Nije to najgore, već odnos broja članova i postavljenih tema u tom sektoruJel dovoljno napisati da na Renault forumu Srbija, najveci broj pitanja i poruka ima deo sa tehnickim problemima?
Sta fali, npr neki Citroen VTS - Večito Traži ServisNeki Pežo, Reno, Citroen?
Joj kako mi se skupilo već materijala da tako opletem po francuzima, biće jedno 10000 karaktera teksta, samo da se odlučim da krenem...
Pa nije bas tako. Focus je od novijih najbolje ocenjen Ford, slobodno uzimaj u razmatranje. Gledaj TDCi.Opcija je Ford Focus karavan 2001. god, ali o tim fordovima nisam čuo nigde lepu reč.......
Osim od mene
Iako sam Renault fan i vlasnik cetvorke legendarne oni su krajnje za'ebani kao polovna opcija.. imali su i savrsene serije ali i serije sa nekim tripovima.
Izvalite ovo, ima 3 dela
406 je zadnji pristojan Peško. Tu spada i 306, kojekakvi S16 modeli koji su vrlo zanimljivi automobili.Retki su dobri francuzi... npr Pežo 406 je sasvim OK, znam ih par sa 2.0HDi 90KS motorom, održavani, oko 10g stari (restyling modeli), prešli 150-250.000km, i služe svoje gazde odlično... Jako malo problema imaju s njima, komforni, prostrani porodični automobili, relativno mali potrošači za tu veličinu limuzine, karoserija još uvek u odličnom stanju itd...
To sto se vozi na ulici i na WRC-u nema veze jedno s drugim.Ne znam, meni je kul Citroen C4, valjda zbog wrc-a
Meni je R4 totalno nenormalan auto. Najjače su mu one kuke na krilima za šlep. U vreme kad smo bili klinci bila je fora da su to "ručke" da se uhvatiš kada kenjaš.Dodao bih samo jos kod R4 : jeftino odrzavanja i intervencije koje moze skoro svako da odradi sam, sasija,zastitni lim ispod motora, klirens od 18cm i M+S gume= off road
Moj matori je vozio R4 TL 850 kubika, dva komada smo imali kad sam bio klinac. Motor je zaista izdržljiv, menjač je ekstra i super je proračunat za taj motor, a trapovi su dosta osetljivi, a i zadnji kad istruli auto, a prostora baš ima dosta za tako mali auto, naročito pozadi. Jedino što je auto ovako kao limenka, mada to ima neki svoj šmek.Jeste tanak lim a moj je izdrzao do prosle zime kada je pocela da hvata korozija po krilima.. sanirace se to uskoro. Motor i menjac su neverovatno pouzdani, to je opste poznato. A o tovarnom prostoru da ne pricam, to + krovni nosac..= evo
ma sta kazesTo sto se vozi na ulici i na WRC-u nema veze jedno s drugim.
ovo je još boljeMegisha,
divi ovaj, sa sve felnicama
http://www.polovniautomobili.com/oglas1719476/fiat_marea_19_jtd_elx/