| Vesti | Ostalo | Lenovo pokreće partnerski portal za EMEA region
Ostalo

Lenovo pokreće partnerski portal za EMEA region

Lenovo portal EMEA

Kompanija Lenovo je na forumu Canalys Channels najavila da će pokrenuti novi jedinstveni partnerski portal za EMEA region (Evropa, Bliski Istok i Afrika). Novi portal će imati interfejs koji je jednostavan za korišćenje i predstavljaće mesto gde će partneri kompanije moći da dobiju neophodnu podršku i informacije. Novi partnerski portal kompanije Lenovo će omogućiti partnerima da na jednom mestu, brže i jednostavnije, dobiju specijalne cene za PC računare i servere, pomažući im da brže odgovore na nove poslovne prilike.

Novi portal je pokrenut da bi na jednom mestu bile objedinjene sve funkcije marketing sektora, poslovnih kanala, upravljanja poslovnim planovima i treninzima, uz jednostavno povezivanje i navigaciju, kao i najmodernije poslovne alate.

Ovaj portal predstavlja centralno mesto gde poslovni partneri mogu da imaju pristup personalizovanim komandnim tablama, najnovijim lokalizovanim vestima i važnim podacima o svojim profilima, informacijama o poslovnim kontaktima, kao i brojnim drugim alatima za pretragu resursa. 

Novi portal od 4. novembra zamenjuje Lenovo partnersku mrežu (LPN) koja obuhvata i nekoliko drugih web sajtova sa zasebnim profilima i korisničkim interfejsom. Više od 30 jedinstvenih web sajtova koji su bili neophodni za svakodnevno dobijanje informacija, sada je smanjen na samo jedan sajt, dok će korisnicima po prvi put biti omogućeno da jednim prijavljivanjem na profil pristupe različitim povezanim alatima. Zahvaljujući inovativnoj navigaciji i dizajnu koji je optimizovan za različite uređaje, novi Lenovo partnerski portal će omogućiti partnerima jednostavan pristup svim neophodnim informacijama putem PC računara, tablet uređaja ili mobilnih telefona.

 

Lenovo portal EMEA 1 T

 

Novi sistem će obezbediti partnerima komandne table sa personalizovanim i kompanijskim informacijama, ciljevima i akcijama koje mogu biti prilagođene prema potrebama partnera. Pored toga, sistem sadrži i novi alat za kobrending, za jednostavnije sprovođenje zajedničkih marketing akcija. Sistem je takođe opremljen novim alatom za pretragu marketing sadržaja koji omogućuje korisnicima da za samo nekoliko sekundi pronađu fotografije, specifikacije i druge podatke. Novi portal će sadržati i opciju za odabir načina za kontaktiranje putem elektronske pošte, telefona i novog chata, pored već postojećih kompanijskih kanala za EMEA region, kao što su Linked-in (Lenovo Partner Community) i Twitter (@LenovoPartnerCommunity).

 

Lenovo portal EMEA 2

 

Novi portal je fokusiran na edukaciju korisnika o funkcionalnim karakteristikama koje mogu biti od koristi za prodaju i marketing u EMEA regionu, kao i individualnim funkcijama, i partnerima pruža mogućnost da pohađaju određene kurseve. Trening sektor na web sajtu podrazumeva sveobuhvatne grafičke vodiče i dodatne materijale, kao i korporativnu marketing podršku.

 

Izvor: Lenovo

 

Komentarišite na forumu