| Vesti | Hardver | Verbatim zadržava lidersku poziciju na tržištu optičkih medija osmu godinu za redom
Hardver

Verbatim zadržava lidersku poziciju na tržištu optičkih medija osmu godinu za redom

verbatim

Godina 2010. i prvi kvartal 2011. kompaniji Verbatim su doneli pozitivne rezultate i na tržištu optičkih medija, kao i na tržištu USB flash memorija. Verbatim ostaje nenadmašivi tržišni lider u optičkim medijima i cilja na stabilizaciju svog trećeg mesta na tržištu USB uređaja za skladištenje podataka.

 

Tehnološko i tržišno vođstvo na polju optičkih medija

 

verbatim_cd

 

Osmi put za redom Verbatim je potvrdio svoje globalno tehnološko i tržišno vođstvo na polju optičkih medija za skladištenje podataka. U 2010. kompanija je dodatno povećala svoj tržišni udeo visokokvalitetnim DVD-R, CD-R i Blu-ray diskovima, prema podacima kompanije Santa Clara Consulting Group.

S obzirom na veliki broj instaliranih optičkih uređaja, prodaja ostaje na vrlo visokom nivou, bez obzira na to što se ovo tržište smanjuje. Ukupna prodaja DVD-R medija je pala na 1,07 milijardi komada u 2010. u odnosnu na 1,3 milijarde u 2009. Uprkos ovome, Verbatim je uspeo da poveća svoj tržišni udeo za 1,6 posto na 44,6 posto. Više od četiri od deset ukupno prodatih DVD-R medija su Verbatimovi. U prvom kvartalu 2011. Verbatimov tržišni udeo se značajno povećao za 6 posto pa sada iznosi 50,4 posto. Kompanija namerava da zadrži ovaj udeo kroz celu 2011.

Slični rezultati postignuti su na tržištu CD-R medija, gde Verbatim prodaje tri puta više diskova u poređenju sa drugoplasiranim konkurentom. Na evropskom tržištu prodato je u 2010. ukupno 922 miliona CD-R medija, a Verbatimov udeo je veći od trećine. U prvom kvartalu 2011. Verbatimov tržišni udeo na ovom polju povećao se dodatnih 4 posto.

 

USB memorije su generator rasta

 

verbatim_usb


Uspešan razvoj na polju USB memorija takođe je doprineo Verbatimovom prošlogodišnjem rastu. Prema istraživanju kompanije Santa Clara Consulting Group (SCCG), u Evropi je prošle godine prodato preko 65,4 miliona USB memorija, što predstavlja rast od 13,3 posto u odnosu na godinu dana ranije. Verbatim je povećao svoj tržišni udeo sa 5,4 posto na 9,3 posto, dostigavši peto mesto, a još veći skok zabeležen je u prvom kvartalu 2011-te, kada se kompanija, zahvaljujući rastu od 5 posto, pozicionirala na treće mesto sa tržišnim udelom od 14 posto. Širokim rasponom USB memorija sa ugrađenom hardverskom enkripcijom koji odgovaraju sigurnosnim zahtevima tržišta i sa čvrstim fokusom na SSD tehnologiju, kompanija će nastaviti da ojačava svoju poziciju na tržištu USB flash memorija i u budućnosti.

 

Ojačavanje tržišne pozicije

 

verbatim_led


„Održavanje našeg jasnog tržišnog vođstva na polju optiičkih medija i pozicioniranje među prva tri brenda na ukupnom tržištu USB flash memorija, naši su ciljevi za 2011. Dodatno, širok portfolio visokokvalitetnih, pouzdanih i inovativnih hard diskova ojačava našu poziciju na tržištu. Od 2010. Verbatim učestvuje i na globalnom tržištu energetski efikasne LED/OLED rasvete, zasnovane na tehnologijama koje se razvijaju u kompaniji Mitsubishi Chemical Corporation, Verbatimovom vlasniku. Razvili smo evropsku mrežu za LED i prodajemo širok spektar visokokvalitetnih LED proizvoda. Zahvaljujući velikoj količini proizvoda na lokalnim lagerima, podršci za maloprodajne i profesionalne partnere i upotrebi najnaprednijih prodajnih sistema pružamo odličan nivo usluge našim partnerima. Naš cilj je da još više proširimo našu ponudu proizvoda i na tržištu medija za skladištenje podataka i na tržištu rasvete“, kaže Rüdiger Theobald, direktor marketinga za područje EUMEA u kompanijii Verbatim. „Velik broj nagrada na objektivnim testiranjima u nezavisnim medijima koje su Verbatimovi proizvodi osvojili u 2010. i 2011. opravdavaju naš moto Technology you can trust (Tehnologija kojoj možete verovati). U 2011-toj vrhunski kvalitet će biti ponovno ključ našeg uspeha i dodatnog jačanja naše pozicije sveobuhvatnog dobavljača na tržištu skladištenja podataka“.

 

Izvor: SmartVision

 

Komentarišite na forumu