| Vesti | Softver | AI predviđa publiku filma po trejleru
Softver

AI predviđa publiku filma po trejleru

AI

Istraživači iz 20th Century Fox su proizveli sistem dubinskog učenja koji može predvideti ko će najverovatnije gledati film zasnovan na trejleru za isti.

Zahvaljujući sistemu obuke koji povezuje stotine trejlera sa evidencijama o posećenosti filmskih ostvarenja, AI može povezati vizuelne elemente u trejlerima (kao što su boje, lica, pejzaži i osvetljenje) i samu izvedbu filma za određene demografske grupe.

Trejleri sa određenim elementima mogu odgovarati drugačijoj publici.

Kako kompanija navodi, pristup dubokog učenja je laganim korakom počeo da deluje u stvarnim uslovima.

Dok je Fox koristio postojeće filmove kao merilo, imao je i uspeh koji predviđa učinak budućih filmova.

Naravno, vizuelni znaci u novom filmskom trejleru dali su ideju o tome kakvo bi bilo prisustvo publike nekoliko meseci kasnije.

Ovakva metoda nije bez nedostataka, kako na primer, ne snima temporalne informacije (Fox je naveo kao primer eksploziju nakon jurnjave automobilima), i to bi idealno kombinovalo video i tekstualne opise kako bi dobili potpuniji smisao priče.

Međutim, Fox nije stidljiv oko praktičnih primena. AI bi mogao da pomogne studijima da kreiraju trejlere za koje će znati da će privući ciljanu publiku, bez obzira da li se radi o neformalnim posetiocima bioskopa koji preferiraju blockbuster-e, ili ljubiteljima koji žele nešto neuobičajeno. Možda ćete videti trejlere koji puštaju određene slike kako bi povećali šanse da ćete kupiti karte.

 

AI 01

 

Izvor: 20th Century Fox

 

Komentarišite na forumu…

Tagovi