drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ma jel? Vecinu stvari koje su ugradili u svoje motore su vec izmisljene davno u evropi.Inženjering je uvek na strani japanaca.
Japanci su samo unapredili izume koji su odavno izmisljeni i korisceni u nekim motorima dizajniranim u Evropi. NPR. varijabilno otvaranje ventila je izmisljeno jos 1920. godine za potrebe avionskog motora. Kasnije ga je koristio Fiat, GM, Alfa Romeo, itd...
Japanci poseduju preciznost, konzistentan kvalitet i stabilne elektricne instalacije u vozilima. VTEC motor generalno je posebna prica gde se vidi koliko su unapredili postojecu tehnologiju.
S druge strane, Japanci do 2000. godine nisu imali ni jedan pristojan dizel motor. Tek pojavom Toyote D4D moze da se kaze da imaju solidne dizele.
U Formuli 1 su uvek iza Evropskih konkurenata, mada im dobro ide sa Toyotom, ali su i dalje iza Ferrarija i McLarena.
Jao, kenja mi se od te price o TDI motorima. Novinarska serachina koja prolazi vec vise godina. Traktor je traktor, bez obzira da li je TDI ili je HDI.Nemac radi po principu, ne diraj dok ne postane zastareo (TDI motori npr.)
Oces da kazes da je 2.0 TDI CR zastareo agregat? 1.9 TDI je 1991. godine bio ispred svog vremena i pokazao se kao veoma pouzdan i stedljiv agregat. Ono sto su japanci pravili od dizela u to vreme je bila obicna gomila gvozdja u poredjenju sa tim TDI agregatom o kojem seru novinari kako je zastareo. To sto je neko nabudzio CR sistem i turbinu promenjive geometrije ne znaci da je napravio dobar motor. Takvih primera ima koliko hoces.
BTW, 1.9 TDI postoji u mnogo varijanti od kad je poceo da se pravi. Izmedju ostalog tu su i varijante motora sa turbinom promenjive geometrije. Najjaci 1.9 TDI je 160KS, sto je za to vreme kada je motor napravljen izvanredan uspeh.
PD sistem je takodje usavrsavan tokom vremena. Jedina zamerka TDI motorima je nesto grublji zvuk sto je posledica koriscenja PD pumpi visokog pritiska.
Trpanje kojekakvih pumpi visokog pritiska i kojekakve tehnologije koja nije dovoljno razvijena ne smatram preterano dobrim stvarima u komercijalnoj auto industriji.
Isti taj VAG kojeg pljujes kako ima zastarela tehnicka resenja i los kvalitet je izmislio "Twin Clutch Gearbox" iliti DSG. Prvo na trkackim Porsche-ima 80-tih godina, da bi kasnije prilagodio putnickim automoblima.
Drugo, nije tu samo VAG grupacija. Tu su BMW i Mercedes, a zna se kakve motore i inzenjering imaju, oduvek. Ne bih sad da nabrajam sta su sve napravili da je valjalo.
Svi teze ka boljem, samo se autoindustrija razvija u razlicitim pravcima u zavisnosti od politike proizvodjaca. Japanac pravi automobil koji nudi odlican kvalitet i performanse za ulozene pare i tu se zavrsava prica. U poslednje vreme se ni oni ne mogu pohvaliti preteranim kvalitetom, barem je tako prema ADAC-ovoj statistici, o broju kvarova u godini dana na 1000 automobila., a japanac napravi i uvek teži ka boljem.
A da prave ruzne automobile, prave ih.... Malo su se popravili u poslednje vreme, ali i dalje su ruzni.
Fiat Stilo je kudikamo ruzniji auto od petice. Rekao bih cak da je na granici odvratnog i ruznog....Da vw ne pravi ružne automobile je čist primer golf 5, nit lep nit ružan već prosečan (a proizvodnja koštala boga oca) i uopšte se nije zadržao na tržištu ko mk4 npr već je imao kraći vek proizvodnje nego fiat stilo npr. (koji je jedan od fiatovih promašaja)
Golf 6 je identicna platforma kao Golf 5.
Jel si vozio neki DSG pa znas ? DSG menjac je trenutno najbolji polu-automatik koji mozes da imas. U Audiju se to zove S-tronic ili tako nekako, a u Porscheu PDK.DSG menjač je za devojčice
Shift od 8ms ne bih rekao da je samo za devojcice, kao ni "kontrola rucka". Ako ti vise preferiras kvacilo, onda te razumem....
Poslednja izmena: