Kako su uz crowdfunding realizovani brojni projekti, uz njih dolaze i brojni rizici kao što su brojna odlaganja projekta usled raznih nepredviđenih okolnosti, ili u najgorem slučaju, prekidanje celokupne kampanje.
Da se korisnici ne bi dovodili u ovakve neprijatne situacije, tim iza Indiegogo-a je odlučio da integriše nova pravila gde se od organizatora projekata očekuje da navedu još informacija o njima, kao i da na mesečnoj bazi obaveste one koje su ih podržali o trenutnom stanju.
Svaka kampanja mora da navede svoju vremensku putanju, počevši od samog koncepta pa do slanja završenih proizvoda, a tu moraju da budu navedeni i mogući rizici koji mogu snaći obe strane tokom određenih faza projekta.
Mesečne notifikacije o razvoju su obavezne – po navodima čelnika, u velikom broju slučajeva, projekat ostvari veću svotu novca nego ostali projekti gde publika nije češće obaveštena o razvoju, i to do 286 posto.
Samim tim, ove mere bezbednosti vam daju, kao onome koji će ovaj projekat dići na noge, dodatno naoružanje u vidu informacija i vaš izbor će biti prefinjeniji.
Izbor: Indiegogo
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar