Nakon prošlonedeljnih problema sa Facebook-om i ostalim servisima koji su trajali više od šest sati, iz Instagrama navode da testiraju obaveštenja unutar aplikacije koja će upozoriti korisnike na „privremene probleme“, poput prekida ili drugih tehničkih problema. Nova upozorenja će se pojaviti u korisničkom feedu aktivnosti, pored drugih obaveštenja u aplikaciji.
Poruke se mogu koristiti za obaveštavanje korisnika o određenim problemima, poput onoga kada vam Story ne bude objavljen, ili o širem problemu, poput dva prekida prošle nedelje. Iz Instagram-a ipak navode da ne planiraju da upozoravaju korisnike na svaki problem, već na one koji mogu biti izazvati veliku zabunu.
„Nećemo slati obaveštenja svaki put kada dođe do prekida, ali kada vidimo da su ljudi zbunjeni i traže odgovore, utvrdićemo da li bi ovako nešto moglo da pojasni stvari“, napisao je Instagram u postu na blogu. Kompanija je dodala da ovu funkciju testira u SAD -u „narednih nekoliko meseci“.
Pored toga, Instagram je takođe prikazao novi odeljak – account status – unutar svoje aplikacije, koji ima za cilj da upozori korisnike na to „šta se dešava sa vašim nalogom“. Instagram kaže da počinje sa obaveštenjima o uklonjenim postovima i kada je nalog „u opasnosti da bude onemogućen“ zbog kršenja pravila.
Prema Instagramu, ova funkcija treba da olakša korisnicima da razumeju zašto je post uklonjen i da li im preti opasnost od potpunog gubitka naloga. Iako je aplikacija ranije obaveštavala korisnike kada je post označen ili uklonjen, kompanija nije uvek dobro obaveštavala ljude koja su tačno pravila prekršena kada se to desi.
Iz Instagram-a takođe navode da bi mogli da pomognu ljudima koji su zabrinuti zbog „shadowbana“. Instagram kaže da „u narednim mesecima“ planira ažuriranje statusa naloga kako bi ljudi znali „kako se njihov sadržaj distribuira i preporučuje u različitim delovima Instagrama“.
Izvor: Instagram
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar