Najveće takmičenje u pravljenju igara u Jugoistočnoj Evropi, Nordeus Hackathon, peti put za redom okupio je talente gejming industrije iz Srbije, Hrvatske, Bugarske, Rumunije, Grčke, Velike Britanije i Ukrajine. Za titulu najboljeg takmičilo se deset timova, koji su imali 24 sata da kreiraju pobedničku igru u prostorijama kompanije Nordeus, u Beogradu.
Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je „Squad-based Puzzle Platformer“, a najuspešnija u tom zadatku bila je „Binx“ ekipa iz Hrvatske sa svojom igrom „Don’t Be Afraid“. Drugo mesto je zauzeo „Mechabit“ tim iz Velike Britanije, kome je pripala i nagrada za najbolju igru prema tehničkoj kompleksnosti, dok su treći bili članovi „TanK\’d“ tima iz Rumunije.
„Ovogodišnji Nordeus Hackathon je stvarno bio nešto posebno što još nismo imali prilike da doživimo. Organizacija, kao i samo takmičenje, bilo je na jednom sasvim novom, super visokom nivou. Noć pre Hackathona nismo mogli da spavamo od uzbuđenja, niti smo na Hackathonu spavali, tako da nam se stvarno nakupilo neprospavnih sati, padala nam je koncentracija, a pritisak je rastao. Da nismo imali dobar tim i podupirali jedni druge, ne bismo uspeli da napravimo ni pola od onoga što smo postigli. Svaki put kada bismo negde zapeli, to je samo značilo da moramo pogurati malo jače i nastaviti dalje!“ izjavio je Denis Mraović, jedan od članova pobedničkog tima Binx iz Hrvatske.
Publika je svoje favorite izglasala preko zvanične Facebook stranice, pa je nagrada sa te strane pripala hrvatskom „Misfit Village“ sastavu. Za najbolju igru u gameplay kategoriji, proglašen je rad „Pine Studio“ ekipe, takođe iz Hrvatske, dok je nagradu za najbolju multimedijalnu prezentaciju osvojio Nereus tim iz Grčke. Svi takmičari dobili su vredne nagrade, ali je kao najveća, prepoznata prednost Nordeus Hackathona u afirmativnom pristupu promociji najtalentovanijih profesionalaca u industriji.
„Tokom poslednjih pet godina Nordeus Hackathon je postao internacionalno takmičenje koje privlači neke od najboljih timova u Evropi kako bi kreirali neverovatne igre i pokazali šta je sve moguće postići za samo 24 sata“, izjavio je Branko Milutinović, generalni direktor kompanije Nordeus. „Mogu reći da su ovog puta timovi premašili sva naša očekivanja.“
Kako bi pružili podršku učesnicima i motivisali takmičarski duh, zaposleni u kompaniji Nordeus, raspoređeni u pet timova, takođe su pravili svoje igre pod istim uslovima kao i sami takmičari, ali na drugačiju temu. Dok je Nordeusov žiri iza zatvorenih vrata odlučivao kome će pripasti nagrade, učesnici Hackathona mogli su da pogledaju i ocene radove iskusnih developera, artista i gejm dizajnera iz timova domaćina.
Fotografije sa petog Nordeus Hackathona, snimak livestreama, kao i kreirane igre, dostupni su na zvaničnom Nordeus Hackathon sajtu.
Izvor: Nordeus
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar