CCP Games, kompanija koja stoji iza MMO naslova EVE Online, je potvrdila u svom saopštenju da će koristiti Unreal Engine 4 kao ekskluzivni alat za razvoj svojih neobjavljenih projekata.
Razvojni timovi CCP-a globalno koriste prednosti kod funkcionalnosti UE4, od fluidne integracije nezavisnih sistema sa plug-inovima i modulima do poboljšane mreže i cross-platform podrške.
„Iako je CCP Games koristio verzije Unreal Engine-a više od 10 godina na različitim projektima, Unreal Engine 4.20 ima ogromna poboljšanja“, rekao je Bing Xi, direktor razvoja u CCP Shanghai.
„Najnovija poboljšanja UE4-a, poput novog Niagara VFX editora, spadaju u brojne mogućnosti koje omogućavaju razvoj igre efikasnijim putem.“
Korišćenje Unreal Engine 4 u razvoju svih svojih predstojećih igara omogućava CCP-a studijima da planiraju budućnost uz kultivaciju zajedničkog znanja o endžinima. U kombinaciji sa sposobnošću endžina da olakša prelazak igara na različite platforme, UE4 omogućava CCP-u da ostane relevantan za platforme.
„Rad sa Epic Games uz korišćenje njihovog izvornog koda koji je otvoren za sve Unreal programere, odličan je i za AAA i za indie studije, zahvaljujući velikom broju dostupnih opcija podrške“, rekao je James Dobrowski, izvršni producent na nenajavljenom akcionom-MMO koji se kreira u CCP London.
„UE4-ov Blueprint sistem omogućava nam da predstavimo brže prototip i brzu iteraciju, a AAA veze svetske klase omogućavaju nam da se fokusiramo na izradu odličnog gameplay-a i zapanjujuće lepih svetova.“
Izvor: CCP Games
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar