| Vesti | Softver | Tetris na PlayStation-ov način
Softver

Tetris na PlayStation-ov način

Tetris

Razvojni tim iz Sony-ja je odlučio da predstavi novi projekat na čelu sa poznatim japanskim gejming dizajnerom Tetsuya Mizuguchi-jem, koji iza sebe ima projekte poput Rez, Child of Eden, kao i Space Channel 5.

Naime, Tetris Effect igra je nazvana po stvarnom fenomenu (takođe poznatom kao Tetris Sindrom), koji se odigrava kada osoba posveti toliko vremena i pažnje na neku aktivnost, i ona polako počinje da opseda šablonski misli, mentalne slike, kao i snove korisnika.

Samim tim, prema rečima developera, Tetris Effect pojačava taj immersive efekat time što vas okružuje potpuno trodimenzionalnim svetom koji osluškuje i reaguje onako kako vi igrate.

Muzika, pozadine, zvuci, specijalni efekti, sve, uključujući i same Tetris blokove, pulsira, igra, trese se i eksplodira u savršenoj sinhronizaciji sa vašim načinom igranja.

Pored toga, tu su još i trideset različitih nivoa poput okeana, svemira, kao i „bilo gde drugde“, kao i modovi poput maratona, ultra i sprint, kako navodi razvojni tim PlayStation-a. Tetris Effect-ov Zone dodatak omogućuje da zaustavite vreme time što ćete ući unutar Zone-a gde ćete moći da počistite ostatak blokova ili pak izađete iz zamušene situacije koja bi vam prebrzo završila partiju. Igra će biti predstavljena krajem jeseni, a u ponudi će biti i demo pre toga. Na PS4, developer Enhance obećava 4K rezoluciju, kao i 60 frejmova po sekundi.

 

 

Izvor: Tetris Effect

 

Komentarišite na forumu