Kaspersky Lab, jedna od vodećih kompanija za razvoj i upravljanje sigurnosnim rešenjima, je počastvovani dobitnik međunarodne nagrade ”B2” za 2012. godinu koju dodeljuje BMA tj. Poslovno marketing udruženje (BMA – Business Marketing Association).
Marketinška kampanja kompanije Kaspersky Lab „Budite spremni za ono što sledi“ dobila je nagradu „Nagrada za izuzetnost“ u integrisanoj marketing kategoriji na dodeli „B2 Nagrade”, ispred velikih svetskih IT imena. „Budite spremni za ono što sledi“ jeste B2B kampanja sa temom kišobrana koja se uspešno koristila za predstavljanje proizvoda Kaspersky Endpoint Security 8, Kaspersky Security Center 9 i za Kaspersky Security za virtuelizaciju. Osmišljena je da rukovodi poslovnim i tehnološkim poteškoćama sa kojima se suočavaju kompanije svih veličina na dnevnoj osnovi i da probude svest o tome kako Kaspersky Lab B2B rešenja mogu da eliminišu te poteškoće. Kampanja se sastojala iz skupa različitih potrošački orijentisanih sadržaja i distribuirala se putem integrisanih medija kao što su oglašavanje, internet i e-mail marketing, društveni mediji, PR, webinari, događaji i multi-jezički mikrosajtovi.
Izvor: Kaspersky
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar