| Vesti | Ostalo | AMD FirePro grafika pokreće VR rešenje kompanije zSpace
Ostalo

AMD FirePro grafika pokreće VR rešenje kompanije zSpace

AMD zSpace

AMD objavljuje da je kompanija zSpace odabrala AMD FirePro W5170M grafiku da pokreće novi zSpace za edukaciju – odlično rešenje za virtuelnu realnost u učionici. Za razliku od drugih VR rešenja, ovaj zSpace sa AMD FirePro profesionalnom grafikom omogućava interakciju i grupnu saradnju pomoću precizne VR „olovke“ sa prirodnim pristupom virtuelnom iskustvu i u paru sa računarom za praćenje pokreta glave, a sve to u vidu all-in-one dizajna.

zSpace za edukaciju nudi interfejs koji je lak za upotrebu, prirodan i intuitivan, a implementira AMD LiquidVR tehnologiju, koja u potpunosti iskorišćava snagu AMD GPU hardverskog podsistema, kako bi iskustvo virtuelne realnosti bilo što komfornije i što realističnije. 

„AMD je ponosan što sarađuje sa zSpaceom na pokretanju njihovog novog rešenja za virtuelnu realnost“, kaže Sean Burke, korporativni potpredsednik i generalni menadžer AMD Grupe za profesionalnu grafiku. „AMD FirePro profesionalna grafika pruža mogućnosti i snagu neophodnu za nove inovativne proizvode koji zahtevaju izuzetne vizuelne performanse.“

 

AMD zSpace 1 T AMD zSpace 2 T
   
AMD zSpace 3 T AMD zSpace 4 T

 

„AMD FirePro grafičke tehnologije su veoma važan deo naše naredne generacije all-in-one rešenja za edukaciju, koja su dizajnirana za pružanje najprirodnijeg i najrealističnijeg iskustva virtuelne realnosti“, izjavio je Paul Kellenberger, generalni direktor kompanije zSpace. „AMD FirePro grafika pruža performanse i mogućnosti neophodne za postizanje ultimativnog iskustva učenja u virtuelnoj realnosti. Sa AMD i zSpace tehnologijama, studenti uče o izuzetno delikatnim konceptima koji su suviše kompleksni, skupi, masivni i/ili opasni za normalne učionice.“

 

 

Novi zSpace za edukaciju studentima i đacima omogućava da u virtuelnom okruženju uče „u praksi“, uz mogućnost da lako ponište greške, naprave izmene i ne brinu o troškovima. Edukativni zSpace podrazumeva opširnu i proširenu biblioteku aplikativnih sadržaja koji mogu biti uključeni u osnovna predavanja i iskorišćeni na više nivoa ocenjivanja. Na primer, sa zSpace VR rešenjem, đaci mogu secirati žabu ili čak čoveka, na samim predavanjima, ili mogu napraviti kvadrokopter bez ikakvih troškova i brige o bezbednosti, a sve to u okviru 45 minuta, koliko traje jedan školski čas.

 

Izvor: AMD

 

Komentarišite na forumu