MTBF je Toyota. Ima vecu pouzdanost nego BMW i Mercedes zajedno. to je zvanicna statistika! Drugo sve sto se sada radi na motorima je srvar finesa a ne nekih revoluciobarnih pronalazaka. Sve je to vec izmisljeno i pravilo se pre WWII, samo je bilo gabaritno i ugradjivano u borbena vozila i avione. Jedino sto elektronika sada omogucava precizniju izradu i kontrolu motora, te se time otvorila mogucnost za razne varijacije na datu temu. A cisto za neciju informaciju, vecina proizvodjaca radi iste motore vec zadnih 20-25 godina. Razlikuju se po elektronici i finesama u glavi motora, kao i po izmenjenim materijalima koji se ugradjuju!
Glavna finesa jeste glava motora i materijali koji se koriste. Klip i cilindar postoje vec vise od 100 godina.

According to the 2007 figures, ADAC found the most frequent source of breakdowns remained batteries and electrical systems, accounting for 40% of failures
Vecina kvarova na novim vozilima su sijalice i akomulatori. :d

German cars dominate 2006 ADAC reliability report
Date of publication: 2007-04-23 15:02:21
German cars are tops for reliability, according to the 2006 car breakdown report by Germany’s motoring organisation ADAC. Of the eight different vehicle categories, seven top spots are in the hands of German automakers.

The top-three performers by segment:
SMALL CARS:
1. Audi A2
2. MINI
3. Renault Modus

LOWER-MEDIUM CARS:
1. BMW 1-Series
2. Mazda3
3. Audi A3

MEDIUM CARS:
1. Audi A4
2. Mercedes-Benz C-Class
3. BMW 3-Series

EXECUTIVE:
1. Audi A6
2. Mercedes-Benz E-Class
3. BMW 5-Series

SPORTS/CONVERTIBLES:
1. Mercedes-Benz CLK
2. BMW 3-Series convertible
3. Mercedes-Benz SLK

OFF-ROAD VEHICLES:
1. BMW X3
2. Mercedes-Benz ML-Class
3. Toyota RAV4

MINI-MPV:
1. Mazda Premacy
2. Mitsubishi Space Star
3. VW Touran

MPV:
1. VW Sharan
2. VW T4/T5
3. Fiat Ducato

ADAC rates cars that are aged 1-6 years old and that have not been essentially reworked for at least three years of production, with annual registrations exceeding the 10,000-unit mark.
Ja ovde skoro nigde ne vidim Toyotu.

pogledaj ovaj link:

ADAC statistika kvarova

Ovo je statistika za polovne automobile od 1 do 6 godina. Prva mesta zauzimaju nemacka vozila. Toyota je u klasi malih automobila medju najpouzdanijim, odmah iza Audija A2.

Prema tome pricas napamet pricu koja se vrti kao svaba tralalala, kako su japanci najpouzdaniji. Pouzdani jesu, ali nista specijalno vise ili manje od nekih drugih proizvodjaca.

Obrati paznju na automobile stare 5-6 godina. Tu se vidi koji je koliko popustio. Na zadnjem mestu su Francuzi sa svojim Pezo i Reno kantama.
 
Poslednja izmena:

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
moje pitanje - jel razlog slabijih materijala, i zbrzanih reshenja stoji u procesu manufakture, izrade, i same chinjenice da ih sada namerno prave k'o da su za 3godishnju upotrebu maksimum, ili neko zaista vidi prednost u tome da materijali, i reshenja budu retardirani, a da auto izgleda mnogo lepo .. ?

neshto mi suludo ne pije pricha vodu, da su sada materijali tolko jadni, da bi auto bio lakshi, ja sa ovim mojim mogu da preletim 80 preko lezeceg, ako je zurba, ne daj boze, dok sve mislim da bi mi se Citroen C4 raspao u 50 komada, kad bi to uradio ..
Jako dobro pitanje koje i mene zanima.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Mislim da novija vozila prave od reciklirane plastike i metala koji se koristio za konzerve od koka kole. :d Ekologija na prvom mestu - save the planet. ;)

To sto Igoritza kaze ima smisla. Meni elektricni prozori rade posle 20 godina perfektno, a na novijim vozilima je to najcesci kvar.
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Mislim da novija vozila prave od reciklirane plastike i metala koji se koristio za konzerve od koka kole. :d Ekologija na prvom mestu - save the planet. ;)

To sto Igoritza kaze ima smisla. Meni elektricni prozori rade posle 20 godina perfektno, a na novijim vozilima je to najcesci kvar.
Ziva istina :)

Mislim svi znamo da ce pre Warburg,Trabant i da ne pricamo o legendarnoj VW bubi da prodju bolje u sudaru nego novija vozila,to je svima jasno,al ovi novi se sad prave sa idejom koju je Fedja vec objasnio,a i ljudi kontaju da cete da vozite normalno,a ne Destruction Derby :d:d
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ziva istina :)

Mislim svi znamo da ce pre Warburg,Trabant i da ne pricamo o legendarnoj VW bubi da prodju bolje u sudaru nego novija vozila,to je svima jasno,al ovi novi se sad prave sa idejom koju je Fedja vec objasnio,a i ljudi kontaju da cete da vozite normalno,a ne Destruction Derby :d:d
To bas nije tacno sto si napisao. U sudaru ce bolje da prodje novije vozilo ciji je kavez napravljen tako da zastiti putnike. Ako si mislio u nekom cukanju i to je pitanje. Branici na novijim vozilima su napravljeni tako da mogu da prime dosta jak udarac, a da se pri tom ne polome.

Ako se sa 64 kmh nabodes u zid, sa nekim novijim automobilom koji ima 5 zvezdica na crash testu ces se izvuci sa laksim povredama, dok u nekom krsu iz osamdesetih godina neces izvuci zivu glavu.

Ako se osvrnemo na to u cemu je autoindustrija najvise napredovala, videcemo da je zapravo pasivna bezbednost ono gde je napravljen najveci pomak. Jedan od razloga zasto su automobili danas tezi je i to.

Postoje 2 stvari koje otezavaju danasnja vozila a to su:
1. celicna ojacanja kaveza
2. velike staklene povrsine

Stakleni krov za fancy plastic fantastic automobile je tezak 80 KG!!!
DSG menjac je tezak 75 KG, a obican 35.

Razlog zasto Renault i Peugeot koriste plasticna krila nije u tezini, nego u bezbednosti. Ako nabodes pesaka plasticnim krilom, verovatno mu neces naneti prelome kakve bi dobio udarcem metalnim delom. Plastika je elasticnija u takvim situacijama.
 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
aha, kapiram. meni je ipak drazi moj metalni passat, od ovih novih plastikanera :) na kraju krajeva - sve se nadam da ce za 17 godina, kolko je moj sad star, da ce ishta od ovih 2009 automobila da se kotrlja .. :)

znam koji mi je auto sledeci za kupovinu - B4 + tuning :d
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
S druge strane, Japanci do 2000. godine nisu imali ni jedan pristojan dizel motor. Tek pojavom Toyote D4D moze da se kaze da imaju solidne dizele.
Još će ispasti da Japanci nisu ni pravili vozila.
Čije je motore koristio opel pre 2000?



Naglašavam da se u automobile ne razumem, ali zato znam da baratam sa činjenicama.

Vozio sam Golf2 1.6 dizel kupljen sa 210k već urađena generalna, vozio ga do 280k i bio pred generalnom. Prijatelj radio generalnu na 150k Golf2 1.8GTI. Prijatelj vozio neki ludilo budžen Golf2 2.0gti, nešto oko 150ks, bukvalno ga je popravljao svaki mesec. Moj stric, Golf2 1.6, vozi kao najveći penzos, nikada nisam video da je prešao 90km/h radio generalnu na 270k. Imao sam još par njih sa dvojkama i niko nije prešao preko 270k bez generalne, rekorder je moj stric.
Prijatelju ukradu Golf2. Prijatelju ukradu Golf3 ispred kuće u veoma prometnoj ulici u Zemunu. Sestra kupi novu Astru trajala je mesec dana i ukradu joj ispred zgrade u okolini Bg-a. Prijatelj, pasat karavan 2000. kupio ga na 110k vozio ga par desetina hiljda, kaže da mu je crklo sve što je moglo da crkne, uložio je u njega oko 1500e. Prijatelj, nisam siguran za godište pasat je isti kao i od ovog prethodnog samo što ima krugove na štopaljkama, pre 3 god. plaćao kasko preko 1000e. Prijatelj, Audi A6 kasko preko 1000e.

Moj Reno 19. 1993. 1400ccm. Kupljen na 239k km. Sada je na 370K. Za to vreme u njega je uloženo manje od 1000e računajući i gume. Vozimo ga ja i burazer. On uglavnom vozi lagano, ali ne penzionerski, ma da zna i da požuri. Ja vozim koliko mi auto dozvoljava da ga vozim. Često se dešavalo da idemo van Bg-a, sedne na četvoro u auto i pustimo klimu i sve to na 1400ccm. Zbog posla burazera i mojih matoraca često je auto tovaren sa 200-400kg tereta, par puta i 500kg... Hteo sam da pojasnim da je auto izuzetno maltretiran.
On ni danas ne troši ni gram ulja, vuče isto onako kako je vukao kada smo ga kupili. Garantujem da će do generalne preći još min. 50-100k. Iako je auto 93god. i mučen prilično, on je udobniji od bilo kog Golfa, Pasata, Astre, Polo-a.
Vozio sam par dana Megan 1996. 1800ccm. Prešao 390000k motor tih ne troši ni gram ulja, vuče sasvim fino.
Prijatelj prošle godine kupio novog Megana, kasko ga je koštao nešto džabe.
 
Poslednja izmena:
S

stalja

Guest
Ma jel? Vecinu stvari koje su ugradili u svoje motore su vec izmisljene davno u evropi.
Japan je do pre 70-tak godina bio test poligon za prvu atomku, a danas većina tehnike dolazi od njih. Who cares gde je izmišljen motor, danas se zna ko napreduje u tehnologiji.

Japanci su samo unapredili izume koji su odavno izmisljeni i korisceni u nekim motorima dizajniranim u Evropi. NPR. varijabilno otvaranje ventila je izmisljeno jos 1920. godine za potrebe avionskog motora. Kasnije ga je koristio Fiat, GM, Alfa Romeo, itd...
Samo su ga unapredili?

Japanci poseduju preciznost, konzistentan kvalitet i stabilne elektricne instalacije u vozilima. VTEC motor generalno je posebna prica gde se vidi koliko su unapredili postojecu tehnologiju.
Atmo sa 100 konja po litru i to bez turba. Ma jok švabo to sve izmislio :D

S druge strane, Japanci do 2000. godine nisu imali ni jedan pristojan dizel motor. Tek pojavom Toyote D4D moze da se kaze da imaju solidne dizele.
Ma joook, koji će nama hibrid auto sa 5-6l u gradu, tu su zato krompirwageni furaju tehnologiju iz 91.

U Formuli 1 su uvek iza Evropskih konkurenata, mada im dobro ide sa Toyotom, ali su i dalje iza Ferrarija i McLarena.
Tvoj golf je vidim pun F1 tehnologije :D

Jao, kenja mi se od te price o TDI motorima. Novinarska serachina koja prolazi vec vise godina. Traktor je traktor, bez obzira da li je TDI ili je HDI.
Oces da kazes da je 2.0 TDI CR zastareo agregat? 1.9 TDI je 1991. godine bio ispred svog vremena i pokazao se kao veoma pouzdan i stedljiv agregat. Ono sto su japanci pravili od dizela u to vreme je bila obicna gomila gvozdja u poredjenju sa tim TDI agregatom o kojem seru novinari kako je zastareo. To sto je neko nabudzio CR sistem i turbinu promenjive geometrije ne znaci da je napravio dobar motor. Takvih primera ima koliko hoces.

BTW, 1.9 TDI postoji u mnogo varijanti od kad je poceo da se pravi. Izmedju ostalog tu su i varijante motora sa turbinom promenjive geometrije. Najjaci 1.9 TDI je 160KS, sto je za to vreme kada je motor napravljen izvanredan uspeh.

PD sistem je takodje usavrsavan tokom vremena. Jedina zamerka TDI motorima je nesto grublji zvuk sto je posledica koriscenja PD pumpi visokog pritiska.

Trpanje kojekakvih pumpi visokog pritiska i kojekakve tehnologije koja nije dovoljno razvijena ne smatram preterano dobrim stvarima u komercijalnoj auto industriji.
Da al zato im je trebalo da padne na pamet da CR sistem treba da ima i TDI motor. Ma šta će to golfu on kad brekće ko traktor muževniji je :D

Ej bre pa ružni stilo je to furao 2001 godine i JTD motor važi za jedan od najboljih dizelaša. (čak je i famozni VAG otkupio par patenata od italijana)

Isti taj VAG kojeg pljujes kako ima zastarela tehnicka resenja i los kvalitet je izmislio "Twin Clutch Gearbox" iliti DSG. Prvo na trkackim Porsche-ima 80-tih godina, da bi kasnije prilagodio putnickim automoblima.

Drugo, nije tu samo VAG grupacija. Tu su BMW i Mercedes, a zna se kakve motore i inzenjering imaju, oduvek. Ne bih sad da nabrajam sta su sve napravili da je valjalo.
Skapiraj da ja ne pljujem wag nego nisam fanboj pa da se priklanjam svakom taboru.

Super je sve to oko DSG-a ali uglavnom tih 8ms uglavnom služe da debeli bogatuni i nesposobne po vožnji Pop zvezde koliko toliko sačuvaju motor i menjač od par desetina hiljada evra.

Ono što oću da kažem je to da pravi DSG menjač se nalazi u gran turismo automobilima. Može svako da bude šumaher po šaltanju sa njim ali definitivno je to da nije moj cup of tea. ***o tu zabavu ako ne gemblaš auto preko kvačila. Kada budem bio mator, lenj i debeo uzeću DSG :)

Svi teze ka boljem, samo se autoindustrija razvija u razlicitim pravcima u zavisnosti od politike proizvodjaca. Japanac pravi automobil koji nudi odlican kvalitet i performanse za ulozene pare i tu se zavrsava prica. U poslednje vreme se ni oni ne mogu pohvaliti preteranim kvalitetom, barem je tako prema ADAC-ovoj statistici, o broju kvarova u godini dana na 1000 automobila.
Ko se sad služi novinarskim statistikama? :D
A taj ADAC je kompetentan ko Auto Bild. Nemci ko da su izmislili automobile po njima.

A da prave ruzne automobile, prave ih.... :d Malo su se popravili u poslednje vreme, ali i dalje su ruzni.
Za boy racere japanci su super. Meni lično se svidja lexus i malo ozbiljnije japanske limuzine, ali kudikamo se zna ko je car za dizajn. (ovde se ogradjujem :D)

Fiat Stilo je kudikamo ruzniji auto od petice. Rekao bih cak da je na granici odvratnog i ruznog.... :d
Ajde? Našo si da porediš auto koji je izašao 2001 sa mk5.
Od četvorke koja je tad bila aktuelna stilo je pojam lepote. Evo slika





Golf 6 je identicna platforma kao Golf 5.
Ne bi rekao. Tehnički većinom se i slažem, ali spolja definitivno ne :)

Jel si vozio neki DSG pa znas ? DSG menjac je trenutno najbolji polu-automatik koji mozes da imas. U Audiju se to zove S-tronic ili tako nekako, a u Porscheu PDK.

Shift od 8ms ne bih rekao da je samo za devojcice, kao ni "kontrola rucka". ;) Ako ti vise preferiras kvacilo, onda te razumem.... ;)
Pomenuh stvar za kvačilo. Što se tiče te poluautomatike vozio sam selespeed alfe i stila. Odlična stvar za grad ali totalno glupa kod npr. abarth verzije stila (170 konja bačeno uzalud).

I za one što misle da su novi automobili mekani.

Oni treba da budu mekani iz proste bezbednosti prema pešacima, kavez za putnike treba da bude ojačan dok prednji deo prilikom sudara absorbuje udarnu energiju.

Ako je auto tvrd on će absorbovati energiju bez problema na putnicima pa vi vidite šta vam je zgodno :D

Evo primer

Alfista sa Alfa Romeo Club Serbia je imao žestok sudar sa Opel Omegom

Ovde navodno dolazi do problema zbog onog snimka sa testom bezbednosti. Vrata na alfi i pored užasnog stanja na krovu i limariji se i dalje bez problema otvaraju.









Iz slika pomislio bi neko da je sa ovi u alfi imali prošli gore?

Omega drajver je na intenzivnoj i dalje, a vlasnik i suvozač se voze u skoro kupljenoj alfi 147 sa nekim sitnim ogrebotinama od stakla :)
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Ziva istina :)

Mislim svi znamo da ce pre Warburg,Trabant i da ne pricamo o legendarnoj VW bubi da prodju bolje u sudaru nego novija vozila,to je svima jasno,al ovi novi se sad prave sa idejom koju je Fedja vec objasnio,a i ljudi kontaju da cete da vozite normalno,a ne Destruction Derby :d:d
Pa nisam baš siguran.


 

Igoritza

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom 9850 BE + modded Intel stock cooler
Motherboard:
DFI LP UT 790FX-M2R
RAM:
2x2GB Kingston @1033Mhz
VGA & cooler:
Gainward 4850
Display:
LG L222WS
HDD:
Samsung 250Gb
Sound:
Bernstein audio module (uz plochu)
Case:
Blueberry Igoritza edition
PSU:
LC Power 550W
Optical drives:
Mrtvi Optiarc
Mice & keyboard:
Logitech UltraX Premium + Logitech RX1000
Internet:
SBB
OS & Browser:
Windows XP SP3
Other:
home made astal, mnogo gotivan
Diabolique, ne bih se slozio sa tvojim primerom.

Moj Passat B3 92 je na 270.000 i za to vreme, ne rachunajuci udes - NIHSTA se, osim pakni koje su se izlizale, i osim zadnjeg levog prozora nije pokvarilo.

Komshijin Golf 3 je na 380.000 i dalje mu ne sledi generalna.

a tek ovi proizvedeni od 95 pa do 2001 su tenkovi. Oktavie i Passat-i, B5ice, idu bez problema do 500k bez prve generalne, to ti garantujem, to pitaj kog god da vozi neki od ta dva modela.
 

bungynik

PCAXE Member
Učlanjen(a)
27.08.2009.
Poruka
132
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core2Duo E8400 + Xigmatek HDT-D1284 poliran + Gelid GC-2 pasta
Motherboard:
Asus P5Q-E
RAM:
4Gb Kingston HyperX KHX8500D2T1K2/4G 1066Mhz Extended hetasinks
VGA & cooler:
Asus EN9800GX2 TOP
Display:
Asus VH242H 24" WIDE, 1920x1080 (16:9), Full HD 1080P
HDD:
4xWD750Gb RE2 + 2xWD500Gb RE3 + WD500Gb Black
Sound:
Creative AudigyII Platinum eX
Case:
Lian Li PC-71 Full Tower (Enermax front Multipanel)
PSU:
Chieftec APS-750C
Optical drives:
Optiarc AD-7200A
Mice & keyboard:
Gigabyte GM-M8000 Laser Gaming Mouse, MS Sidewinder X6 keyboard
To bas nije tacno sto si napisao. U sudaru ce bolje da prodje novije vozilo ciji je kavez napravljen tako da zastiti putnike. Ako si mislio u nekom cukanju i to je pitanje. Branici na novijim vozilima su napravljeni tako da mogu da prime dosta jak udarac, a da se pri tom ne polome.

Ako se sa 64 kmh nabodes u zid, sa nekim novijim automobilom koji ima 5 zvezdica na crash testu ces se izvuci sa laksim povredama, dok u nekom krsu iz osamdesetih godina neces izvuci zivu glavu.

Ako se osvrnemo na to u cemu je autoindustrija najvise napredovala, videcemo da je zapravo pasivna bezbednost ono gde je napravljen najveci pomak. Jedan od razloga zasto su automobili danas tezi je i to.

Postoje 2 stvari koje otezavaju danasnja vozila a to su:
1. celicna ojacanja kaveza
2. velike staklene povrsine

Stakleni krov za fancy plastic fantastic automobile je tezak 80 KG!!!
DSG menjac je tezak 75 KG, a obican 35.

Razlog zasto Renault i Peugeot koriste plasticna krila nije u tezini, nego u bezbednosti. Ako nabodes pesaka plasticnim krilom, verovatno mu neces naneti prelome kakve bi dobio udarcem metalnim delom. Plastika je elasticnija u takvim situacijama.
Imas i starijih automobila koji su odlicno konstruisani da zastite putnike u njemu, ali ne i putnike i pesake koji trpe udarac. Primer za to je Passat B2, koji je, zahvaljujuci izuzetni cvrstoj konstrukciji i poduzno postavljenom motoru, bio veoma bezbedan za one koji se voze u njemu, ali je redovno ubijao one koje udari cak i u situacijama kada do toga ne bi trebalo da dodje. Isti je slucaj bio i u Indi-car formuli, kada su pravili izuzetno svrste automobile, pa je prilikom sudara auto imao ponasanje penetracijskog projektila. Vozac bi bio sacuvan, ali onaj drugi bi bio samleven sa autom. Posle nekoliko smrtnih slucajeva su promenili propise o konstrukciji bolida.

Firstly, the company is Warranty Direct, and their reliability index can be found here. Secondly, congratulations to the Honda Accord which ranked at number one, and to Honda, Nissan and Toyota who all managed two cars in the top 10. Thirdly, congratulations to the Japanese automotive industry which supplied every car in the Top 10, and an amazing 16 of the Top 20. The highest placed non-Japanese model was the British built Jaguar X-Type in 13th with the mighty German automotive industry first appearing at number 25.
Volvo’s S/V40 was the highest placed Swedish manufacturer in 15th, with the nation’s most popular manufacturer, Ford, delivering its best ranked model, the Ka, in 22nd. Hyundai’s Lantra was the **** of the Koreans and the Citroen Xsara was the best-placed French model at number 26.
And a very special mention to Toyota - Toyota has an ambition to become the world's largest motor company and on the results of this survey, it fully deserves to get there. It scored as well as any other manufacturer in the top ten cars with two contenders, but also took eleventh spot with the Lexus IS 200, fourteenth with the Landcruiser, 19th with the Carina E, and 21st with the Lexus 400 - six cars in the top 21 represents a fantastic effort but a look down the list confirms what we'd always suspected - they have been building the most reliable cars for a long time - long product lines such as the Celica and Corolla are also there. Those cars have been produced for 30 years in vast numbers - it's not just one very reliable model here and there - .
Mani ADAC... njih niko ne uzima za ozbiljno, niti iko u svetu navodi njihove rezultate i misljenje. Waranty direct je jedini pouzdani izvor koga navode svi u svetu... od Amerikanaca, preko Azijaca do Evropljana!
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Još će ispasti da Japanci nisu ni pravili vozila.
Čije je motore koristio opel pre 2000?
Kao i posle 2000, Saab-ove motore. Dizel motori, onaj 1.7 i 2.5 su bili Isuzu, taj 2.5tds je takodje bio i u BMW-u, s'obzirom da BMW nije ni imao svoje dizel motore sve do pojave 3.0d u '99-toj godini. Inače, jeste Isuzu japanski proizvodjač ali je takodje GM-om. A taj 2.5tds je bio vrlo... "dobar", jer je tako, povremeno, imao običaj da s***e blok, ej BLOK! motora... dobar drugar je imao 525tds '98 godište koji je to doživeo.

Toyotin 4runner, LandCruiser, Hillux su najbolja teretna(džipovi) ikada napravljeni. Moje lično mišljenje...

Japan je do pre 70-tak godina bio test poligon za prvu atomku, a danas većina tehnike dolazi od njih. Who cares gde je izmišljen motor, danas se zna ko napreduje u tehnologiji.

Samo su ga unapredili?

Atmo sa 100 konja po litru i to bez turba. Ma jok švabo to sve izmislio :D
Koji to japanski motor je atmosferski i ima 100konja po litri, svega ti?
Odakle ti ovaj podatak?! Jedini koji je imao takve atmosferske motore je bio BMW, koji su se ugradjivali u stare M3, M5 modele.

1986-1992
e30 2.3l - 215hp
e30 2.5l - 238hp

1992-1999
e36 3.0l - 286hp
e36 3.2l - 321hp

e46
2000-2006
The E46 M3, first introduced in October, 2000, appeared worldwide with the new 3.2 L S54 M-tuned engine. At the time of the car's introduction, this engine had the highest specific output naturally aspirated engine ever made by BMW, producing 343 horsepower (256 kW) and 365 N·m (269 lb·ft).
Kao što možeš i sam da izračunaš... to je više od 100hp po litri. Japanci nemaju takve motore. Njihovi turbo motori su sa bolesnim HP po litri, kao i onaj Vankel, Mazdin motor. (btw, najveći akcionar Mazde je Ford :P )

Ma joook, koji će nama hibrid auto sa 5-6l u gradu, tu su zato krompirwageni furaju tehnologiju iz 91.
Iako si ti bio sarkastičan... ja se slažem sa ovom konstatacijom, ne trebaju nam! Bolje kupiti onaj VW Polo bluemotion koji je def. štedljiviji od te Toyote Prius(a te baterije koje se ugradjuju u Prius, naučno dokazano zbog načina proizvodnje, transporta itd... prave veću štetu nego Range Rover!)

A taj ADAC je kompetentan ko Auto Bild. Nemci ko da su izmislili automobile po njima.
ADAC nije uopšte tako subjektivan koliko ti pokušavaš da navedeš. Poslednjih 10-15 godina medju top10 automobila po pouzdanosti i bezbednosti se uvek nalazila bar jedna Toyota i Honda. Takodje, nekoliko puta su proglasili Yaris za auto godine, što ne ide niti malo u prilog tvojoj konstataciji. Vrlo su objektivni i barem meni, deluju vrlo ozbiljno i verodostojno.

Btw, slažem se da je Stilo daleko lepši auto od Golf-a IV, takodje da je Grande Punto lepši od Polo,Lupo itd...

Omega drajver je na intenzivnoj i dalje, a vlasnik i suvozač se voze u skoro kupljenoj alfi 147 sa nekim sitnim ogrebotinama od stakla :)
Nije baš cool stavljati smajli posle ovakve rečenice... čovek je, očigledno, baš na***ao.(Siguran sam da ti to nije bila namera, zato samo sam želeo da ti skrenem pažnju)
Alfe se baš i nisu pokazale kao bezbedni automobili.

Ah da... čisto informativno, radije bih imao herpes nego gnojfa(golfa), što otprilike važi i za sve ostale automobile koje proizvodi VAG(uključujući i Lambo, Bentley...). Bio i ostao BMW&Ferrari fan/vozač/zaljubljenik! :D

Zaboravih da dodam... koji je proizvodjač automobila napravio auto koji ide preko 400km/h, može da se vozi sasvim normalno, sa običnom vozačkom dozvolom, 1001hp itd? Jedino nešto pozitivno što Vagen napravi u poslednjih 10godina(pored prelaska na common-rail dizele, iako su isti izmišljeni pre nekih 2000godina :P )

Godinama već govorim da je ovo zemlja Golfa i Nokije.
S'tim na umu nikada ne bih uzeo jedno od ta dva. :P
 
Poslednja izmena od urednika:

Shiki

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.609
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
.
RAM:
4GB DDR3 1066MHz
Display:
LG LC55 42"
HDD:
Kingston V+ 128GB|WD GREEN 1TB (Icy Box)| 160GB WD Passport
Sound:
Logitech Z5500
Mice & keyboard:
Apple Magic Mouse|Apple Wireless Keyboard
Internet:
Cable 8096/384
OS & Browser:
Snow Leopard 10.6.6 :)
Other:
Macbook White Unibody
Koji to japanski motor je atmosferski i ima 100konja po litri, svega ti?
Odakle ti ovaj podatak?! Jedini koji je imao takve atmosferske motore je bio BMW, koji su se ugradjivali u stare M3, M5 modele.

1986-1992
e30 2.3l - 215hp
e30 2.5l - 238hp

1992-1999
e36 3.0l - 286hp
e36 3.2l - 321hp

e46
2000-2006


Kao što možeš i sam da izračunaš... to je više od 100hp po litri. Japanci nemaju takve motore. Njihovi turbo motori su sa bolesnim HP po litri, kao i onaj Vankel, Mazdin motor. (btw, najveći akcionar Mazde je Ford :P )
Opet ista prica, BMW, pa BMW, pa BMW, samo BMW i BMW jedino zna da napravi auto ... Evo jedan primer iz glave, a mislim da bi mi google svakako pomogao, ali poshto spremam ispit mrzi me da trazim ;)

http://automobiles.honda.com/s2000/specifications.aspx

:wave:
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
I BTW SAAB koristi Fiatove dizel motore. TiD je isto što i JTD i MultiJet ;)
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Opet ista prica, BMW, pa BMW, pa BMW, samo BMW i BMW jedino zna da napravi auto ... Evo jedan primer iz glave, a mislim da bi mi google svakako pomogao, ali poshto spremam ispit mrzi me da trazim ;)

http://automobiles.honda.com/s2000/specifications.aspx

:wave:
Dzaba Japancima sve, kad nisu iz evrope, kod mene uvek Evropski auto ima prednost nad drugima, bash pre par dana sedim sa kevom u autu (u BGD) cekali caleta da se vrati i prodje nova Honda Accord i keva kao bash je lep auto, ja reko jeste al nije kao ova dva shto sad stizu, a ono nova BMW 5ica, i odma posle njega Volvo S60. Ok su Japanci, al nisu evropljani ;)
 
Poslednja izmena:

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
Dzaba Japancima sve, kad nisu iz evrope, kod mene uvke Evropski auto ima prednost nad drugima, bash pre par dana sedim sa kevom u autu (u BGD) cekali caleta da se vrati i prodje nova Honda Accord i keva kao bash je lep auto, ja reko jeste al nije kao ova dva shto sad stizu, a ono nova BMW 5ica, i odma posle njega Volvo S60. Ok su Japanci, al nisu evropljani ;)
:eek::eek: kakav komentar :(
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Zao mi je, ali tako je. Respekt za neka japanska kola kao shto su Lancer ili Impreza, al definitivno prednost dajem evropskoj auto industriji i generalno svim evropskim stvarima ;)
 

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
Ok,tvoje misljenje,kod mene je misljenje bas obrnuto,ja verujem da jedino japanci prave da bi to trajalo,dok vecjina ostalih pravi sa predodredjenim radnim vekom,takodje mi je nepojmljivo da japanci izjajare oko necega,dok me kod drugim zemalja to ne bi zacudilo.Japancima je i dalje bitno ono sto vise u svetu ne postoji a to je cast,sve sto rade/prave rade casno.
Koliko i da li gresim cju vam recji (~1god) kada kupim vozilo iz mog potpisa :D
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Ok,tvoje misljenje,kod mene je misljenje bas obrnuto,ja verujem da jedino japanci prave da bi to trajalo,dok vecjina ostalih pravi sa predodredjenim radnim vekom,takodje mi je nepojmljivo da japanci izjajare oko necega,dok me kod drugim zemalja to ne bi zacudilo.Japancima je i dalje bitno ono sto vise u svetu ne postoji a to je cast,sve sto rade/prave rade casno.
Koliko i da li gresim cju vam recji (~1god) kada kupim vozilo iz mog potpisa :D
Tu si verovatno upravu, svako japansko vozilo je dugovechno. Jeste da mislim da ni shvabe ne kasne puno na tom polju. Shto se tvog potpisa tiche verujem da ce da te sluzi dobro, ako moze reli da izgura moce i beogradske ulice :d Jeste da ja kupujem takav auto uzeo bi Lancera poshto mi je nekako blizi srcu ;)

:wave:
 

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
U Srbiji ima svega par lancera EVO,od njih oduzmi one koji valjaju,ja sam samo jednog video da valja,ulica iznad MCa na slaviji,EVO VII,beli,bruka sredjen,ali on je jedan :D...Mada imam krv da propljujem dok budem nasao valjanu Imprezu,ali otom potom.
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
^
Znaš li koliko srče Impretza?
Možda se ipak odlučiš za Hondu S2000 :)
 

misticx

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
957
Rezultat reagovanja
20
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
MacBook 12" 2017
CPU & cooler:
AMD TR2 2920X @4.3GHz @ EK-FB ASUS X399 Monoblock & 2 x EK-CoolStream SE 360 @ Corsair LL120 RGB
Motherboard:
ASUS X399 ROG ZENITH EXTREME
RAM:
32GB DDR4 CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 Ti OC Edition
Display:
27" ASUS VG278Q 144Hz + 27" ACER V276HL + 27" LG 4K UK650-W
HDD:
Samsung 950PRO 512GB M.2 NVMe + 2x Samsung 860 EVO 1TB + 2x Samsung 850 EVO 250GB & QNAP 12TB
Sound:
Logitech Z-5500 Digital & Razer Mano' War 7.1 Wireless
Case:
NZXT H9 Flow
PSU:
EVGA SuperNOVA 850 G2 850W
Optical drives:
none
Mice & keyboard:
Razer Lancehead TE @ Razer Gigantus & Corsair Vengence K90
Internet:
SBB 100/10Mb
OS & Browser:
Windows 10 x64 Pro
Znam,znam
20-25 (kad se przi afkors) :)
u gradu oko 15-16
 
Vrh