\
Krajnje neobičan početak kampanje poslednjeg operativnog sistema Microsoft Windows7, primećen je u Japanu. U saradnji sa popularnim Burger King-om, dolazi nam Windows7 Whopper. U severnoj Americi, promocija Windows 7 je takođe izražena u vidu takozvanih kućnih zabava koje su organizovane u lokalnim prodavnicama, što opet ako se prisetimo predhodnih promocija, nije bio slučaj.
Kako bi doslovce ispratio kampanju, ovaj sendvič sadrži tačno sedam odrezaka dok je visina regularnog sendviča bila nešto niža, a dodeljena cena za ovaj proizvod je 777 jena. Ova kampanja se drastično razlikuje od predhodnih koje su bile više tradicionalnog karaktera, što se možemo prisetiti kada je u pitanju Vista ili neki predhodni Windows operativni sistemi. Primećujemo da je jaka želja Microsoft-a da kod svojih korisnika, i onih koji to mogu biti, stekne još više na popularnosti i da preokrene svoj imidž.
Izvor: Guru3D
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar