Ako ste u potrazi za onim najpopularnijim GIF-ovima, Giphy će vas lako uputiti ka njima.
Poznati GIF sajt je omogućio svima da provere kolika je popularnost GIF-ova pomoću njihovog brojača, i samim tim provere i koji se distribuiraju najviše među korisnicima interneta, bilo da su poznate ličnosti ili njihovi fanovi.
Trenutno, ova funkcija je dostupna za zvanične partnere i umetnike, poput MTV ili NBA.
Samim tim, svaki pregled će se računati ako je GIF gledan na Giphy web stranici, ili putem neke od mreža gde se distribuiraju takvi GIF-ovi poput Facebook-a, Twitter-a ili WhatsApp-a.
Svaki put kada se GIF učita, platforma shvata to kao jedan pregled, čak i da ga brzo zatvorite nakon što je učitan.
Giphy ne računa loop-ovanje GIF-ova poput Vine-a, a da biste proverili koliko GIF ima pregleda, morate ga odgledati na sajtu platforme i naći broj pregleda na desnoj strani ispod share ikona.
Tom Smith iz Giphy-ja je objasnio da se iza ovog jednostavnog dodatka krije kompleksni inžerenjing, kao i da broje nekoliko milijardi pregleda na Giphy-ju, kao i na hiljadama ostalih platformi koje poseduju njihov API.
Bilo da su u pitanju messaging aplikacije, društvene mreže, ili ostali sajtovi širom interneta, stavljamo akcenat na izražavanje, kao i da se svaki GIF pregled računa, dodaje Smith.
Izvor: Giphy
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar