| Vesti | Softver | Google otvara kancelariju za Jadransku regiju
Softver

Google otvara kancelariju za Jadransku regiju

google

Beograd, 1. juna 2011.Google je najavio širenje poslovanja u Jadranskoj regiji koja uključuje i tržište Srbije. Otvaranjem kancelarije u junu 2011. godine u Zagrebu, Google želi da unapredi ponudu proizvoda, omogući bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rešenja oglašavanja za klijente i partnere u Srbiji i regiji. Zagrebačka kancelarija kompanije Google, na čijem je čelu Joško Mrndže, uz tržište Srbije, biće zadužena i za tržišta Hrvatske i Slovenije.

 

01_T

 

Ovaj potez je u skladu sa strategijom kompanije Google koja se zasniva na aktivnoj pomoći pojedincima i kompanijama kako bi ostvarili korist od razvoja Interneta. Nakon ograničene prisutnosti u Srbiji i regionu tokom prethodnih godina, zagrebačka kancelarija će neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da ostvare profit od razvoja digitalne ekonomije.

 

„Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtevniji, ali i sve aktivniji u svom ,online’ angažmanu. Kompanija Google je to prepoznala i nastoji da ponudi najbolje inovativne online alatke na lokalnom jeziku. Isto važi i za kompanije koje posluju u ovoj regiji. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se razvijanjem prisutnosti na internetu nude lokalnim kompanijama, a mi smo tu da pomognemo u realizaciji tih mogućnosti“ izjavio je Joško Mrndže, direktor kompanije Google za Jadransku regiju.

 

02

 

Google je lokalnim potrebama prilagodio već petnaestak proizvoda namenjenih pojedincima i kompanijama na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi proizvodi koji su namenjeni olakšavanju poslovanja. Namera kompanije Google je da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim kompanijama.

 

S obzirom da broj korisnika koji na internetu traže informacije raste, Google pretraživač može poslužiti i kao pokazatelj najnovijih trendova i ekonomske dinamike. Google nudi posebnu besplatnu alatku za informaciju o trendovima pretraga: Insights for Search ili Google Trends. Kompanije tako mogu da saznaju koji se pojmovi najčešće pretražuju i prema tome prilagode svoje internet kampanje ili web stranice kako bi što bolje odgovorili potrebama potrošača ili korisnika.

 

S obzirom da se oglašavanje na internetu dokazalo kao efikasno i sve popularnije, Google nudi nekoliko opcija za lokalne kompanije. U cilju povećanja vidljivosti i koristi od oglašavanja na internetu, na raspolaganju je relevantno oglašavanje u pretraživaču – Google AdWords – koji prikazuje oglase povezane s korisnikovim upitom u pretraživaču Google. Za dodatnu zaradu, priključivanjem Google Content Network – Google AdSense – može se unovčiti sadržaj vlastite web stranice, prikazivanjem relevantnih Google oglasa na njoj. Google nudi i savete kompanijama kako na najbolji način koristiti AdWords na svojim blogovima na srpskom jeziku http://adwords-rs.blogspot.com.

 

Otvaranjem kancelarije u Zagrebu, Google želi da proširi svoju podršku lokalnim kompanijama, i veoma se veseli proširenju poslovanja u Jadranskoj regiji.

 

Izvor : Google

 

Komentarišite na forumu

 

Tagovi